Osaisikohan joku neuvoa miten pakkaan 7zip ohjelmalla tiedostot niin että ne pakkaantuisi pienempään kokoon? Olen yrittänyt pakata mutta en ole onnistunut. Tiedostot eivät ole muuttaneet kokoaan pienemmäksi kuin muutaman megan?
Kuinka pakkaan ohjelmalla 7zip?
15
195
Vastaukset
- oliskohan..
kyse jälleen kerran kuvista ? jpeg kuvat ei pahemmin enää pakkautu koska ne on jo pakattu.
- Kiitos
Ei ole kyse kuvista. Kaikenlaisista tiedostoista on kyse. Asennus tiedostot, pelit ja muut.
Kiitos kirjoitti:
Ei ole kyse kuvista. Kaikenlaisista tiedostoista on kyse. Asennus tiedostot, pelit ja muut.
Ovat ne asennustiedostotkin pakattuja, asennussovellushan purkaa ne ensi töikseen asennuksen alussa.
- Kysyin miten pakataa
Kollimaattori kirjoitti:
Ovat ne asennustiedostotkin pakattuja, asennussovellushan purkaa ne ensi töikseen asennuksen alussa.
Ei taida teikäläisiltä irrota yhtään asia kommenttia.
- A4blnpo1
Kysyin miten pakataa kirjoitti:
Ei taida teikäläisiltä irrota yhtään asia kommenttia.
Miten voi olla niin vaikea tajuta ettei tiivistetty enää tiivisty?
- The End
A4blnpo1 kirjoitti:
Miten voi olla niin vaikea tajuta ettei tiivistetty enää tiivisty?
Miten sait päähäsi että olen tiivistettyä tiivistämässä?
"Kaikenlaisista tiedostoista on kyse." - A4blnpo1
The End kirjoitti:
Miten sait päähäsi että olen tiivistettyä tiivistämässä?
"Kaikenlaisista tiedostoista on kyse."Itse kerroit ettei tiedostot juurikaan tiivistyneet. Tiivistetty ei tiivisty. Eikä myöskään salattu.
Ovela juttu tuo salaus. Esimerkiksi tekstitiedosto tiivistyy huomattavasti mutta kun sen salaa niin salattuna se ei tiivisty. - Nyt hiljaa siellä
A4blnpo1 kirjoitti:
Itse kerroit ettei tiedostot juurikaan tiivistyneet. Tiivistetty ei tiivisty. Eikä myöskään salattu.
Ovela juttu tuo salaus. Esimerkiksi tekstitiedosto tiivistyy huomattavasti mutta kun sen salaa niin salattuna se ei tiivisty."Itse kerroit ettei tiedostot juurikaan tiivistyneet."
Olen kokeillut kaikenlaisia tiedostoja. - A4blnpo1
Nyt hiljaa siellä kirjoitti:
"Itse kerroit ettei tiedostot juurikaan tiivistyneet."
Olen kokeillut kaikenlaisia tiedostoja.Nykyään ei oikeastaan ole muita tiivistyvä tiedostoja käytössä kuin puhtaat tekstitiedostot ja useimmat ohjelmatiedostot. Muut ovat valmiiksi tiivistettyjä.
- A4blnpo1
A4blnpo1 kirjoitti:
Nykyään ei oikeastaan ole muita tiivistyvä tiedostoja käytössä kuin puhtaat tekstitiedostot ja useimmat ohjelmatiedostot. Muut ovat valmiiksi tiivistettyjä.
Unohtui mainita että joskus yritys tiivistää valmiiksi tiivistettyä tiedostoa aiheuttaa tiedoston koon kasvamisen.
- A4blnpo1
Tiivistetty ei enää tiivisty mutta tiedostot saa pakattua yhteen pakettiin. 7-zip paketin voi myös salata salasanalla.
- -------
Niin siinä on pakkauksen taso se ultraksi ja pakkaus 7z noin ne pakkaantuu pienimpään kokoon. Pakkauksen taso vaikuttaa suuresti paljon pienenee, ne nopein jne... vaihtoehdot on tarkoitettu kun halutaan tehdä monesta tiedostosta yksi paketti joka pakkaantuu ja aukeaa nopeasti..
Ohjelmien ja pelien asennustiedostot sekä yleensä videot, kuvat on valmiiksi pakattu joten ne eivät juurikaan pienene.- Eikun kokeilemaan
Asiaa, kiitos!
- ffsdf
Olisihan se näppärää kun voisi pakata kaiken uudestaan ja saada tilan syönnin lähelle nollaa.
- eikös upuntussa
ffsdf kirjoitti:
Olisihan se näppärää kun voisi pakata kaiken uudestaan ja saada tilan syönnin lähelle nollaa.
olekkaan tuollaista ominaisuutta että saa kaikki tiedostot pakattua alle yhden kilon kokoiseksi, siinähän piti kaikki tarvittava jo olla valmiina ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756