Hei vaan!
Kysyisin teiltä "kokeneemmilta", löytyykö Treen seudulta fiksuja ja maanläheisiä gynekologeja, jotka osaavat auttaa vaihdevuosioireissa?
Olen tässä hiljattain käynyt terveyskeskuslääkärillä ja labrakokeissa. Olen himppusen alle 40-v. Menin tutkituttamaan itseäni, kun minulla alkoi olla tosi pitkiä kuukautiskiertoja, ja muutenkin tuntui, etten ole enää ihan sama oma itseni. Labrakokeiden perusteella omalääkärini sanoi, että FSH:n nousu viittaa varhaisiin vaihdevuosiin; FSH oli noin 23. Myös LH oli noussut, se oli noin 31.
Voisin mennä samalle omalääkärille uudelleen, mutta voisin toisaalta käydä konsultointimielessä jollain toisellakin, ja nimenomaan gynellä, joka on asiaan erikoistunut.
Lisäksi haluaisin kuulla kokemuksia hormonikorvaushoidosta tai sen käyttämättä jättämisestä teiltä, joilla on vaihtarit alkaneet NIMENOMAAN tämän ikäisenä. Kaikenlainen kokemustieto kiinnostaa!
Fiksuja lekureita Treella?
annukop
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069