Miksi vanhemmilla, jotka ovat todistettavasti pahoinpidelleet lastaan esimerkiksi tumpanneet tupakkaa lapsen kösiin ym. masokistista, annetaan heille takaisin, jos ovat parantaneet tapansa?
Kuka teistä aikuisista suostuisi asumaan uudelleen tuollaisen henkilön kanssa, joka olisi kohdellut tietä noin??
biovanhempien oikeus lapseen
8
217
Vastaukset
- hämmästynyt ja huolt
lastensuojelu laki aivan syvältä.... Saahan alkoholisti äitikin jolta lapset otettu huostaan jo vauvaiässä päättää pitkälti missä lapset elelevät ja jos paikka ei mielytä (ei tarjoa kaljaa vierailulla) niin valitus ja lapset toiseen paikkaan.... ONKO LAPSEN ETU
- hätää kärsivien huut
Eikö tässä maassa kukaan politiikko aja tätä asiaa?
- ....................
Lasten etua ei tunne edes soskut.Lapsiahan huostataan sen takia,kun kunnat paikkaa niillä talouttaan.On paljon lapsia huostassa täysin valheellisin perustein ja vanhemmat leimattu täysin valheellisesti.
- No huh huh
.................... kirjoitti:
Lasten etua ei tunne edes soskut.Lapsiahan huostataan sen takia,kun kunnat paikkaa niillä talouttaan.On paljon lapsia huostassa täysin valheellisin perustein ja vanhemmat leimattu täysin valheellisesti.
Ja sitten tuollaiset vanhemmat jotka tumppaavat tupakan lapsensa kösiin saavat pitää lapsensa ja jatkaa tumppaamistaan. Eikö millään ole enää mitään väliä.
- ei totta
No huh huh kirjoitti:
Ja sitten tuollaiset vanhemmat jotka tumppaavat tupakan lapsensa kösiin saavat pitää lapsensa ja jatkaa tumppaamistaan. Eikö millään ole enää mitään väliä.
Kukaan ei usko tuollaista.Onko tuo sijarin,vai soskun provo
- amaliasijari
ei totta kirjoitti:
Kukaan ei usko tuollaista.Onko tuo sijarin,vai soskun provo
Ai miten niin, kukaan ei usko? Minä ainakin uskon, koska tiedän, että lapsille tehdään ja on tehty vielä paljon. paljon pahempaakin. Onhan noista tiedotuvälineissäkin ajoittain ollut juttuja. Huumehörhöt eivät tiedä mitä tekevät, tai muuten täysin tasapainottomat vanhemmat. Meitä on jok alähtöön. Maailma ei ole niin kaunis, kuin mitä sen toivoisi olevan. Kaikkea kauheuksia sattuu ja myös ihan pienille lapsille, jopa vauvoille. Usko vaan, tuskin on provo.
- ilonailona
amaliasijari kirjoitti:
Ai miten niin, kukaan ei usko? Minä ainakin uskon, koska tiedän, että lapsille tehdään ja on tehty vielä paljon. paljon pahempaakin. Onhan noista tiedotuvälineissäkin ajoittain ollut juttuja. Huumehörhöt eivät tiedä mitä tekevät, tai muuten täysin tasapainottomat vanhemmat. Meitä on jok alähtöön. Maailma ei ole niin kaunis, kuin mitä sen toivoisi olevan. Kaikkea kauheuksia sattuu ja myös ihan pienille lapsille, jopa vauvoille. Usko vaan, tuskin on provo.
meidän ystäväperheen (sijaisperhe) tyttöä on poltettu ihan pienenä tupakalla bioperheessä. Jaa että mistäkö tiedän, no, jäljet ihossa edelleen, ja tyttö on itse kertonut, kun omat lapseni kysyivät että mistä arvet ovat tulleet. itse istuin vieressä kyyneliä nieleskellen, kun tyttö kertoi tarinaansa pojilleni.
ja ei, en ole sijari enkä sossu, ihan tavallinen biomutsi, jonka tuttavaperhe toimii sijaisperheenä. - ilonailona
Tyttö tuli sijaisperheeseen vasta kuusivuotiaana. Lasta pahoinpideltiin alle kaksi vuotiaana. Laske itse. Jos olisit lukenut, mitä kirjoitin, niin olisit huomannut, että lapseni huomasi jäljet ja kysyi, mikä siihen on sattunut. Tyttö kertoi. On onneksi kasvanut iloiseksi ja avoimeksi fiksuksi teiniksi, joka ei häpeä taustaansa. Ja mistä ihmeestä päättelet meidän käyttävän huumeita. Taidat itse olla piripää nisti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433020Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262949Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342856Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4422555Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1541871Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51241- 301156
- 741149