Onko kellään antaa toimintaohjeita kyseiseen toimenpiteeseen, Täytyy vaihtaa ulompi vetonivel tähän K11 malliin. Katselin Motonetin hintoja ja siellä näytti olevan koko paketti n 50e, ei niin paha ollenkaan. Katselin YouTuben tarjontaa mutta en yhtäkkiä sieltä ainakaan löytänyt videoklippiä moisesta hommasta.
Vetonivelen vaihto Micra K11
1
489
Vastaukset
- K11 Green vm. 2000
Hyvänäneuvona annan vinkin tuon vetarin vaihdon suhteen, sillä kannattaa vaihdattaa se ajoissa, ja jossain asiantuntevalla pajalla. Itseltäni meni kuluneen talven aikana keskenajon 84tkm ajetusta Micrasta vetonivel vasemmaltapuolelta ja loppumatka auto kulkikin hinausauton kyydissä pajalle.
En alkanut itse edes vaihtamaan vetoniveltä, kun ei ollut mitään tietämystä tuon asian suhteen, eikä ollut tarvittavia välineitä ja paikkaa missä se olisi pystynyt vaihtamaan..
Mutta kun auton sain pajalta takaisin, niin autoa huoltaneen huoltomiehen mukaan nivel oli purkautunut aivan kokonaan. Epäilin myös että tarvitsee jotain muitakin osia vaihtaa, mutta loppujenlopuksi selvisin nivelenvaihdolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774