ORJATYÖ

harjoittelija foreve

Tämä kuuluisa orjatyö on tosi mutkallista. Sitä kutsutaan "työharjoitteluksi" eli töitä opetellaan /opastetaan.
Tosi asiassa henkilö joutuu paiskimaan ihan silkkaa työtä, kuten muutkin jotka saavat siitä palkkaa. Sitten vielä kehdataan pyytää maksuttomaan ylityöhön, no kukas tervejärkinen siihen suostuu.

Eli tällä tavalla ihmisiä käytetään hyväksi. Pakko tehdä ettei työttömyys rahat lopeteta maksamasta.
Ymmärrän että Suomen valtio näin hyväksikäyttää etenkin maahanmuuttajia, vaan rajansa kaikella.
Kun on työn oppinut, ei saa mitään kunnon työtä, lähetetään vain seuraavaaan 1-2 kk harjoitteluun, ja tätä jatkuu vuosia.

Mihin ollaan menossa?

8

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan valtakunta

Menkööt vaikka henki, minä kuolen vaikka raamattu kädessä, mutta mitään paskaorjatöitä en tee. Kyllä minä tiedän mitä s...tanan palvojia ne rikkaat ja virkamiehet on. Palvelevat ihan mielipuolista sarvipäistä ukkelia. Jeesus voittaa Aamen

• 14

Aloittaja on ymmärtänyt asian.
      Aloittaja on ollut niin tyhmä, että on suostunut harjoitteluun. (allekirjoittanut työnhakusuunnitelmaansa suostumuksen ORJAtöihin)
      Aloittaja on myös erehtynyt tekemään töitä harjoittelupaikassa.

....

• Sairasvirta Vuooooo

Orjatyön tekee mielenkiintoiseksi se, että ryhtyykin tekemään asioita siten miten asioiden ei tulisi olla. Jos tulee kantaa taakkaa, niin pudottaa taakan ikään kuin lipsahti käsistä. Ja kun tulisi puhutella jotain henkilöä, niin puheesta voisi karkailla - ai paska perkele - ja hiukan ontuu jalkaansa.

• orjamies 37

Mä jaksoin 2 vuotta orjatöitä. Sit kun en enään suostunut niin karenssi tuli ja on jatkunut jo 4 vuotta se karenssi. Olenhan mä tehnyt pimeetä hommaa. Pimeestä töistä saa 2 viikos saman palkan kun orjatöistä saa vuodessa.

• orjuuttaa

orjanainen 2004 alkaen

Olen ollut orjana 2004 alkaen työelämävalmnneus loppuun kulutettu ja nyt kuntouttavalla työtoiminalla joka jatkuu loputtomiin eläke ikään saakka, kun en ole oikeutettu työsopimukseen koska olen heikkoälyinen 58 vuotias orjatar

• En kumarra

Provo. Jos vaihtoehtona olisi kodittomuus tai orjatyö niin valitsisin kodittomuuden, ja vaikka kuoltaisiin sitten nälkään, mutta systeemiä en kumarra.

• Ari Vehkanen

Hei,
      Kun joku kirjoitti että poistetaan ketjuja. En epäile yhtään kun kyse Suomesta ja TE-keskuksista, katsotaan poistetaanko tämä kun olen omalla nimelläni vielä.
      Eihän näissä touhuissa ole mitään järkeä. En ole vielä joutunut ja lydöään lisää vettä kiukaalle TEM:iä kohtaan ja orjatöitten puolustajia, vihaan koko ajatusta.

Ennemmin kuolisin seisaallaan, kuin eläisin elämäni polvillani.

Eli tänne voitte kirjoittaa kokemuksistanne koko Suomi, voi kirjoittaa anonyyminä ja tarkastelen näitä.
      http://karenssia.blogspot.fi/

Päivittelin vähän linkki listaa kaikesta kyykytyksestä ja orjatöistä Suomessa.

Tässä linkki jossa lisää tietoja työttömille tai joutuville, löydät toisten blogeista myös vastauksia asiaanne, korvauksista, karensseista, oikeuksistanne jne. mitä laki sanoo ja miten pitäisi toimia jotta ette tule nöyryytetyksi laittomasti.
      http://vehkanen.blogspot.fi/

Suosittelen että liittykää THT ry jossa itse olen joka ajaa puolianne, voitte Facebookissa kommentoida myös tänne joka on paras kanava miusta kertoa asioista ja vaikuttaa asioihin. Mitä enemmän meitä on, sitä enemmän meitä myös kunnellaan.
      https://www.facebook.com/tht.ry

Huvikseni kirjoitan kaikkea työttömyydestä ja kerään tietoja jos näistä on apua ihmisille joilla ei asiat niin hyvin kuin kaikilla. Mainostan myös muitten kirjoituksia jotta mahdollisimman paljon saataisi porukkaa mukaan taisteluun kyykytystä sekä orjatyötä vastaan. Itse olen myös työtön.

T: Ari Vehkanen

• TEEHOOTEE789678

Kuuntelin THT:n puheenjohtajan juttuja radiosta, taitavat kannattaa palkkatukityötä, joten vähän epäilyttää vielä heidän toiminta. Mahtaako olla korruptoitunut? Jos se ihan oikeasti ajaisi orjia pois orjatyösuhteista (myös palkkatukitöistä), niin heidän toimintansa olisi aikoja sitten ajettu alas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3807
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3724
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2851
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2589
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1739
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe