Mihin 50-mies tarvitsee naista?

Ossi.S.

Jälkeläiset on tehty ja kasvatukset kasvatettu. Nyt on miehen hyvä alkaa elää omaa elämää harrastustensa sekä hyvän seuran-eli itsensä- kanssa.
Muutamia asioita on retromiehen kuitenkin opeteltava pärjätäkseen, ja omaksuttava uusia juttuja. Kuten että valkopyykkiä ei enää keitetä padassa, ja että on olemassa muutakin ihmisille sopivaa ruokaa kuin gamping-lenkki.
Kuitenkin kaikki telkkarista tulevat koti&kokki ohjelmat kannattaa unohtaa saman tien. Niissä kun ei anneta selviytymisohjeita miehille, vaan niissä homomiehet on valjastettu kertomaan naisille ihanan elämän parhaat vinkit ja reseptit. Kannattaa mennä mieluummin kirjastoon ja lainata sieltä jokin TI-kirja. Niissä on kerrottu kaikki välttämätön perunankeitosta mopon renkaan paikkaukseen.

Tänä yksliöitä ihannoivana aikana on miehenkin vihdoin otettava se tila jonka hän tarvitsee. Sillä mikä on vapauttavampaa kuin asettautua lempinojatuoliin, sihauttaa viileä olut, kääntää kanava uutisille ja pieraista viidentoista sekunnin fanfaari, ilman että joku toinen saa lähistöllä primitiivireaktion. Vastaan, ei mikään.

64

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Ihminen on onnellinen, kun hänen kanssaan on yhtä älykäs ja onnekas ihminen.
      Toki, jos on mieluummin yksin, on sekin hyvä.

Jaettu onni on kaksinkertainen onni, jaettu suru on vain puolikas.

Jokainen tulkoon onnelliseksi omalla tavallaan, meille sopii kaksinainen onni.
      Usein pidämme pierukisoja, soitamme vaikkapa jonkin marssin.

Erakkokin lie onnekas, osassaan.

• yks erakko minäkin

"Jaettu onni on kaksinkertainen onni, jaettu suru on vain puolikas." Tämä on sanahelinää, kyllä jaettu on aina puolikas, olipa se onni tai suru.

• Cloetta...

Tänä yksilökeskeisenä aikana todellakin voi tehdä melkein mitä vain ja haluaa. Ikävä puoli siinä on, että kaikki aiheesta tehty tutkimus viittaa siihen, että mitä yksilökeskeisempää elämä on, sitä onnettomampaa se on kun taas yhteisöllisyys ja hyvät sosiaaliset suhteet (läheiset) lisäävät onnellisuuden tunnetta.

Se, siitä mutta itse asiaan: mieheni on 50 , samoin minä. Meillä on lapset lentäneet jo pesästään ja meillä on molemmilla aikaa omiin menoihin ja harrastuksiin mutta tärkeimpää meille on se, että meillä on aikaa tehdä yhdessä kaikenlaista kivaa ja vaikka vähän kummallistakin.

Epäasiallinen tai röyhkeä käytös ei ole koskaan ollut meidän kummankaan euforia tai unelma, joten uskoisin, ettei miehenikään onnen ideaalitila ole yksin omassa rauhassa piereskely.

• Tätimies!

Cloetta!
        Ihmisethän ovat kuitenkin yksilöllisiä, vai mitä?
        Asia on vain niin, että harva pärjää itsensä kanssa.
        Meissä on paljon seikkoja, joista emme kerro ke-
        nellekään. Siis olemme yksin.

• Hei kun keikuskelen

Ai, että Mihin 50-mies tarvitsee naistako?

Annasku mietin. Pitää miettiä, että mitä niistä lukemattomista asioista naputtelen tähän, kaikkia juttuja en kirjaa. Kuluisi liikaa aikaa ja oon lähdössä ostamaan muutamat multasäkit.

Miehen on mukava lähteä vaikkapa eväsretkelle naisensa kanssa. Nauttia yhdessä kaffetta termospullosta ja syödä naisensa tekemiä herkku-voileipiä.
      Peput vierekkäin kivellä hörpiskellen. Ja kivaltahan sekin tuntuu, jos nainen kätensä miehen polvelle tällää ja sanoo "Mä tykkään susta" :)

Veneellä kalaan. Kaikki naiset ei kalastamisesta tykkää, mutta eipä kaikki miehetkään. Noh, minä tykkään ihan hirvittävästi. Mikä on mukavampaa, kuin kaksi ihmistä töröttämässä veneessä ja virvelit pörrää. Samalla keskustellen kivoista asioista.

Kotona tuntuu arkisetkin asiat "juhlavammalta", kun ne jakaa toisen kanssa. Vaikkapa syödä yhdessä ruokapöydän ääressä. Sieläkin samalla jutellen.

Liikunta/urheilu. Joo, yhdessä on mukava touhuta.
      Ja jos kumpainenkin tykkää pelata pelejä, niin korttipakka vaan käyttöön.
      Eilen muuten olin pojanpoikani kanssa pelikortteilemassa. Se poika on tullut mummuunsa, tykkää pelaamisesta ja oivallusta riittää.

Uutisia tv:stä on kans mukava katsella toisen kanssa. Siinäkin tulee kommentoitua toiselle mielipiteitä uutisista. Yksin tuskin tulee puhuttua.
      Se piereskely kyllä on ainut, jota sivistynyt mies ei toimita naisensa läheisyydessä, kuten ei tietenkään nainen miehensä läheisyydessä.

Elikkä kyllä kahden on parempi olla, kuin yksistään.

Sitten on tietysti nämä intiimimmät touhut, joista en ala enempää kirjoittamaan. Kuhan välihuomautan:)

Tämä omana mielipiteenäni. Jokainen tehkööt kohdallaan, miten tahtoo.

• Kateudesta vihreä

Kyllä käy katteeks! Tuommosen saaliin kun sais! Upiata kun olet tuollaisen parisuhteen saanut!

• Liveanddie

Oi ihana mies, ainakin täällä netissä.
        Mikä lie livenä :D

• keliakiaa?

Varsinkin jos noin paljon pierettää on suorastaan tuiki tarpeellista elellä itsekseen, tai sitten opetella uusi sopivampi ruokavalio. Oman tilan saanti ei varmaan ole vaikeaa kun ja jos toimit peräkaneettisi mukaisesti.

• se siitä

samoin mietin, kuin aloittaja, mihin miestä tarviin, ja todellakin on mukavaa kun saa päästellä ilmoja, eikä tarvii koko aikaa anteeks pyytää, tämä on sitä vapautta jota tarvitsen, onhan muullakin merkitystä, mutta aikansa kutakin ja yks elämä, miks pitäs olla jonkin toisen takia koko ajan varpallaan..

ja ei aina vaikka pitkä parisuhde halata, eikä pussailla vaan se voi olla kuin suorittamista, ja useinhan vielä toinen voi juosta vieraissa, silloin huomaa miten mukavaa on yksin elää ja p...sta...

• se siitä

aiemmassa parisuhteessa kun aloin keskustella puolison kanssa, hän nosti kankkua ja päästi pahat ilmat eikä sanou mitään, halusin vaan kommentoida uutisten tapahtumia, eli aika tavallista tämä on, mutta kuka kestää ja kuka ei,usein on taustalla muutakin,mutta, ei se parisuhde aina autuaaksi tee...

• näitä aatellen

Niin monenlaisia miehiä mahtuu minunkin kokemuksiini että samoin sanoin ajattelen pitkälti miehistä.
      Miehet tulee treffeille työvaatteissaan ja odottavat että nainen on pukeutunut heitä varten.
      Eikä näin ole vain yhden kerran vaan useamman.
      Työvaatteissa ei ole mitään pahaa mutta silloin ei kannata odottaa että nainenkaan näyttäisi parastaan.

Mukavaa se on näin itsekseen kun ei tarvi.......yhtään mitään.

• Tuu pyyhkiiii!

@Ossi.S.

Sitten vasta mies taitaa kaivata naista kun hän istuu pyörätuolissa eikä takapuolen pyyhkiminenkään tahdo onnistua itsenäisesti:(

• ...tuossa vaiheessa tai sen jälkeen sihauttelija jo kohta kaipaa naista avuksi vatsan toimittamiseen, vaipan vaihtoon, pissapussin tyhjennykseen tai katetrointiin. Aika moneen asiaan voi mies vielä naista tarvita.

• meni maku

se minua suorastaan huvittaa kun miehet vaatii naiselta sitä sun tätä ja itse eivät laita mitenkään itseään, kaiken huippu eräskin kun alko kehumaan, et olis naisia tarjolla vaikka kuinka paljon :))

• Salander*

Sekä hienoa että surullista. Hienoa että aikuinen mies tulee yksin toimeen. Surullista että kokemukset toisesta sukupuolesta ovat niin huonot, ettei avaa sydäntään mahdollisuuksille.

A rock feels no pain
      and an island never cries
      Onko sulla tuollainen teksti sun oven yläpuolella? Otsa(lauda)lla?
      Ei vais. Mikäs sen parempaa kuin että valitsee sellaisen elämän joka itselleen sopii! Ei kaikki sitä tee.

• Siun harrastukset tuntuvat olevan sellaiset että naisseuraakin löytyisi helposti.

Yksinelossa on puolensa, kyllä. Ja jos harrastukset ovat hieman haasteellisemmat kuin pelkkä kaljanjuonti ja piereskely, pitää joskus todella tyytyä siihen ettei seuraa löydy ja silloin on terveellistä tehdä välttämättömyydestä hyve.

• Rattus sp.

En lukenut tarkkaa muiden mielipiteitä, mutta olet oikeilla jäljillä :). Itsenäisyydessä on omat hyvät puolensa. Vaikka oma täysin vapaa olotila vaihtui kahdeksanviikkoisen pennun opettamiseen edeltäjiensä jäljille.

• omassa pesässä

Olen nainen ja elän tyytyväisenä ilman miestä. En tarvitse miestä mihinkään mistä en selviäisi yksinkin.

Mielelläni kuitenkin joskus viettäisin vaikka viikonlopun jonkun körilään kanssa, mutta vain sellaisen jolle olisin kiinnostava tyyppi ja jonka voisin muutenkin mainita miesystäväksi. Ei siis anonyymiä rakastajaa, niillä ei tee mitään.

• ???

Eli tarvitset harmittoman panijan.

• 50+ mies tarpeessa

Vähän taas naista tarttis, viikoksi tai pariksi. Puhtaat vaatteet on loppu, villakoirat on vallanneet asunnon, jääkaappi ja pakastin tyhjät, puhtaat astiatkin on jo vähissä ja velkaakin on tullut otettua. Pitäis varmaan taas lähteä etsimään joku ymmärtävä pelastaja että saa asiat kuntoon.

• yrfert

tairat olla poika nimeltä päivi

• hepulihellu

:D

• laahustava2

Olen samaa mieltä noista kokki ohjelmista aivan liikaa niitä tulee jossa homo neuvoo toista kuinka tehdään jostain ruohosta ruokaa.Kyllä sillä lenkkimakkaralla pitkälti pärjää ja on monta tapaa valmistaa se vai tarviiko edes kyllä maistuu olusen kanssa kylmiltäänkin.

• kokin äiti

Sorry vaan laahustava, satun tuntemaan ison määrän noista mainitsemistasi kokeista, ovat muuten heteroja, monet jo isiäkin. Kokkaava mies on seksikäs!

• gluuu

Mies on melko simppeli tapaus. Mies tarvitsee naista ainoastaan siksi että voi olla mies, kaikki muu sujuu ilman naista helposti. Jos ja kun nainen ottaa parisuhteessa miehen roolin, tulee miehestä turhautunut ja tarpeeton. Suomessa on liikaa naismiehiä ja miesnaisia.

• naapurissa tämmöstä

Aivan juuri noin, systerin ukko läx kun ei saanu olla aina oikeessa vaikka oli yleensä väärässä. Äijä tiesi myös paremmin ku systeri itse mistä tv-ohjelmista systeri tykkää, kaikki mistä hän itse ei pitänyt oli paskaa ja niitä ei heillä katsottu. Mies myös oletti systerin tekevän kaikki himahommat, pyykit, tiskit, siivouksen, kokkauksen, pihatyöt ja kauppareissut, sillä aikaa hän makoili MIEHENÄ sohvalla. Ukko lähti baarimisun perään koska ei kotona saanu olla koskaan oikeessa, no taas viimestää kuukauden kuluttuu soittelee ja textailee jos pääsis takas täyshoitoon, toivottavasti ei pääse.

• peupeu
        naapurissa tämmöstä kirjoitti:

Aivan juuri noin, systerin ukko läx kun ei saanu olla aina oikeessa vaikka oli yleensä väärässä. Äijä tiesi myös paremmin ku systeri itse mistä tv-ohjelmista systeri tykkää, kaikki mistä hän itse ei pitänyt oli paskaa ja niitä ei heillä katsottu. Mies myös oletti systerin tekevän kaikki himahommat, pyykit, tiskit, siivouksen, kokkauksen, pihatyöt ja kauppareissut, sillä aikaa hän makoili MIEHENÄ sohvalla. Ukko lähti baarimisun perään koska ei kotona saanu olla koskaan oikeessa, no taas viimestää kuukauden kuluttuu soittelee ja textailee jos pääsis takas täyshoitoon, toivottavasti ei pääse.

piretää peukkuja et sunki ukko lähtee

• naapurissa .........
        peupeu kirjoitti:

piretää peukkuja et sunki ukko lähtee

>peupeu

Lähtee se ihan varmasti!
        Kun asutaan molemmat omissa osotteissa niin tulee tultua-mentyä-lähdettyä aika usein.

• ms.blue

Harvinaisen hyvä mielipide! Roolit on nykyisin ihan sekaisin!

• Jooopa jooo
        naapurissa tämmöstä kirjoitti:

Onkohan mun ex-muija vaihtanut sukupuolta ja ollut naimisissa siskosi kanssa.

• Hitsi soikoon!

Hitsi soikoon! Tuosta "viidentoista sekunnin fanfaarista" en ole naisena ap:n kanssa yhtään samaa mieltä! Unohda se, jos haluat joskus jonkun naikkosen viereesi :) Mutta kuten sanoit, että tämä yksilöitä ihannoiva aika... tätä en minäkään ymmärrä. Näin se vain tuntuu olevan. Ja moni sitä hehkuttaa. Itsekin nyt tästä elämäntilanteestani tykkään, mutta en silti pistäisi pahakseni, jos se "jokin" löytyisi. ...löytyy jos on löytyäkseen... Mutta elämän varrella voi olla monenlaisia kokemuksia ja kukin meistä tekee omat johtopäätöksensä. Jos oikein tulkitsin "gluuta", se on punainen vaate miehelle, jos nainen on ns. itsenäinen. Vai? Naisen pitää olla itsenäinen, jos elää itsekseen. Ei se tarkoita sitä, että olisi kiva, jos olisi mukava mies lähellä....

• Jaska H

Voidakseen hyvin viisikymppinenkin mies tarvitsee saada pannakseen sillointällöin. Tikkurilassa on venäläis-ilotyöntekijöitä, joihin ei tarvitse sitoutua.
      Pyykki- ja siivouspalvelutkin saa maksua vastaan. Että näin sitä mennään.

• mikä totuus

onko totta, että mies haluaa asua ja elää ilman kumppania, ja vain silloin tällöin on naisen kanssa.. onko yksin asuminen niin mukavaa, epäilen..

• Joo, ekaks, se on camping...

Ja tänä yksilöitä ihannoivana aikana on naisenkin otettava se tila jonka tarvitsee, siihen kuvioon ei sit piereskelevä mies sovikkaan.
      Jos pieruja tarvitaan voi niitä tehdä ittekkin siinä klmää olutta sihauttaessaan.

Sinun kuvauksesi oli hauska, mut ei se ollut mikään kuvaus miehestä, vaan ihmisestä.Sukupuoleen katsomatta kumpikin osapuoli voi tehdä tuon.

TI Kirja ;))) kyö hiukan naurattaa, sitä tarttee vain kädettömät ukot ;) osaava nainen osaa kaiken ilman kirjaakin? Sillä ton sun sepostukses kai oli tarkoitus olla selviytymisopas ILMAN NAISTA. Jännä et sellastakin pitää oikein miettiä ;)))

Mulla on hyvä neuvo sulle. Jos on kauheen tarkka niin kaiken voi valmistella etukäteenkin.
      Niinku et vesikin kannattaa kiehuttaa edellisena iltana, niin sit ei tartte kuin lämmittää seuraavana päivänä.
      Luulen et tää neuvo auttaa sua selviytymistaistelussa?

• myötä ja vasta

Kukaan täysissä järjissään oleva 50-vuotias suht terve ihminen ei tarvitse toista ihmistä pystyäkseen elämään. Tämäkin keskustelu on taas lähtenyt siihen: kumpikampi mies vai nainen parempi jaaritukseen.
      Yksin pystyy kaikki elämään. Suurimmat haasteet tulee toisen kanssa elämisestä. Kuka pystyy siihen?

• meneekö hyvin?

Mutta miksi nämä hyljätyt miehet
        niin usein tappavat itsensä?

• haasteeton

Varmaankin he jotka kaipaavat suuria päivittäisiä haasteita jokapäiväiseen elämäänsä.

• En todellakaan tiedä! Mutta luulen että miehet 50 v ja tietävät omalta osaltaan :) No, ehkä vasta kysymys on paikallaan eli mihin 50 -nainen tarvitsee miestä? Vaihtoehdot: Sinkku olen ja sellaisena pysyn! Avioliitto pystyssä ja hyvin pyyhkii! Mies pettää mutta talous pitää yhdessä! Itse petän kun mies vain raataa eikä minua näe! Eronnut ja katkera! Eronnut ja onnellinen! Uudessa parisuhteessa opettelemassa kuvioita ;) Leski ja kaikki avoinna :( Opettele sitten kuviot ja suhteet ;( Mitä muuta... kertokaa!

• siiri

Kyllä mies tarvitsee naista siinä kun nainen (=minä) miestäkin....jos on ajatusmaailmaaltaan
      terve eikä halua junttia esittää ja jos ei halua erakko olla.
      Kaikki osaavat kalsarinsa pestä tai ostaa uusia. Imuroida jos haluaa joskus
      pitää jalkapohjansa roskattomina. Jotain syödä ennenkuin nälkään kuolee.
      Mutta
      Läheisyys, peppu pepun vieressä retkellä eväistä nauttien,kosketukset, kumppanuus,
      arkisten asioiden jakaminen, mitättömistä asioista jutteleminen (tänään ei sada
      yhtään niin paljon kuin eilen), keskustelut,suukot,yhteiset ateriat valmisteluineen,puutarhan hoito,lenkkeily,lasten ilojen ja murheiden seuraaminen/auttaminen,konsertissa/leffassa käynti ja näistä keskustelut......
      tätä voisi jatkaa vaikka kuinka ....unohtamatta että sänkyyn on aina mukavampi mennä kaksin vaikkapa lukemaan, nukkumaan, rakastelemaan.
      Aina ei vaan käy niinkuin haluaisi ja joutuu olemaan yksin.
      Mutta
      on myös naisia, jotka eivät kaipaa mitään tuosta edeltä vaan haluavat vain olla
      kodissa ilman, että sukkakaan on väärällä paikalla. Ja kodin missä on hiljaista.
      Ja omien ajatustensa kanssa.

• phoca5

Naista tarvitsenn, mutta päihteitä en.

• setämies.

Jos äiti vielä elää, niin ei mihinkään.

• kklp

Täsä sitä opetellaan yksin elämistä. Ei tää kaksiselta tunnu mutta näin kävi. Mikä ihme siinä on ettei naiset ymmärrä miesten ajatus maailmaa vaikka ne on niin selkeitä latuja. Kuten että phinta jonka miehelle voit tehä on nolata hänet poikansa aikana? Semmosta ei sovi tehdä jos aikoo yhdessä elää.

• palvoa ja palvella

naisen tulee nostaa Mies jalustalle, jopa ansaitsemattomalle!

• Tsau

En minäkään sellaisia naisia ymmärrä? naisena. Enkä myöskään miehiä jotka tekevät sitten toisinpäin..haukutaan tai nolataan se äiti? Hyvin Raukkamaista käytöstä aina. Ylipäätään miksi riidellä edes lasten aikana. Syyttömiähän aikuisetkin lapset ovat kahden aikuisen ihmisen välisiin erimielisyyksiin... Pojallehan mies on aina se josta, poika haluaa kunnioittaa..ja ikäänkuin katsoa ylöspäin...ja tytöllekin se äiti.....mutta, myös poika haluaa suojella luonnostaan äitiään ja tyttö isäänsä..ylipäätään lapset haluavat suojella heille rakkaita vanhempiaan...on kovin kypsymätöntä käytöstä aikuiselta jos, tällaiseen sortuu...sietäisi edes pyytää tämän henkilön kauniisti Anteeksi....ja todella muuttaa käytöstään....tuollaisestahan jos, mistä ne turhat arvet sinne sydämeen syntyvät...ja tuskalliset..

Tsau:Friidu

• siiri

Itse kyllä ymmärrän miehistä ajatusmaailmaa (tai ainakin tajuan) melkoisen
      laajasti. Olen pari vuosikymmentä työskennellyt hyvin miesvaltaisella alalla ja
      täytyy sanoa, että vähemmän riidellään, juonitaan,kierroillaan,supistaan,
      vihjaillaan......kuin naisten kesken. Jos on sanottavaa niin sanotaan suoraan.
      Minua ei pidetä niinkuin kukkaa kämmenellä, vaan olen vähän niinkuin jätkä jätkien joukossa vaikken yhtään maskuliininen olekkaan. Ja naisena saan myöskin
      välillä toimia sinä löhduttavana "olkapäänä", jota vasten on hyvä keventää
      taakkaa rahahuolista tai erosta tms.

• Kalle.K.

"Tänä yksliöitä ihannoivana aikana on miehenkin vihdoin otettava se tila jonka hän tarvitsee. Sillä mikä on vapauttavampaa kuin asettautua lempinojatuoliin, sihauttaa viileä olut, kääntää kanava uutisille ja pieraista viidentoista sekunnin fanfaari, ilman että joku toinen saa lähistöllä primitiivireaktion."

Ja kaiken tuon jälkeen olisi ihanaa asettautua puhtaiden lakanoiden väliin, rakastavan vaimon viereen. Rakkautta mies tarvitsee, ja sen saamiseksi tarvitsee naista.

Ja haista perse. Jos osaa laittaa ruokaa, ei se tarkoita, että on homo. Mieluummin kuolisin, kuin olisin homo. Silti osaan laittaa paremmat sapuskat kuin moni perheenäiti, pestä pyykit vaatteita pilaamatta sekä hoitaa kukat ja muut istutukset. Talon remontointikin onnistuu paremmin kuin monilta nykypäivän "ammattilaisilta". Autoon voisi tehdä täyden koneremontin, paitsi, ettei nämä nykyautot sellaista tarvitse.

Mikään ei ole vapauttavampaa, kuin saada tuntea olevansa rakastettu, tärkeä ihminen toiselle ihmiselle. Siihen mies naista tarvitsee.

• Tsau

näimpä...en ymmärrä tätä onko se sitten reaali-elämän jonkinasteista tai tulevaisuuden pelkoonkin liittyvää keskustelua? vai mitä... Sellaista asiaa että, puolisohan saattaa aivan yllättäen ja vakavasti myöskin sairastua tai saattaa joutua luopumaan siitä omasta liikuntakyvystään pysyvästi...niin miksi täällä monet tämän ikäiset ihmiset suhtautuvat kumman rujosti ja vähän ikävästi tähän..ikäänkuin se olisi kokonaan pois suljettu asia omasta elämästä..että, eihän se minua koske, tai mitä se minua liikuttaa tai enhän minä itse koskaan tule olemaan se kohde joka sairastuu vakavasti tai invalidisoituu...? yhteiskuntahan minut hoitaa? Hoitaako kuitenkaan? ...Tässä iässä jo itse yhtä sun toista itsekin parisuhteessa läpikäyneenä kaikenlaista yllättävääkin ja raskasta käyneenä... ajattelen ehkä toisin...juuri silloin kun olet heikommillasi se parisuhteen kestävyys ja se paljon puhuttu rakkaus kun sitten mitataan oikeesti käytännössä. Lähdetkö päästääksesi helpolmalla vai otatko vastaan mitä elämä tuo tullessaan?..

Itse kokisin tällaisen aika rajuna pettymyksenä... jos, oma mieheni lähtisi rinnalta juuri silloin kun häntä eniten tarvitsen luotani...Asioita voidaan katsoa niin monelta erinäkökulmalta...

Toiselle ihmiselle olet juuri silloin hyvin tärkeä ja päin vastoin hän sinulle...Tämä suomalainen kulttuuri on vähän kertakulutuskulttuuriin pohjautuvaa jos, tämän ikäisenä ei tällaista tavallaan vielä ymmärretä...Ihminen tarvitsee toista ihmistä rinnalleen..myös huonoina elämän jaksoina. Ei pelkästään hyvinä..

Itse käymme miehemme kanssa erittäin vakavia keskusteluja jo nyt...että, mitä sitten jos, toisen meistä toimintakyky elämässä yllättäen pettää..miten tulisi varautua ja mitä toinen siinä tilanteessa haluaisi...että, menetellään...

Todelliset rakkaat ystäväni myös tämän piiriin lasken...en pelkästään ns. omaa perhettäni...ja myös tätä periaatetta toteutan...elämässäni. Teen sen minkä kulloinkin pystyn...auttaakseni myös minulle rakkaita ystäviäni...ja kyllä pettynyt olen jos, huomaan sen olevan yksipuolista..silloin on ainoa ratkaisu. Ystävyys loppui sitten siihen..Ystävyys ja Rakkaus ei niitä voi oikein erottaa toisistaan...ja, aidosta Rakkaudesta ja Ystävyydestä on kysymys parisuhteessakin... täytyy osata myös tarvittaessa "uhrautua"...toisen vuoksi. Eikä ajatella vain itseään. Minä.

• 50ja ylikin

Olet sä Kaarlo täyttänyt jo 50,kun täällä kirjoitat? Hyvin sä kyllä kirjoitat. Terkkuja vaan täältä sohvalta.Odottelen tässä uutisten alkamista sieltä telkasta.

• Suosittelen todellakin sinulle että pysyt siellä lempinojatuolissasi sihautellen kylmää olutta ;) On se vain niin että joskus pitää uskoa mitä mies sanoo ja tukea toimintaa! Ei kaikille sovi yhteiselo naisen kanssa ;) Niin ja FAB5 on lempiohjelmani joten olet kyllä oivaltanut naisen sielunelämästä sen oleellisen. Ei tarvita kirjastoja tai muuta typeryyksiä, FAB5 kertoo sen oleellisen! Hienoa että olet ymmärtänyt ettet naista tarvitse ja luulen monen naisen hurraavan tässä kohdassa ;D

• Pertti Mielonen

Tuolla kassajonossa erottaa yksin asuvat miehet.
      Tuoksuvat sisälle unohtuneelle roskapussille.
      Toisaalta näkee päältäkin, kuka on villi ja vapaa.
      Miksihän puhtaus on niin vastenmielistä miehille?

• omat suussa

jokaisen miehen pitäisi hankkia suurentava peili voidakseen hyvässä valaistuksessa katsoa omia hampaitaan, ja samalla esittää kysymys itselleen: "haluaisinko suudella naista jolla olisi samanlaiset hampaat?"

mies tarvitsee naisen hammashygieenikokseen

• Hyi, hyi!
        omat suussa kirjoitti:

jokaisen miehen pitäisi hankkia suurentava peili voidakseen hyvässä valaistuksessa katsoa omia hampaitaan, ja samalla esittää kysymys itselleen: "haluaisinko suudella naista jolla olisi samanlaiset hampaat?"

mies tarvitsee naisen hammashygieenikokseen

Totta puhut!
        Suomi-Poika kokee miehekkääksi
        reikäiset etuhampaat. Se on jon-
        kinlainen rohkeuden merkki.

• Tsau
        Hyi, hyi! kirjoitti:

Totta puhut!
        Suomi-Poika kokee miehekkääksi
        reikäiset etuhampaat. Se on jon-
        kinlainen rohkeuden merkki.

Eikö tuo nyt kuullosta enemmänkin hammaslääkäri pelolta..;)) Kuin miltään rohkeuden merkiltä.

• Tietty roolijako on tarpeen

Tälläkin palstalla vellova mies-nais-keskustelu johtuu siitä, feministisistä arvoista hurahtaneet naiset pyrkivät tekemään miehistä ja naisista suunnilleen samanlaisia olentoja, jotka saisivat nautinnon samoista hömppä-asioista. Tämä pyrkimys on täysin väärä, ja se johtaa vain perheriitoihin ja tarpeettomiin avioeroihin. Väärin ymmärretty feminismi (tyhmien naisten perisynti) on suurin syy nykyisiin perhepoliittisiin ongelmiin.

Essolla näitä asioita on paljon mietitty, ja siksi meillä viisailla essolaisilla on selvä käsitys asiasta. Tietty selvempi roolijako on tarpeen parisuhteessa, jotta avio-onni kukoistaisi. Onnellisissa perheissä voidaan selkeästi määritellä miesten ja naisten työt, ja vasta silloin sekä mies että nainen pääsevät pätemään kunnolla. Tällöin molemmat puolisot voivat luontevasti arvostaa toistensa osaamista.

Meistä essolaisista kukaan ei ole eronnut, ja se johtuu pelkästään siitä, että meillä on kotona selvät roolijaot. Me miehet hoidamme perheen ulkopolitiikan Essolla, ja sillä aikaa ahkerat vaimomme siivoavat ja kokkaavat kotona. Essolta on mukava tulla siistiin kotiin, jossa tuoksuu hyvä ruoka. Ruokailun jälkeen mies voi katsella ahkeraa vaimoaan sillä silmällä, ja sehän se vasta perheonnea lisääkin.

Nämä "taiteellisia" homomiehiä ihannoivat feministinaiset ovat pilanneet koko yhteiskuntarakenteemme. Perheissämme ei enää arvosteta miehisiä tapoja toteuttavaa huolehtivaa isää, jolloin poikalapsista kasvaa hulttioita. Tyttölapset taas saavat huonoa esimerkkiä homataustaisia kulttuurimiehiä ihannoivista "ymmärtävistä" äideistään, joten perhe-elämän moraalinen perusta katoaa tyystin. Eri sukupuolten vääränlainen tasapäistäminen siis johtaa onnellisuuden katoamiseen.

• mies55v.

Kyllä nainen olisi mukava kaverina vaikka sienireissuilla, konserteissa ja tietysti ulkomailla. Ja kaikkihan sen tietää mikä kaikkein mukavinta on miesten ja naisten kesken, eikö vaan? Perhana sentään että taas tulikin mieleen. Vieläköhän niitä ruotsinlaivoja lähtisi tänään. Hah.

• stondis

Rakasteluun naista tarvitaan,olen 65 ja tarvin naista päivittäin,sen kanssa on niin mukava muhinoida sängyssä,voihan sen päälle ottaa vaikka kaljat,mulla nainen kaatoi jorman päälle likööriä ja nuolisen sitten pois arvaa miltä tuntui.

• Närkästynyt

Stondis kertoi,että naisensa oli kaatanut liköörit jonkun jorman päälle ja lopuksi vielä nuollut koko jorman.Tuollaiset kolmen kimpat on outoja.
      Itse olisin passittanut jorman matkoihinsa ja lipittänyt vaimon kanssa liköörit omiin suihin.

• yskittää..

liian tuoksuva mies voi karkoittaa, siis ei liikaa partavettä, vaan ihan pieni sipaisu..

• Paksunahkaisille
    • lklklklk.

Täytyy myöntää että omanikäiselleni en keksisi käyttöä. Mutta nuorelle vaimolleni löytyy lähes päivittäin käyttöä. Mutta on se on paljon kun myöntää, että tarvitsee toista ihmistä rinnalleen kulkemaan.

• vapaus voittaa

vai et käyttöä, onneksi en ole esine kellekkään..

• elämän tiet

Tavallaan olet oikeassa ja toisin väärässä.
      Sopivaa toisen kuoleman jälkeen on vaikea löytää, löysin ja siihen olen tyytyväinen sillä pidän järkevistä ihmisistä.

• Rudi....

Mihin 50-mies tarvitsee naista?

Ensi sijassa tarvitsen naista petikaveriksi.

• Kyllä yksinäisyyskin alkaa pikkuhiljaa ketuttamaan!
      Mahtipontisesti kun eron jälkeen päätin, että minähän en miestä riesakseni ota, enkä tarvitse!
      Vaan miten onkaan mieleen nyt päässyt hiipimään kaipaus kumppanista joka siihen kivelle peppunsa viereeni tälläisi ja kanssani ne kahvit joisi........huokaus.....paljon olisi kivaa tekemistä yhdessä mukavan miehen kanssa, kun sellaisen vielä elämäänsä joskus löytäisi!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      172
      2111
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1475
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1164
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      922
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      856
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      252
      825
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      792
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      723
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      200
      668
    Aihe