Apua, uskallanko pussata!!!

Pussaisko?

Eli siis sain kuulla tänään et mun poikakaveri haluu pussata mua! Ollaan menossa tämän viikon keskiviikkona kaupungille, jolloin ollaan sit oltu tasan kaks viikkoo yhes. Poika siis aikoo pussata sielä. Lisäks sain kuullu et se on ajatellu mua nakuna! Jättäiskö sen ton takia. Kaikki pojat kuitenki ajattelee tyttöi nuin. Et uskaltaisinko pussata sitä! Haluaisin ehkä mut en tiiä uskallanko. Me kummatki täytetään tänä vuonna 13, eli ollaan viel 12 vuotiait. Mä kummiski tykkään siitä, ja se musta. Ainaki se on sanonu nuin. Mut se on kyl vongannu sen exältäki pusuu jo silloin ku ne oli yhes yli vuoden. Eli ei kai se oo mun kaa vaan sen takii et sais ensisuudelman. Mitä jos sitte se pussaa, miten mä pussaan sitä ja mitä jos se haluu jo hirveen kielarin. Siis miten pussataan. Ja mitä jos se haluu mennä viel pitemmälle. Eli siis neivositteko mua, pliis. en oikeesti tiä mitä teen, auttakaa.

31

2850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapset pussaa?

      Kuulostaa omituiselta.
      Miksi lapsella pitää olla poikakaveri? En ymmärrä ollenkaan.

      • tädit nuoria?

        Kuulostaa omituiselta tosiaan.
        Miksi kukkahattutädin pitää olla nuorten palstalla? Mikset ole bingossa? En ymmärrä ollenkaan.


      • Anonyymi

        Jotku ei vaa ymmärrä


    • pusipusi

      Kerkeet pussailla tulevaisuudessa vaikka kuinka paljon ja parasta se on silloin kun sitä haluaa oikeasti! Ja se pussailun "taitokin" kehittyy sitten ajallaan. Pitäkää kädestä toisianne ja iloitkaa kesästä myös ilman pusuja :)

    • ????

      Öööööö....XD.

    • Pussaisko?

      Kiits kommenteista, sitä vaan viel mietin et viittisinkö ees pussata sitä? Eli siis jos olisitte mä nii pussaisitteko?

      Kommentii kiitos :D

      • ole lapsi.

        voi jeesus. pussaa jos haluat. ei voi olla niin vaikee asia päättää .....

        ja kyl ihmettelen. 12v ja "vongataan" pusuja ... ei, ei mee jakeluun mulle ... pussaa jos siltä tuntuu et haluat?


    • 121212121

      mil luokalla oot 5 vai 6? :p:p ja ootko kanta-hämeestä

    • jokurandodmiduud

      Pussaa vaa!

    • öööxjxjxj

      dafuq did i just read?

      • 14v mielipide

        Vongannu pusua.... ööööjep. Jos haluu pussata ni sit pussaa ei siitä kuole! mut jos sä et haluu et te meette vielä noin "pitkälle" nii sanot suoraa et sä et haluu! pussaamisessa ei oo mitää pahaa;)


    • vetäkää ittene jojoo

      lol

    • onnellinen<3

      Öömmhh.. Eiköhän se oo nyt niin että,sä voit pussata sitä poikaa jos siltä tuntuu,jos et uskalla ni et pussaa. Eikä siihen mitää paineita tarvii ottaa mukaa,mullaki meni ekan kerran sillee et en ollu koskaa aiemmin virallisesti pussannu kunnes pussasin silloista poikaystävääni,se tulee kyllä luonnostaan(melkein). (: Mieti asiaa rauhassa,ei teil oo viel kiirettä. Itse kyllä pussailtiin nykyisen kihlattuni kanssa heti kun alettiin seurustella,ja sitä ennenkin pari kertaa. ;)

    • hahaha lol:D

      huomaa että teksti 12 vuotiaan kirjottama.

    • anna mennä :D

      senkus annat sen tehä alottee ja ku se pussaa ni huulet vaa töröl

    • joku randomi

      Jos sul oikeesti on tollanen ajatusmaailma et taida olla vielä kypsä seurustelemaan, joten odota muutama vuosi ja sen jälkeen vasta kunnon suhteita ja suutelua yms.

      Sanoin vain mielipiteeni, en pakottanut ketään lukemaan...

    • Pussaisko?

      kiitos kommenteist....

    • tyttö16w

      Anti mennä vaa!!! :D

    • junttih

      Mitä sä täältä kyselet ventovierailt ihmisilt pussaaks sä sun poikakaverii???:D Pussaa jos silt tuntuu ja jos et haluu ni sit älä! Herran jestas! Omasta mielestäni 12 v. ei tarvis viel pussail vaa halailu ja kädest pitämine riittäs mut oma o asias....:D

    • totuuden´poika

      minä olen 11v ja mulla on tyttöystävä ollu jo pitkään ja ollaan pussailtu missä tahansa kun huvittaa

    • XDjtn..

      Mä oon just täyttäny 12v ja silti ei pahempii pusui..Kyl tahtois ja vähä muutaki

    • grgred

      ei jumalauta...

    • 12 w

      Voit sanoo sil jos et oo viäl valmis suutelee sitä

    • apsih¨åt

      tää o iha älytöntä joku kukka hattu täti mitä vittua !!!!!!!! ole hyvä ja kuloe pois tältä palstalta


      ja alottajal sen verra et ei o onglema eikä mikää pussaa jos haluut

    • cr77rc

      ÖÖ eikse oo iha normaalii et se tulee luonostaa?

    • Anonyymi

      Öö. Tota en tiedä mitä tehdä tuossa tilanteessa

    • Anonyymi

      Mullakin oli sama tilanne sä pystyt siihen 👍

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe