Minä mietin usein, miksi toisia täytyy kiusata?? Mitä järkeä siinä on? Onko se hauskaa, että kiusaajat kiusaa joskus sairaalakuntoon, tai kuoliaaksi? Sanompa vaan, että tulette sitä katumaan ennemmin tai myöhemmin ja ihan helvetisti! Kertokaa yksikin perusteltu, mukamas hyvä syy! Inhoan kiusaajia, suoraan sanoen inhoan!
Te kiusaajat...
7
91
Vastaukset
- Moniasyitä
Kiusaamiseen on monia syitä. Esimerkiksi kateellisuus tai kiusaajilla on oma elämä huonosti ja purkavat pahaa oloa muihin. Kiusaajilla voi olla huono omatunto. Tai yrittävät saada paremman aseman ylä asteella. Kiusaaminen on kuitenkin väärin ja toivottavasti kiusaajat ymmärtävät sen ja lopettaa kiusaamisen ennen kuin jonkun elämä on pilalla. Opettajien pitäisi puuttua kiusaamiseen. Menkää kiusatut kertomaan rohkeasti aikuisille. Poliisillekin voi kertoa. Haukkuminen on kunnian loukkausta ja fyysinen kiusaaminen pahoinpitelyä.
- f4727asdasd
kiusaajat on oikeasti sexiää vailla ja haluua nussia kiusattua mut ne ei uskalla raiskata niitä
- Totuus?
Se, että kiusaajat kiusaa siksi että heillä itsellään on ongelmia on suoraansanottuna paskapuhetta. Suurin osa kiusaajista kiusaa vaan kiusaamisen silkasta ilosta.
- hämähäkkimies
Kiusaaja tappaa aikaa ja heittää läppää muiden kanssa.
Kiusattu näkee vaan oman ongelmansa eikä päästä siitä ja miettii syitä, välttelee tilanteita ja ottaa itteensä, tajuamatta että kiusaajaa ei tippaakaan kiinnosta koko asia. Mikään oo henkilökohtasta.
Voimia kiusatuille. Unohtaminenkin on työtä, ei kannata ettiä merkityksiä ja märehtiä asioita. Taisteluista kovin on aina jokaisen sisällä, vain itse voi vapauttaa itsensä, jatkakaa elämää. - vähänerinlainen
itsehän "kiusasin" joskus muutaman kaverin kanssa yhtä tyttöä mutta se oli vain sen takia koska se ei ollu niin kaunis ja ei vaihtanu vaatteita tai käyny suihkussa jne. siihen oli vaan yks syy että se istu mun lähellä luokassa JA HAISI NIIN PIRUSTI ja ainiin se on ärsyttävä eli jollaikin kiusaajilla ei ole huonoa "elämää" vain se että joku on vaan niin ärsyttävä
- toivoton poika
on 11v poika ja minua kiustaan koulussa ja vaikka missä
minua haukutaan homoksi, noboksi,tyhmäksi.....- Kiusaaja1998
Joskus jotkut kiusaa, koska se on kivaa tai niil joillaa on tylsää. Kiusaamiseen on vaikea puuttua, jos kiusattu ei kerro kenellekkään kiusaamisesta. Kannattaa kukee mun kirjottama juttu. Siin puhutaa et kiusaajat on rohkeit ku ne uskaltaa kiusata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261