Ensinnäkin toinen häpyhuuleni on huomattavasti isompi (ja röpelöisempi) kuin toinen.. Onko tämä ihan normaalia, että ne ovat aivan eri kokoiset ja näköiset keskenään? Lisäksi sen isomman häpyhuulen aivan vieressä on kohta, joka paisuu paljon enemmän kuin muu osa emättimestä masturboidessa.. Normaalistikkin kyseinen kohta on enemmän koholla.
Sitten minua kiinnostaisi, että onko normaalia, että tässä röpelöisessä häpyhuulessa on ihan pikkuriikkinen patti häpyhuulen etuosassa, eli klitan lähellä (patti ei edes ole nuppineulanpään kokoinen)? Patti ei ole finni, tai mikään sukupuolitauti (olen neitsyt) ja se on ihan täysin samanvärinen kuin muukin emätin. Olen yrittänyt etsiä edes jostakin jotain kuvaa, josta näkisin että edes jonkun emättimestä löytyy samanlainen.. Patti on ollut niin kauan kuin muistan ja isompi häpyhuuli vaivannut n. 11v asti.
Naiset olkaa kilttejä ja auttakaa!
Erikoiset häpyhuulet?
Tietämätön vailla apua
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755