Halusin kertoa................

Itsetunto nolla

että olemme tyttöystäväni kanssa eronneet.

Se että edellinen avaukseni herätti niin suunnatonta huomiota, jotenkin antaa mulle "velvollisuuden" kertoa miten kävi. Anteeksi jo etukäteen sanavalintani, mutta oon aika sekaisin tästä mitä meille tapahtui....

Tyttöystäväni on todellinen narttu h***a! Vyt tuntuu siltä että vihaan häntä.... ja kuinka niin paljon häntä rakastan!

Sain selville todella ikäviä asioita viikonlopun aikana. Hän on pettänyt mua ennenkin miehen kanssa:( Eli hän koko ajan valehdellut mulle ja mä niin häntä uskoin!

Kaikille vahingoniloisille tiedoksi, että meistä hän itkee ja huutaa *Älä jätä mua*, *Mä rakastan sua, anteeksi!* ja kaikkee muuta paskaa jota en nyt halua kuulla. Valhetta ja petosta koko ämmä ja meidän suhde.

Ja niin kuinka annoin edellisen anteeksi. Enää en pysty edes ajattelemaan anteeksiantoa. Hän ei siis ole edellisen kerran jälkeen pettänyt, hän itseasiassa on ihanin ikinä. Mutta en kestä tietoa, että se ei ollutkaan eka kerta! KOKEILU?

Ai niin, unohdin kertoa teille tärkeän tiedon. Edelliset kerrat tyttöystävälläni, eivät olleet miehen kanssa! Hän vetoaa nyt siihen että ei ennen ole ollut miehen kanssa, vaaan petti mua naisen kanssa. Voi prkl! Minusta se ei nyt pienennä tätä tuskaa ja surua lainkaan.

Mutta toivottavasti täällä ei nyt enää nämä homofoobikot hillu ja v***uile. Ehkä niitä ei enää kiinnosta mun tapaus. Mut siks kirjoitin vielä teille "kanssasisaret", että älkää olko yhtä sinisilmäisiä ja naiiveja naistenne kanssa kuin minä!

Aika vaikea nyt ajatella enää koskaan uutta suhdetta naisen kanssa. Mä oon niin pilalla!!!

Aatteleeko kukaan pettäjä, sitä miten paljon kumppanilleen aiheuttaa tuskaa??? Mä en voisi koskaan tehdä näin, ihmiselle jota rakastan. Mä haluan tän tunteen tappaa!

Hullua, mutta mä silti rakastan tyttöystävääni. Mut oon niin hajalla, etten kestä edes hänen ääntä kuulla. Pistin sen pihalle! Pyysin häntä lähtemään hetkeksi kaverilleen, että mä voin ajatella miten aion jatkaa elämääni. Hän sanoi kunnioittavansa mua ja tekevänsä kaikkensa että haluan jatkaa hänen kanssa. En aio jatkaa suhdettamme. Yritän nyt miettiä järkevästi asunto- ja työasioita. Kumpi lähtee, kumpi jää...

7

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f4ck

kyllä se siitä, aikansa se ottaa ja susta tuntuu ettet ikinä luota kehenkää enää. Mut elämässä on näitä, pettymyksiä ja sitte asioita jotka yllättää positiivisesti.

Nyt vaa myrskyät ja käyt tunteesi läpi, ei se ikuisesti kestä ett rakastat sitä eikä ikuisesti ett sattuu ajatuskin. Koita miettiä miten se ero tapahtuu, siis hyvä olisi jos saisit sanottua miten paha sun on olla, kerrottua miten tyhjäksi se teki kaiken mitä teillä oli ja jne mitä nyt haluatkin sanoa. Ettet mieti eron jälkeen ett miksi. Se ei kauaa kuitenkaa itke sua takas eikä koita selitellä, joten jos haluaa vastauksia ni parempi koittaa saada niitä nyt.
      Se että uskotoko niihin ei ole nyt oleellista, koska mitä ikinä se elämässään on sanonukki ja tulee sanomaan ei muutu ikinä täysin todeksi, sen tyyli on puhua puolet paskaa ja puolet muunneltua totuutta. Mut sä saat edes jotain irti siitä nyt, jotain joka voi auttaa sua kun käyt mielessäsi tätä asiaa läpi.

Vaikka nyt kaikki tuntuu hukkaan heitetyltä ja missään ei ole mitään hyvää, niin koita muistaa ett tää ei ollu sun vika, sä et ole tehnyt mitää väärää. Älä rankaise itteesi että uskoit häntä tai ettet tajunnu mitää aikaisemmin. Pidä huolta isestäsi ja katso eteenpäin, älä taaksepäin. Voimia ja koita löytää se hyvä ajatus paremmasta jota lähdet seuraamaan, etkä jää hypiimään tuon asian päälle kovin pitkäksi aikaa.

Siksi tee ero kunnolla, kerro ja itke ja näytä että se satutti sua, kaada ulos kaikki suru ja pahaolo, siten sun on ajallaan helpompi kerätä itsesi siitä sotkun keskeltä ja todeta asian olevan nyt loppunkäsitelty ja jatkat matkaasi.

• Maailman menoa.

No erosin reilun 8kk sitten tyttöystävääni,mutta ei liittynyt pettämistä miehen kanssa mitenkään.Oli hän pettänyt minua ollut ex-miehen kanssa..Ei minua mikään yllättynyt koska aavistin jo etukäteen jotain tulossa vaikkei sanomatta minulle.Syyksi hän ja ex-miehen kanssa kahdesti petipuuhissa humalassa joten eivät pystyneet hallinnassa tai torjua mitenkään.Toki rakastin ja olen edelleen hänen vain ystävänä eikä enää suhteessa.Hän muuttaa turkuun joten kaukosuhteet tuskin minulle käy.Jos rakastat häntä paljon niin keskustelkaa asioita "sopimuksia" tai vastaava mitä voisitte sopia asiasta mitä ei mitä kyllä.Jos ei kävisi muuta kelpaa niin sinun päätöksesi tekemään,että jatkatko suhteessa tai lopetat sitä.Olen kokenut tuskia,mutta kestin ja kestän ainakin.Muut sanoivat,että olen aika vahva ihminen.Kysykää sitä,että onko hän sitten bi?Jos bi kyllä vastausta niin sehän selvä molempien kiinnostusta on yhä.Olihan lisäksi kaksi eksäni petti minulle toisen ihmisen takia..Semmoista.

• f4ck

eiks ex mies ole sitten miehen kanssa pettämistä? Mut ylipäätään tohon pettämiseen, se vie kyllä uskoa hyvään ja kauniiseen. Mut siitä pitää olla valmis tapelemaan, siitä uskostaan hyvään ja kauniiseen. Jonkun pettäjän takia ei ikinä kande alkaa pitämään kaikkea kaunista rumana, ettei kukaan ole hyvä eikä kukaan ikinä rehellinen. Se olis kauhea karhunpalvelus itelle alkaa ajatella noin.

Kun tekee mieli nostaa ne kaikki suojamuurit ylös ni katsoo että osaa ne myös purkaa. Ettei katkeroidu eikä menetä sitä uskoaan. Hyviäki ihmisiä on, hyvää rakkautta ja rehellisyyttä. Se että joutuu käymään monet pettymykset läpi saadakseen jotain hyvää, tekee susta vain ihmisen joka on elänyt eikä pelännyt. Elämän hyvät asiat maistuu paremmille kun tietää ne huonotkin. Oma arvomaailma kasvaa ja kehittyy.

Tuolla jossain on niitä helmiäkin, jotka ymmärtää sen toisen arvon. Sen löytäminen on matka, siihen mahtuu kaikenlaista.

• usko pois

Vastasin sun ketjuun aikaisemmin.. Omien kokemusten pohjalta, koska itselleni on sattunut kohdalle näitä pettäjiä, jotka valehtelee päin naamaa kaikkea ja sitten kuitenkin petetään toisaalla..

Kokemuksesta ja edelleenkin voin sanoa, että jos toinen pettää, niin kandee hankkia sellanen, joka on uskollisempi. Joten arvosta itseäsi sen verran, ettet mee tohon pettäjän lankaan.

Nyt vaan pää pystyyn ja uusia tuulia kohti =)

Sulla on käyny yhtä huono tuuri kuin mulla, mutta kokemuksesta voi oppia. Sinuna en huolisi tyttöystävääsi takaisin mistään hinnasta. Todennäköisesti valehtelee päin naamaa, että on uskollinen ja siten pettää muiden naisten/miesten kanssa. Tommonen ei ymmärrä omaa käytöstään eikä sitä, että petäminen on väärin, usko pois ! Ja sitten vielä rukoilee sua takaisin ! Toi on sen merkki, että hän on lähesriippuvainen, ei kykene olemaan yksin, pakko olla aina joku, ihan sama onko mies vai nainen, kunhan on joku. Tommonen on myös älyttömän huomionkipee, kerjää huomiota misä vaan, kunhan saa sitä ja koko ajan.

Usko pois vaan, tommonen hajottaa vaan sut kokonaan sisältä rikki, pää pystyyn ja arvosta itseäsi sen vertaa, ettet salli tommosta kohtelua, ei muuta kun tsemppii !

Ja muista, et ole ainut, jolle on käynyt noin.

Klassisesi voisin sanoa, että jätä se sika =)

• usko pois

Ja niin.

Rakkautta ei todellakaan ole se, että hän pettää sua jatkuvasti. Jos hän rakastaisi sua, niin ei todellakaan tartteis juosta vieraissa.

Ja jos hän on sulle noin valehdellut ja pettänyt enemmänkin, niin hyvin todennäköisesti pettää jatkossakin sinua.

• pläähplääh

Mitä ihmeen feikkijuttuja nää on? Älkää vastatko näihin huuhaaketjuihin, vai tää sama tyyppikö se vastailee sivupersoonineen?
      Kattokaa vähän mihin vastaatte.

• "Halusin kertoa että olemme tyttöystäväni kanssa eronneet."

Jostain syystä on olemassa sanonta "Loppua lyhyeen kuin kanan lento". Harvat ihmiset nykyään osaavat lentää eli loppuu ne lennot lyhyeen heterosuhteissakin, mutta osaltaan tuo wanha sanalasku voi olla selittämässä sitä, miksi useat lesbojen lennot päättyvät lyhyeen - minulle ainakin on tullut sellainen mielikuva täällä, että etsitte ja etsitte sitä oikeaa, luulette sen löytäneenne ja silti tulee loppu vaikka olette olleet niiin toosi rakastuneita toisiinne? Tuo sananlaskuhan on laajennettavissa muotoon "Loppua lyhyeen kuin kanojen lennot". Tai oikeastaan useat miehet myös ovat nykyisin siivettömiä eli kyllä tuo sanalasku turhaan pilkkaa kanoja so. naisia ja esimerkiksi lesbosuhteita, mutta jotain miettimisen aihetta tuo sananlasku minulle antoi. Kauan ehditte olla yhdessä? Kuinka useita suhteita sinulla on ollut aiemmin? Ovatko ne olleet yhtä vakavia alussa ja silti tullut jokin seinä vastaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3747
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3709
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2579
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1679
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe