Mikä on tarpeeks hyvä syy ottaa loparit? Miksi te olette lopettaneet entisissä työpaikoissanne?
Milloin ottaa lopputili?
2
248
Vastaukset
- Otin loparit äsken
Varma vinkki: Kuuntele itseäsi ja fiiliksiäsi. Miltä tuntuu? Saatko töistäsi rahan lisäksi mitään muuta? Tai edes sitä rahaa? Jos/kun työ on enemmän pakkosuorittamista ja rutiinia, josta ei niiden muutamien ropojen lisäksi muuta irtoa, on aika vaihtaa paikkaa.
- lähdetty on
Huono esimiestyö, huono työilmapiiri, parempi palkka muualla, vaihtelevammat työt muualla, lyhyempi työmatka, mukavammat työajat, liian raskas työ, liian vaativa työ, liian helppo työ.... Syitä vaihtaa työtä on varmasti kymmeniä. Jotkut syyt ovat vaan raskaampia, eli töistä haluaa irtisanoutua niin pian kuin mahdollista. Ja toiset voi lähteä helpommin kuin toiset; ei elätettäviä, ei lainoja maksettavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049