Feeniksissä on ihanat salaatit ja paljon hyviä täytevaihtoehtoja, mutta miksi ihmeessä salaatinlehdet ja tomaatit ovat järkyttävän suuria? Salaatti on kuin sitä ei olisi leikattu ollenkaan ja tomaatti lohkottu 4 osaan?!?
Cafe feeniks
9
696
Vastaukset
- hampaatkin keksitty
Tuoreempanahan se niin säilyy.
- hyvät herkut
Olen samaa mieltä. Aivan ihanat salaatit, hiukan liian isoina nuo tomaatit ja kurkut. kerran löysin salaatin kannakin seasta.
- Mä ainaski
Monet kuitenkin syövät salaatin eväänä työpaikalla, eikä sitten ole kiva ensin ensin leikata kaikkea pienemmäksi. Salaatti kuuluu pystyä syömään pelkällä haarukalla
- kaupungin paras
Kaupungin paras mesta!
- HÄPEÄ
Jo on sullakin ongelma... hohhoijaa... maailmassa kuolee joka sekunti lapsia nälkään ja sinä valitat väärän kokosista salaatinlehdistä. Oleppa kuule syömättä jos on noin s..tanan vaikeeta!
- kuluttaja12345
Todellakin toiset kuolee nälkään, mutta kerran me täällä suomessa (ns.hyvinvointivaltio) teemme töitä, ostamme palveluja ja tuotamme niitä, niin mielestäni maksetusta tuotteesta ja palvelusta pitää saada myös vastinetta.
Voihan aisian ajatella niinkin, että maksan uimisesta uimahalliin ja siellä on vain 20cm vettä... mitäs siinä piipität: toiset on ilman vettä ja kuolee kuivuuteen ja ui sinä siinä lätäkössä vaikka käsipohjaa.
Tietenkin vaihtoehtoisesti, jos haluaa parantaa mielestäsi maailmaa, niin jättää syömättä ja juomatta ja lähettää rahat sinne missä apu on tarpeellista.
Ymmärrän kyllä, että aloittaja ja moni muukin haluaa rahalleen vastinetta. Olisi aivan eri asia jos ruoka olisi ilmaista ja siitä valittaisi, silloin pitäisi suun kiinni.- SÄÄLITTÄVÄÄ
Se,että salaatinlehdet on väärän kokoisia ei tarkoita,ettei saa rahallensa vastinetta! Ei aloittaja ole sanonut,että annos on liian pieni hintaansa nähden. Uusavuttomuutta on ,jos ei osaa haarukkaa ja veistä käyttää! Ja mitä pirua se hyödyttää täälä valittaa? Jos asia häiritsee elämää noin paljon ,niin asiasta kannattaisi varmaan mainita siellä ravintolassa. Ihan,kun täälä kirjoittaminen pienentäisi niitä salaatinlehtiä. Vai kuvitteleeko aloittaja,että joku tulisi leikkaamaan salaatinlehdet hänen puolestaan,kun ei itse osaa? Ehkä isä tai äiti auttaisi. Ja hammaslääkäri auttaa,jos hampaat on siinä kunnossa,ettei pysty salaattia puremaan!
- Yritinkö
Todella hienoo, et joku "yrittää" tehdä sulle oikeenlaisen salaatin! Ajattele, jos tuokin yrittäjä heittäytyy "työntekijäksi", niin jää sun koko salaatti nauttimatta. Ole onnellinen, et ylipäänsä saat nauttia aukiolla olevasta kuppilasta. Kohta siellä tai täällä ei ole mitään, joten kaikki kunnia tuollekin yrittäjälle.
Tää maa on niin täys duunareita, jotka vaan odottaa, et joku järkkää heille työpaikan, josta sitten voi olla saikulla. Perustakaa itse yritys, niin ehkä teilläkin on kohta salaattipussitkin siellä salaatin koukossa ja kurkut sekä tomaatit kokonaisina, kun ei oo vaan aikaa niitä enää pilkkoa. Katsoppas, kun yrittäjän elämä ei ole ihan niin helppoa kuin "monokansa" luulee. - Esko
kulmakonditoria voittaa kyllä helposti monipuolisuudellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735