Hei kaikki ihanat ihmiset! :)
Heti ekana sanon, että toivoisin vain kunnollisia ja päteviä vastauksia, niin kaikilla olisi mukavaa! :)
Meillä olisi luultavammin antaa jollekkin linnulle hyvät omat tilat, luultavammin jopa oma huone! Kaikki näyttää hyvältä ja mahdollisuudet ovat suuret ja tietoa löytyy, mutta... Se Suuri Kamala Mutta... Olen jo 13 vuotta ja ajattelen eläinten hankinnassa aina tulevaisuutta. Undulaatit ovat todella pitkäikäisiä (eikös se ollut mahdollisesti myös 10 vuotiaaksi) ja muutan omaan kotiini noin, viiden vuoden päästä!
Mihis ne linnut sitten laitetaan, kun ei ole varaa pitää? Nimittäin meillä on jo kaksi kania, jotka otan omaan kämppään mukaan. Ei opiskelijan kerrostalossa ole välttämättä varaa pitää neljää eläintä...
Mitä voin tehdä? Olenko typerä kun ajattelen näin paljon tulevaisuutta? :D
Undulaatin Hankinta, kannattaako meille?
Unduliini
1
172
Vastaukset
- PossuTossu
voithan aina järjestää linnuillesi jonkun hoito paikan. vaikka olisivat hoidossa hetken vanhempiesi luona jos se vain olisi mahdollista.
Minusta on upeaa kun joku kerrankin ajattelee tulevaisuutta eläimien kannalta. ja nykyään undulaattien keskimääräinen elinikä on 5-6 vuotta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24845373Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3211254Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21110892Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369721Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236521Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03220Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302249- 391677
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261530