Olen 13-vuotias poika, joka on rakastunut 15-vuotiaaseen tyttöön. Tämä tyttö on myös rakastunut minuun. Hankalaksi tässä tekee se, että välillämme on noin 150 km. Olemme tavanneet tytön kanssa muutaman kerran sen jälkeen kun noin 3 kuukautta sitten tapasimme. Tytön ystävät ovat kyselleet melko kiitettävästi häneltä ja minulta "miksemme ole yhdessä?", ja "mitä odotamme?" Emme ole tästä oikeastaan puhuneet mutta tytön ystävät ovat jo melkein vihaisia minulle miksen tee jo aloitetta. Kysymys kuuluukin mitä odotamme? Itselleni tämä olisi ensimmäinen vakava suhde, mutta en tiedä miten tekisin aloitteen? Toimisiko kaukosuhde? Talven tultua emme näkisi enää kuin ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa. Auttakaa minua!
Kaukosuhde?
5
104
Vastaukset
- Antti tuisku fani -02
Osta alkosta pari kaljaa!
- ertewtwe
150 km ei kauhean pitkä välimatka ole, joten hyvin voisi toimiakkin. Jos tytön tunteista olet varma, voisit kysyä suoraan häneltä mitä mieltä hän on asiasta.
- olen ooooomena
noh, itse olen myös kaukosuhteessa, välimatkaa sellaset 150km SD hyvin on toiminu, onnelliset puoli vuotta ;D bussit kulkee, samoin junat. itse tutustuin kultaani kaverin kautta jokseenkin sattumalta ja netin kautta juttu jatkui, ja sitten eräänä kauniina päivänä oli pakko päästä tämän ihmisen luokse ja seuraavana päivänä jo seurusteltiinkin. viikonloput ovat taivaissa leijumista, mutta pakko myöntää että sunnuntaista on tullut maailman kettumaisin päivä SD mutta vaikka ero tuntuu maanpäälliseltä helvetiltä, voi välimatkasta keksiä positiivisiakin puolia: eipähän ainakaan ihan heti kyllästy toisen naamaan! X) ja se odotus että näkee taas toisen, on maailman ihanin tunne! mutta siis pointtini oli: anna mennä, anna suhteelle mahrollisuus, lupaan ettet ainakaan menetä mitään 83 lykkyä tykö!
- sun_mutsiis
150km ei oo matka eikä mikää :D
joten antakaa mennä jos siltä tuntuu c: - (^_^)
Kyllä kannattaa ainaki yrittää ja kattoo mitä tulee :) Eikä tuo 150 km ole paljoakaan, olen itse kaukosuhteessa, ja välimatka on semmoset 1564 km, eli ole onnellinen ettei välimatka ole tuon pahempi :) Ja jos se on rakkautta, niin se kyllä kestää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318