mitä tämä on?

ansku49107

oon 11, pian 12 vuotias tyttö. Mun mahaa ol alkanu sattumaa tai sillain et on vähä paha olo, ehkä jopa vähä oksettaa tai sillain. se on myös vähä "turvonnut" tosta alavattasta. mitä tää on? vessal on myös vähä ns. vaikee käyä ku pitää oikein ponnistaa. Apua?

14

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12121212121

veikkaisin että menkat alkamassa, oon ite kyl 12v poika, mutta tytöiltki ihan kuullu et on mahaa särkeny, tosin jos alavatsakipuja, ei pakolla voi olla menkatkin, mutta mulla ei ollu tosiaan mtn menkkojen vaaraa ku tietty oon poika lol :D ni mul todettiin laktoosi-intoleranssi.
      moro.

• aloittajaaaaa

jjep:) veikkaan vähä samaa.

• 09ohtu

Alkaako puberteetti lähestyä, ja hormoneja pukkaa verenkiertoon? Siitä sitten tulee öklö olo. Sama jos alottaa ehkäsypillerit niin niistä voi aluks tulla "etova" olo...
      Ja jos kuukautisten alku alkaa lähestyä niin se vois tehä kipeetä mahan alueelle?
      Sori mut nää on vaan arvailuja, eikä siis oikeeta tietoo, kirjotin silti nää sulle :(((

Oikeesti nyt kannattaa mennä reippaasti lääkäriin! Ei tarvii hävetä tai arastella. Lääkärit tekee työkseen sitä että ne kyselee ja tutkii ja sillä tavoin koettavat auttaa.

• alottaja:))))

jep ! kiitti et raahauduit tänne asti kirjottelemaan :)

kiva jos menkat lähestymässä ku torstaina ois 3 pvn leiri :D

• 09ohtu
        alottaja:)))) kirjoitti:

jep ! kiitti et raahauduit tänne asti kirjottelemaan :)

kiva jos menkat lähestymässä ku torstaina ois 3 pvn leiri :D

Kantsii kuiteskiin ehkä ihan varalta teettää laktoosi-intoleranssikoe ja ottaa verikoe keliakian vasta-aineesta nii ei sit tartte ainakaa niitä miettii. Tsemppii silti leirille! :)

• alottajaansku
        09ohtu kirjoitti:

Kantsii kuiteskiin ehkä ihan varalta teettää laktoosi-intoleranssikoe ja ottaa verikoe keliakian vasta-aineesta nii ei sit tartte ainakaa niitä miettii. Tsemppii silti leirille! :)

näin on ! :--)

• girl
        alottajaansku kirjoitti:

näin on ! :--)

voi olla myös yksinkertaisesti paska ruokavalio. :P

• a l o t t a j a
        girl kirjoitti:

voi olla myös yksinkertaisesti paska ruokavalio. :P

:D

• aloittaja:-)jee

& tuntuu et ois vähä ku nälkä koko ajan ?

• Viljami11

Olen 11v mitä tämä on.

• alottajajajajjajaja

lisää ?

• alottajajajajjajaja

lisää ?

• alottajajajajjajaja

lisää ?

• hubdfsbvuido

Kerro äitilles vaikkapa. Eiköhän se ees tiiä. Tai menkat, laktoosi-intorelnssi jne. Tai myös liika ruisleivän syöminen on aika turvottavaa ja öklöttävää.

En mene siis mitään varmaks sanomaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe