HockeyBase

Pettynyt isä

Tosiaan ei kannata kyseisestä kaupasta mitään tilata. Huono palvelu, ja lyön vaikka vetoa että jos tilaat jotain, kyseistä tuotetta ei ole varastossa. 8-vuotias poikani oli halukas omalla rahallaan tilata tavaraa kyseisestä paikasta. Innokkaana lisäsimme tavaraa ostoskoriin ja siirryimme kassalle. Tilasimme tavarat ja poika kysyi heti: - Koskakohan nuo tulevat?
Seuraavana päivänä sähköpostiini tuli viesti jossa luki että kyseisiä tavaroita ei ole varastossa. Poikanihan tästä suuttui ja kyllähän siitä poru kävi. Serkkupoikakin koitti tilata samasta paikasta, mutta samanlaisesti kävi. Ja kaiken kukkuraksi vielä päätä huimaavat postituskulut! Tosiaan en suosittele kyseistä paikkaa.

9

6095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääkiekkoilijan Isä

      Samanlaisia kokemuksia olen kuullut muiltakin, tavaran toimituksessa ollut ongelmia. Johtuneeko sitten yrityksestä HockeyBase vai tavaran toimittajista, mene ja tiedä?

      Juttelin yhden luistelun ammattivalmentajan kanssa HockeyBase konseptista. Hänen mielestään HockeyBasen luistelulaitteet eivät toimi luistelun kehittämiseen. Hänen mukaansa Infinity Ice ohjaa potkua liian taakse ja tämä tuo vääristyneen tunteen luisteluun. Muovijäästä hän sanoi: toimii hyvin laukaisu harjoituksissa, koska pääsee laukomaan luistimilta, mutta luisteluharjoittelussa ei saa samaa painetta ja tunnetta, kuin jäällä.

      Hän antoi positiivisen maininnan laukaisuharjoituslaitteista, uskoi niiden tuovan motivaatiota junioreiden harjoitteluun.

      • Anonyymi

        Ostin pitkä tauon jälkeen uudet luistimet jotka olivat aika ok.
        Nyt kysyin paljon parempia luistimia (700-1000€)
        mutta niitä ei ole varastossa, no eipä niitä ole oikein muissakaan liikkeissä...
        Tilaamalla kyllä saa mutta ta on aika pitkä..
        Suomi on jääkiekkokansaa, mutta olisipa alan liikkeetkin sitä ja pitäisivät enemmän noita pro-malleja varastossa...Vai pitääkö ne käydä hakemassa Kanadasta asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin pitkä tauon jälkeen uudet luistimet jotka olivat aika ok.
        Nyt kysyin paljon parempia luistimia (700-1000€)
        mutta niitä ei ole varastossa, no eipä niitä ole oikein muissakaan liikkeissä...
        Tilaamalla kyllä saa mutta ta on aika pitkä..
        Suomi on jääkiekkokansaa, mutta olisipa alan liikkeetkin sitä ja pitäisivät enemmän noita pro-malleja varastossa...Vai pitääkö ne käydä hakemassa Kanadasta asti.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        Taitaa olla lopun edellä ainakin osa myymälöistä. Suuret kauppaketjut myyvät halvemmalla. Jääkiekkovarusteissa palvelevalle kaupalle ei riitä kysyntää. Kysyntään voi vaiukuttaa myös myyjien tuotetuntemuksen ja asiantuntemuksen taso.


    • Anonyymi

      Täysin elämäänsä katkeroituneita entisiä jääkiekkoilijoita yrittämässä palvella asiakasta. Todellisuudessa pelkkää kusetusta kunhan vaan saavat ylijäämä kamansa myytyä

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Suositellaan tuotetta mitä hyllystä sattuu löytymään "oikeana valintana".


    • Anonyymi

      Eräässä hockeybasen liikkeessä asiakaspalvelu alhaisella tasolla. Asiakasta syytetään tuotteen palauttamisasioissa sitten suututaan ja jää asiakkaan tehtäväksi rauhoittaa tilanne. Onneksi voi aina valita oman kauppansa.

    • Anonyymi

      Bauer out....

    • Anonyymi

      Ihan hyvä kauppa jos olisi tavaraa, tyhjän pyöritystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe