olen 15 v poika ja minulla alkaa seisomaan aina välillä vaikken sitä odotakkaan. se voi seistä 20 kertaa vuorokaudessa enkä voi sille mitään. aamulla kun herään niin se on aina pystyssä. onko minussa jotain vikaa ?
voisiko joku auttaa
7
82
Vastaukset
- Gorianderi9w
Mul seisoo 30 kertaa päiväs. toi on normaalii
- 15v poika
niin mutta onko se normaalii etten haluu et se seisoo mut en mahda sille mitään esim koulussa ku pitäis lähtee tunnilta ni mulla seisoo ja pitää pitää jottai edessä ettei kukaan nää?
- 9999masi
On normaalia, oo vaan ylpee munastas ja tyytyväinen ett sulla seisoo noin usein :)
- 15 v poika
niin mutta onko se normaalii etten haluu et se seisoo mut en mahda sille mitään esim koulussa ku pitäis lähtee tunnilta ni mulla seisoo ja pitää pitää jottai edessä ettei kukaan nää?
- rttrtrtr
15 v poika kirjoitti:
Vittu on, sulle on jo sanottu se kahdesti..
- 15v poika
rttrtrtr kirjoitti:
Vittu on, sulle on jo sanottu se kahdesti..
okei kiitos ;)
- esjonnettttttt
Juo vähemmän es, sivuvaikutuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770