Canon EOS 1100D SDHC kortin maksimi suuruus?

Z

Elikkäs ajattelin hankkia vähän suurempaa muistikorttia niin mikä on tuo maksimi suuruus vai onko maksimia edes? Käykö 32gb:n muistikortti kyseiseen kameraan?

10

3902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Z

Hups, laitoin väärään sektioon tämän mutta toivottavasti löytyy vastaus täältäkin :)

• jos en ihan väärin muista niin tukee jopa 64 gigaan.

• fffffffff

Mihin tarvitset noin suurta korttia? Mielenkiinnosta kyselen...

• SDHC kortin spexit kertovat sen olevan 4 - 32GB ja SDXC kortti saattaa yltää 2TB saakka.

Jos et ole selvillä niin 1G = 1000M ja 1T = 1000G eli aina vaan kasvaa.

Yleensä jos kone hyväksyy tuon SDHC kortin niin tuo 32GB on rajana.

• Kysyväeksyy

Voiko laittaa class 4 kortin? Mistä huomaa jos kortin tallennus nopeus ei riitä?
      Riittäkö kuville se hitaampi ja video vaatii nopeutta? Hitaampi class 4 kortti tallentaa ilmeisesti heikommalla kuvanlaadulla jos on edes ongelmaa?

• cartierb

Nopeutta kortilta vaaditaan videokuvauksessa ja sarjakuvauksessa. Videossa liian hidas kortti näkyy videon pätkimisenä, sarjakuvauksessa taas kamera on "jumissa" kunnes otetut kuvat on tallennettu. Mielestäni Class 4 -korttia ei enää kannata ostaa, jollei ihan ilmaiseksi saa.

• hjdahjadj

Kamerasi tukee myös SDXC korttia, joten ongelmaa ei pitäisi olla.
      Hanki class 10 kortti, koska kameralla voi myös videoida.

• Anonyymi

Käy ainakin 32GB, joska juuri itse ostin Sandisk Canvas Go! 32 GB jossa oli myös (10) luokitus, eli 4k videota pystyy tallentamaan. Kortilla oli hintaa verkkokauppa. Com 12,90€. 64Gb olis ollut 16,90 mutta oli sama mielessä että jos ei tuekkaan

• Anonyymi

Miksi pitää kommentoida monta vuotta vanhaa? Eri asia jos keskustelu olisi jollakin tapaa ajankohtainen. Eiköhän se kortti ole jo ostettu...

• Anonyymi

Sandisk ja Kingston väittää, että 128 GB toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22