Onnea Katrille tulevalle juhlavuodella 2013!
Viisi vuosikymmentä-vuotta Suomen kansalle viihdytystä, lauluja, sadoittain lehtijulkaisuja, laujuja melkein 500 kpl. Kiitokset Katri Helenalle vuosien uurastuksesta ja jatka vielä ainakin 10-vuotta, emme jaksa elää, jos sinäkään et jaksa. Kukaan muu ei laula sydämellä! T:Ossi.
Katri Helena jaksaa painaa 50-vuotta!
5
200
Vastaukset
- jaskan kaveri
Sanos muuta. Katri on luvannut lehdessä yllätyksiä ensi vuodelle ja niitähän me toki odotamme, uuta musiikkia? ja ihan jotain muuta uutta?! Mukavaa odotusta meille kaikille, kutkuttavaa kuitenkin kaikki tämä :)
- mie10
Mukavasti on Katri-Helena viihdyttänyt vuosien varrella musiikillaan.On auringonpaiste. Mutta Ossi,kyllä jaksan elää ilman Katri-Helenaakin.
Katri Helenalle oikein mukavaa jatkoa ja jatkahan laulamista niin kauan kuin jaksst! - * _____*
Vois jo lopettaa, aikansa kutakin.
- kalakaveri?
Kaikki me lopetamme aikanamme. Niin minä, kuin edellinen nimimerkkikin.
Annetaan Katrin laulaa niin kauan kuin homma toimii ja kuulijoita riittää.
Toivottavasti me jokainen yritämme keskittyä ja seurata niitä asioita,viihteessä (ja elämässä) joista pidämme, silloin voimme jättää vähemmän kiinnostavat jutut omaan arvoonsa. Kyllä niitä yhden hitin ihmeitäkin löytyy...... - fani51
Minä olen samaa mieltä! Mun sydämeni tänne jää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601