Akupunktio auttaa

Neulatyyny

Akupunktio auttaa niin moneen asiaan, että sillä hoidetuilla lääkemäärät ihmisillä puolittuvat, jos eivät kokonaan lopu. Erittäin suositeltavaa akupunktiohoito on strenssaantuneelle, kiireiselle ihmiselle, myös masennus helpottaa todella suuresti neulojen aukoessa energiavirtoja. Tulehdukselliset sairaudet, lihaskrampit ja hermopinteet sekä verenpaine helpottavat lähes välittömästi akupunktiohoitojen jälkeen. Olenpa kuullut hyvin positiivisia hoitotuloksia myös vakavampia sairauksia hoidettaessa.Myös halvaantuneille on akupunktiohoito todella suositeltavaa.Sillä voidaan tehokkaasti poistaa lihasjännityksiä ja spastisuutta. Lääkitys ei ole este akupunktiohoidolle. Neulat eivät tee niin kipeää, etteikö niitä kestäisi, joskus hiukan nipistää. Suosittelen lämpimästi tätä hoitomuotoa jokaiselle. Olen itseäni hoidattanut akupunktiolla ja lääkkeitä ei ole enää tarvittu ( verenpaine, kipulääkkeet, Zirdalud, Lanzo jne..) Ihmeellistä oli, että akupunktio auttoi myös mielialaan, joka oli melkoisen alhaalla jatkuvan sairasttelun jälkeen ja unettomuus parani. Tätä ennen terveyskeskuslääkäri suositteli aloitettavaksi Cipramilin ja Tenoxin.En aloittanut, vaan tilasin ajan akupunktiohoitoon, lääkkeitä ei ole sen jälkeen tarvinnut edes harkita. Alkava masennus kaikkosi ja mieli pystyi taas liikkumaan. Toisaalta Cipramil-lääkitys ei ole esta hoidolle, vaan hoito parantaaa lääkkeen vaikuttavuutta, mutta ei moninkertaista sitä. Näin akuhoitaja minua opasti.Kokeilla kannattaa, mutta hoitajan pitää olla kouluja käynyt akupunktiohoitaja eikä fysioterapeutti tai muu vastaava, joka hoitaa aivan muiden periaatteiden mukaan kuin OIKEA akupunktiohoitaja. Kiinalainen akupunktio on vuosisatoja vanha hoitomuoto, miksei se tehoaisi nykyihmiseenkin. Käynti maksaa noin 20-40€. Helsingissä olen saanut todella hyvää akupunktiohoitoa, hinta 23€.

7

5929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina

      Osaisitko neuvoa paikkaa, missä saisi laadukasta akuhoitoa?

      • Reumaatikko

        Et kertonut missä asut, mutta Helsin gissä on todella hyvä hoitokeskus, etsi tarkemmin tiedot netistä: Prometheus institute/ Raimo Lindroos


      • Nina
        Reumaatikko kirjoitti:

        Et kertonut missä asut, mutta Helsin gissä on todella hyvä hoitokeskus, etsi tarkemmin tiedot netistä: Prometheus institute/ Raimo Lindroos

        ...tiedosta (asun Helsingissä)! :) Aion kokeilla, mutta vielä 1 kysymys: onko tuolla hoitajana mies ja täytyykö siinä riisua?

        t. ujopiimä...


      • Reumaatikko
        Nina kirjoitti:

        ...tiedosta (asun Helsingissä)! :) Aion kokeilla, mutta vielä 1 kysymys: onko tuolla hoitajana mies ja täytyykö siinä riisua?

        t. ujopiimä...

        Hei

        Hän hyvin ystävällinen mies ja hänen kanssaan työskentelee myös hänen vaimonsa. Hoitoon tulee riisutua "bikinisilleen" ja hoidettava makaa hoitopöydällä hoidon aikana. Hoitaja kyselee perustiedot ja pistää neulat hyvin taitavasti.
        Hoidon aikana hoitaja käy kysymässä vointiasi jne.. mutta poistuu välillä, sillä hänellä on muitakin hoidettavia samaan aikaan. Sinulla ei ole mistään ujosteltavaa, tämä mies osaa työnsä ja on erittäin mukava, asiallinen mies. Suosittelen lämpimästi. Itse en asu Helsingissä, mutta vaikka matkaa tulee, käyn hänen luonaan silloin tällöin. Hoito on auttanut todella paljon.

        Rohkeutta


      • Aku

        Käyppäs katsastamassa Tapanilan Erällä (Helsingissä) oleva fysioterapeutin vastaanotto.. Kaveri on tehnyt ihmeitä minulle: SUOSITTELEN!


    • klasu

      Kiitos toivoaherättävistä kokemuksista. Kuulustaa hienolta ja rohkaisevalta, jos joku on päässyt Sirdaludeista ja Tenoxeista etc. akupunktion avulla. Itse olen kärsinyt pitkään vaikeasta lihasjännityksestä ja spasmeista alavatsassa (mahdollisista hermopinteistä myös), aineenvaihdunnan häiriöistä (ennen runsas hikoilu oli ongelma - nyt on hikoilun puute), päänsäryistä ja unettomuudesta. Terveyskeskuksessa vaivojani/oireitani on hoidettu ja tutkittu mm. sappikivinä, eturauhastulehduksena, palleatyränä. Talvella söin 4 kk:n antibiooottikuurin aivan turhaan.
      Eräs fysioterapeutti kehotti kokeilemaan akupuntiota. Nyt olen käynyt kaksi kertaa ja pitkiin aikoihin todella toiveikas. Syön edelleen Sirdaludia, mutta tunnen selvästi virkistyneeni ja voivani paremmin. Olen kuitenkin niin kauan (pari vuotta) jo tuskaillut oireideni kanssa, että mieluusti menen vielä muutamiin (5-10) akuhoitoihin oireideni pitkäaikaisuudesta johten.

      • posketonta

        antibiootteja!!!!!!????? Mihin vaivaan? Huh-huh, mitä touhua. Ei ihme, että virukset alkavat muuttua antibiooteille resistenteiksi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe