Vieläkö osman

katrikysyy

tekee veneretkiä?

12

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilenkotiutunut

      kyllä vain! :s

    • Mie vaan

      Kyllä tekee ja voin lämpimästi suositella =)
      Reilu kaks viikkoo sitten oltiin ja oli kyllä kaikinpuolin onnistunut reissu, ruoka oli tosi hyvää ja palvelu pelasi!!
      Reissusta tykkäsi niin lapset kun aikuisetkin =)

    • alit ja ossit

      Onnistunut?

      Sama vene, sama isäntä, sama ohjelma, samat bisset ja rakit, sama sapuska ja yleensä sama reitti. Vain muut aasit vaihtuu laivalla.

      Miksi maksaa aleille tai osamaneille, kun vastaavan retken saa 20-25 liiralla muualta samoilla ohjelmilla ja tarjoiluilla? Poikkeuksena, että laivalla on muitakin kuin juntteja suomalaisia.

      • Pahin juntti

        on kuitenkin sellainen superjuntti, joka käy tuon tason reissulla useammin kuin kerran:)


    • Vaikka voissa pais..

      No meitäpä on sellaisiakin reissaajia, joista on hauska tutustua muihinkin suomalaisiin ja Osmanin ja Alin retkillä siihen on hyvä tilaisuus. On kivaa mennä veneretkelle ja huomata, että hei, tehän olitte silloin ja silloin myös samalla retkellä. Jokainen viettäköön lomansa kuten tykkää ja en ala arvostelemaan kenenkään tapaa. Olen mielelläni juntti ja ole sinä sitten mikä haluat (tai haluaisit olla).

      • 687969

        Minkä ihmeen takia pitää mennä Marmarikseen tai ylipäätänsä ulkomaille tutustumaan toisiin suomalaisiin? Eikö sitä voi tehdä täällä kotimaassakin?

        Minä ainakin ulkomailla haluan tutustua paikallisiin ja kenties toisiin turisteihin, se kun on vaikeampaa täällä Suomesssa. Siksi lähdenkin ulkomaille, etten koko ajan törmää suomalaisiin.


      • Parantumaton juntti
        687969 kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia pitää mennä Marmarikseen tai ylipäätänsä ulkomaille tutustumaan toisiin suomalaisiin? Eikö sitä voi tehdä täällä kotimaassakin?

        Minä ainakin ulkomailla haluan tutustua paikallisiin ja kenties toisiin turisteihin, se kun on vaikeampaa täällä Suomesssa. Siksi lähdenkin ulkomaille, etten koko ajan törmää suomalaisiin.

        No miks sä sitten kirjoittelet tälle palstalle kun tiedät, että varmasti et täältä löydä fiksuja ulkomaalaisia vaan ne samat suomalaiset juntit?


    • Lempimaa

      Taitaa täällä kirjoitella sellaiset ihmiset jota yleensä käyvät pilaamassa toistenkin veneretket .Riiteleevät ja juovat itsensä sika kuntoon ja haukkuvat sitten veneretket kaupanpääliseksi.Kannattais jäädä kotimaahan tutustumaan ihaniin ulkomaalaisiin,alottaisivat vaihka näistä kerjääjistä.

    • junttibörb

      Hoho, kuka haluaa nähdä vilaustakaan suomalaisista lomareissulla? Minua alkaa v*****aa heti kun ekan kerran kentällä kuulee suomalaispaskojen arvostelua palvelusta/ihmisten ulkonäöstä/säästä/hinnoista/sukkien väristä/jne/jne/jne....... Aina kun suomalaisia tapaa ulkomailla kuulee vaan jotain marinaa mistä hyvänsä asiasta, HYI OLKOON TE PASKIAISET hävetkää. Inhoan ja häpeän olla suomalainen PISTE

    • Kesäkuussa 2012 ollu

      Tekee ja ihan kivat retket on. Vakuutuskin löytyy.
      Muut retket ovat melkein saman hintaisia ja tämä mies (Osman) puhuu suomea hyvin.

      • Leiditär-63

        Minkä hintainen Osman on?

        Painan yli 90 kiloa, ottakaa huomioon:)


      • juo lissää
        Leiditär-63 kirjoitti:

        Minkä hintainen Osman on?

        Painan yli 90 kiloa, ottakaa huomioon:)

        10 kg lissää niin olet valas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe