Onko siinä oletuksena ipv6 päällä? http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288474597907.html
Ubuntu 12.04
12
434
Vastaukset
- Ip v6
Ei ole. Ensi yönä ubuntuja tippuu verkosta kohisten.
Windows taisi olla viimein yleisesti jaeltu käyttöjärjestelmä, joka sai IPV6-tuen. On se sentään Seiskassa, mutta toimiiko se, saas nähdä.
- Ei ole vaan valmiina
Ubuntu toimii kyllä! Mutta toimiiko tämä uudistus muualla.
- antisopuli
Itse olen kohta 20v tehnyt tietotekniikkaa duunikseni. Siitä nelisen vuotta käyttänyt Linuxia ja erityisesti Ubuntua. Tähän asti Ubuntu on kyykyttänyt Winkkarin 10-0 mutta nyt 12-sarjassa tuli ongelmia. Hdmi audio out ongelma, wlan (Broadcom) ei toimi yms. Hieman hitaampikin se tuntuisi olevan. Ja ehkä mä vaan olen (siis olen) wanha, mutta se Unity jotenkin vaan ei.. pääkoneessa edelleen 10.10 ja sehän toimii HIANOSTI ;)
- Hmmmm..
Eikö 10.10:een ole loppunu päivitykset?
- userofthat
12-sarjalaisista vaa kaikki turhat effektit pois ni nopeutuu kummasti ja lataat Gnome3 ni ei tarvitse katsella Unityä
Onko modeemissasi edes koko IPV6:sta?
Operaattorillasi ei ainakaan ole, jos Suomesta surffailet. Eikä aikoihin tulekaan.- i6rup2H,
Näin on. Onneksi voi tunneloida ja saada kutonen käyttöön. Ainakin Debianissa helpoin tapa on tehdä Teredo tunneli. Asentaa vain paketin miredo ja asia on sillä selvä.
On.
- lubuntu
Muuten ihan ok... Mutta Unity pilaa sen ihan täydellisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431