Leggingsit

zz??

Tykkään käyttä leggingsejä sillä muotoni on ok.

Kyllästyin kavereiden suun soittoon näkyvistä pikkareista jotenka jätin pikkarit pois.

Galluppi; pikkareilla vaiko ilman.

Ps. Valkoisia en käytä varmuuden vuoksi ettei näy karvoitus läpi.

7

209

Vastaukset

• Ilmankin voi käyttää ihan hyvin, näyttääkin paremmalta jos ne menee tiukasti ja silleen :) Kauheen näköstä jos leggingsit roikkuu. Karvat voi ajaa :D

• Mulla menee ne just silleen ja pojat ainaskin näyttävä tykkäävän josta pidän :)

Kangas kun painuu jalkojen väliin sisälle.

• ite ainaki pidän legginssei joist ei näy läpi:D..jos näkyy nii luultavasti on stringit ja pepun peittävä paita..Jos pidät legginssei lyhyel paidal nii näytät aika monen silmis pikku teini huoralt

• Hei!
    Mä pietän legginsejä,usein..Mutta jos ei haluu et kaverit sanoo et sul näkyy pikkarit,ni älä ota sentää pikkareita pois..hommaa farkkushortsit niinku mä teen..

• legginssit farkkusortsit=HYI VITTU!!
      sukkahuosu legginssit menee viel jotenki farkkushortsien kans mut tavalliset legginsst xP

• Legginggs siis semmoset larppaus housut joo

• Leggingsit ovat taivaan lahja naisille, niin nuorille kuin vanhemmillekkin ja kaikille vartalotyypeille.

Kun leggarit valitsee niin että se ovat sopivan napakat, olivat jalat sitten millaiset tahansa tai takapuoli, niin leggareissa ne näyttävät aina seksikkäiltä ja hyviltä. Ne muotoilevat sen verran että jokainen mies mielellään katsoo kahdestikkin.

Lökö-farkut ja adidas-verkkarit ovat todelliset seksintappajat. Niin että jos et halua miesten huomiota tai katseita, niin laita sellaiset päälle. Leggareissa nainen näyttää niiiin seksikkäältä että.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.