Elikkäs ajattelin hankkia vähän suurempaa muistikorttia niin mikä on tuo maksimi suuruus vai onko maksimia edes? Käykö 32gb:n muistikortti kyseiseen kameraan?
Canon EOS 1100D SDHC kortin maksimi suuruus?
10
4188
Vastaukset
- Z
Hups, laitoin väärään sektioon tämän mutta toivottavasti löytyy vastaus täältäkin :)
jos en ihan väärin muista niin tukee jopa 64 gigaan.
- fffffffff
Mihin tarvitset noin suurta korttia? Mielenkiinnosta kyselen...
SDHC kortin spexit kertovat sen olevan 4 - 32GB ja SDXC kortti saattaa yltää 2TB saakka.
Jos et ole selvillä niin 1G = 1000M ja 1T = 1000G eli aina vaan kasvaa.
Yleensä jos kone hyväksyy tuon SDHC kortin niin tuo 32GB on rajana.- Kysyväeksyy
Voiko laittaa class 4 kortin? Mistä huomaa jos kortin tallennus nopeus ei riitä?
Riittäkö kuville se hitaampi ja video vaatii nopeutta? Hitaampi class 4 kortti tallentaa ilmeisesti heikommalla kuvanlaadulla jos on edes ongelmaa? - cartierb
Nopeutta kortilta vaaditaan videokuvauksessa ja sarjakuvauksessa. Videossa liian hidas kortti näkyy videon pätkimisenä, sarjakuvauksessa taas kamera on "jumissa" kunnes otetut kuvat on tallennettu. Mielestäni Class 4 -korttia ei enää kannata ostaa, jollei ihan ilmaiseksi saa.
- hjdahjadj
Kamerasi tukee myös SDXC korttia, joten ongelmaa ei pitäisi olla.
Hanki class 10 kortti, koska kameralla voi myös videoida. - Anonyymi
Käy ainakin 32GB, joska juuri itse ostin Sandisk Canvas Go! 32 GB jossa oli myös (10) luokitus, eli 4k videota pystyy tallentamaan. Kortilla oli hintaa verkkokauppa. Com 12,90€. 64Gb olis ollut 16,90 mutta oli sama mielessä että jos ei tuekkaan
- Anonyymi
Miksi pitää kommentoida monta vuotta vanhaa? Eri asia jos keskustelu olisi jollakin tapaa ajankohtainen. Eiköhän se kortti ole jo ostettu...
- Anonyymi
Sandisk ja Kingston väittää, että 128 GB toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487