Erikoiset häpyhuulet?

Tietämätön vailla apua

Ensinnäkin toinen häpyhuuleni on huomattavasti isompi (ja röpelöisempi) kuin toinen.. Onko tämä ihan normaalia, että ne ovat aivan eri kokoiset ja näköiset keskenään? Lisäksi sen isomman häpyhuulen aivan vieressä on kohta, joka paisuu paljon enemmän kuin muu osa emättimestä masturboidessa.. Normaalistikkin kyseinen kohta on enemmän koholla.

Sitten minua kiinnostaisi, että onko normaalia, että tässä röpelöisessä häpyhuulessa on ihan pikkuriikkinen patti häpyhuulen etuosassa, eli klitan lähellä (patti ei edes ole nuppineulanpään kokoinen)? Patti ei ole finni, tai mikään sukupuolitauti (olen neitsyt) ja se on ihan täysin samanvärinen kuin muukin emätin. Olen yrittänyt etsiä edes jostakin jotain kuvaa, josta näkisin että edes jonkun emättimestä löytyy samanlainen.. Patti on ollut niin kauan kuin muistan ja isompi häpyhuuli vaivannut n. 11v asti.

Naiset olkaa kilttejä ja auttakaa!

1

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikanainen

Telkusta tuli jokin aika sitten joku dokkari naisen ulkoisista sukupuolielimistä. Miten moni piti itseään rumana ja poikkeavana. Vaikka joka nainen on eri näköinen, ja silti yhtä normaali. Harmi, etten muista mikä ohjelma se oli. Olisi sinulle hyödyllinen. Ehkä joku toinen muistaa, jos se löytyy vielä areenasta.

Rinnat ja häpyhuulet ovat ihan normaalistikin erikokoisia. Ei mitään hätää! Joillakin paikat ovat siloisemmat, toisilla röpelöisemmät. Se on ihan normaalivaihtelua, älä huolehdi. Alapäässäkin on monenlaisia rauhasia. Patti voi olla vaikka talirauhanen. Jos siitä ei ole vaivaa, niin tuskinpa se haittaa. Joskus varmaan menet gynekologille tai terveydenhoitajalle ehkäisyasioiden tai muiden vuoksi, silloin voit kysyä asiasta.

Itse olen kaikin puolin varsin pieni. Ja vaikka minulla on monenlaista traumaa, niin pienistä rinnoistani tai "rumista" sukupuolielimistäni en ole osannut ottaa huolta. Ja kun niitä katsoo, niin eri kokoisethan ne ovat. Molemmat ruumiinosat. Ei haittaa. Ja hyvin ovat partnereille kelvanneet tällaisenaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe