Miksi mali oksentaa ulos lähes kaikki mitä suuhunsa laittaa??? Pelkät naput pysyy, mutta jos antaa jotain muuta lähes kaikki tulee ulos...
Miksi oksentaa
3
409
Vastaukset
- Erika
Koira pitää viedä heti eläinlääkäriin! Se saa nopeasti nestevajauksen jos se oksentaa kaikki mitä se syö. Se voi olla sairas.
Onko matokuuri annettu ajallaan? Koira voi oksentaa jos sillä on matoja.. Onko rokotukset kunnossa? - Chocoicu
Mene samantien eläinlääkärille, ennen, kuin se on liian myöhäistä!!!! Minunkin koirani sai samanlaisia oireita ja se oli epilepsiaa. Ei sille enää voinut tehdä mitään, liian myöhään... MUTTA NUO OVAT VIELÄ TOSI VARHAINEN OIRE!!!! Minä en pystynyt pelastamaan omaani, mutta sinä VOIT PELASTAA SEN NYT!!!!
- -----
MENE HETI ELÄINLÄÄKÄRIIN...........!!!!!! OKSENTELU VOI OLLA VAKAVAA ESIM UMMETUSTA!!!!!!!! TOIVOTTAVASTI OOT JO KÄYNY LÄÄKÄRISSÄ SEN KOIRAS KAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059