En pääse kirjautumaan ? Mikä apuna , joku nero kertoo :3

Ahahaha

Kun koitan kirjautua tulee : ' SSL-yhteysvirhe
Palvelimeen ei voida muodostaa suojattua yhteyttä. Tämä saattaa olla palvelinta koskeva ongelma, tai saatat tarvita asiakkaan todennusvarmenteen, jota sinulla ei ole.
Virhe 107 (net::ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR): SSL-protokollavirhe.'

Jollakin sama ongelma ? Joku nero kertoo miten ton voi korjata ! (:

56

4050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nininikk

sama ongelma. Googlen htpps toimii kyllä...

• ahahaaaaa

Oletkos vastausta ongelmaan keksinyt O:

• nininikk

En. Luulen noiden sisäänpääsevien kirjautuvan fb, twitter tai googletiliensä kautta...

• ahahaha

Oisi kiva jos koittaisit selvittää miten muuten pääsis ! (:

• gerwahrea

Sama ongelma. Gallerian ylläpidolle on laitettu viestiä (varmaan aika monta viestiä), toivottavasti korjaantuu.

• Tiedätkö miten saa toimimaan, vai pitääkö odottaa vaa että se toimii

• Miten sen sivun saa toimimaan jos tulee tämä teksti? SSL-yhteysvirhe
      Palvelimeen ei voida muodostaa suojattua yhteyttä. Tämä saattaa olla palvelinta koskeva ongelma, tai saatat tarvita asiakkaan todennusvarmenteen, jota sinulla ei ole

• ssl-yhteysvirhe

Sama ongelma. En pääse kirjautumaan IRC-galleriaan. Jos yritän kirjautua, se kyllä lataa sen, mutta tulee isolla ilmoitus : SSL-yhteysvirhe jne. Olen ottanut yhteyttä ylläpitoon, mutta asia ei tunnu korjaantuvan. Facebook toimii, mutta IRC-galleria ei tunnu sitten toimivan millään. Olen kokeillut Google Chromea & Mozilla Firefoxia, mutta ei, se vain laittaa samaa tekstiä. Minkä p*rkelen todennusvarmenteen mä muka tarviin?! Eilen toimi galleria, mutta nyt ei.

• Mulla toimi vielä eilen, paitsi ei tänään ei enään toimi tulee tuo sama teksti kuin sinulla? mikä on vikana :O

• mullakiiiiiiin

Tismalleen sama ongelma mulla ! Ei vaan tuu toimimaan.. Ei millään selaimella.

• avutonIRCkäyttäjä

Onko ketään saanut ratkaisua miksei irc toimi? Itselläni toimi viellä eilen, mutta tänään tulee vain koko ajan se SSL-virhe jne.jne. Eli onko itse vika irc galleriassa?

• Siellä päässä vika.

irc toimii, mutta ei irc-galleria, herra avuton. :P

• SSL prkl

Sama ongelma.. Pääse itse galleriaan kyllä, mut kirjautuminen tuottaa vaikeuksia ku ei päästä sisään... Olis kyllä arvostettua jos jok pystyis auttaan?

• witutus

joo sama jutttu ollu koko tän päivä kans !

• EmilianNnnn

Sama juttu!!

• apuvaaaaaa3

Joku joka vähänkin osais auttaa kertoo !!! :3

• wtf?

Kohta kukaan ei pääse kirjautuun iRC-Galleriaan enää? :D aika monel sama ongelma meinaan... ärsyttää.

Onkohan ylläpidollakaan mitään neuvoja?

• kekäleeeee

Nyt toimii.

• apuvaaaaaaaaaaaaaaaa

mulla ei toimi nyy? :o miten sen saa toimiii? :o

• shhhus

mullakaan ei toimi irc-galleriaan kirjautuminen!!! mikä vikana sivu toimii muuten kyllä mut ei päästä sisään???

• Kyllä se sitten

Pitää vaan ootella..

• stryu

Eip toimi täälläkään, ei oo toiminut koko viikonlopun aikana kertaakaan.

Ehkä ne tänään jaksais sen korjata.

• shhsus

nyt toimii ainakin mulla! onneks!

• apuvaaaaaaaaaaaaaaaa

mullaki toimiii!!!

• nerotero12

viirus koneessa, se varastaa tunnukset ja salasanat!!

• dasdas6

ei toimi tääläkää, herjaa iha samaa ongelmaa :D

• galzuilia

Eilen illalla en päässy, enkä tänään koko päivänä kirjautumaan ollenka. >;O

• argff

tää on aina niin ärsyttävää........

• ASD

Juuuh.... Ei oo tietoo enkä usko, että tähän mitään ratkaisuu ees on.. :/
      Pitänee vaan oottaa, että ylläpito hoitaa tän..

• korppi2

Ei helvetti. Eikö ne voi korjata tätä paskaa. Normaalisti käytössä automaattinen sisäänkirjautuminen ja näköjään syystäkin. Yhden kerran vahingossa kirjaudun ulos, enkä pääse enää kirjautumaan sisään.

• noniimpänii

mullakaan ei taaskaan toimi? kellään muulla sama? kaikki muut sivustot toimii.

• höbözöbö

Ei toiminu eilen eikä tänäänkään... Saa nähdä kauanko menee, että toimii taas

• noniimpänii

bbbbuuuuu :(!

• Glitterbabe

Joo mullakaa ei toimi ._. oon kokeillu jopa meidän pöytäkoneella ja kaikilla selaimilla päästä kirjautumaan sinne. Ainoo mihin pääsee on tosiaan etusivu mut sit ku yrittää kirjautuu sisää ni sit tulee just näit ihme juttui siihen .__. ei toiminu eilen eikä tänäänkään.

• noniimpänii

diiididiididiii... not wooorkiing... camoooon.

• noniimpänii

nonyt toimii!

• höbözöbö

JEEEEE! mahtavuutta

• noniimpänii

ja näin taas sama juttu :D

• höbözöbö

Siel on taas modet viikonlopun vietossa :D

• noniimpänii

näin on :(

• Blääh

Äsken pääsi kirjautumaan ja sen jälkeen toimi vähän aikaa ja sitten taas alkoi tulla se oops ilmoitus. Kirjauduin huvikseen ulos ja yritin kirjautua takaisin ja kuten arvasin TAAS sama vitun ongelma eli ei pääse kirjautumaan :DDD

• Helvetinvihanen

Koittasivat korta palvelimensa saatnan pihit paskat

• Hienopaikka

Mikä jumantskekkuli siinä on että kokoajan on jotain häikkää... Nyt ei pääse mihinkään kun tulee "Oops, something went wrong" Huoh! Ois ihan kiva päästä jutskailee tyypeille mut ei väkisin :D

• noniimpänii

ja näin taas mennää ;) ei suaatana..

• mäwaa

nonii eihän sinne taaskaan pääse,alakaa vituttaa tämmönen!

• wittuleipä

Ei toimi täälläkään. Kaippa tuo nyt vaan meinaa sitä että Galleria käyttää SSL-protokollalla suojattua yhteyttä ja jostain syystä siinä suojauksessa on nyt vikaa ja teidän koneet puolustaa itteänsä sulkemalla sen yhteyden :b Siinä on mun villi veikkaus. Kokeilin jo kaikki hyväks todetut vanhat temput ja en pääse silti läpi. Huomista odotellessa \o

• silälailla

Mikä viddu siinä on että eivät saa yhtä sivua toimimaan kunnolla...

• tyhmäääon

Ai kiva et muillaki on ongelmia kirjautumisessa, luulin jo et mulla on internet-yhteydessä vikaa ku latas nii kauhee kaua ja sit tuli toi SSL-yhteysvirheteksti..

• 1+6

no voi jumalauta ku ei toimi!

• noniimpänii

siis oikeesti whhaat... mun pitää aina kirjautuu ulos ja takas sisää et tää näyttää sydämet ja kommentit.. kellään muulla samaa ongelmaa?

• mikä vikana

mullaki sama ongelma, sydämistä ja kommenteista tulee ilmotukset vasta sitte ku kirjautuu uudestaa sisää.. -.-

• höbözöbö

mulla oli sama ongelma kun "noniimpäniillä" ne näky kuitenki siinä omassa proffassa mut ilmotuksii ei tullu eriksee. Nyt tulee taas vaihteeks oopsia :D

• noniimpänii

sattuuko teillä olemaan elisan nettiä...? ainaki kysyny kavereilta ja heilläkin sama ongelma.. ja elisan netti

• höbözöbö

Mulla soneran netti. Pääsee taas kirjautumaan, mutta koko systeemi on ihan sekaisin taas vaihteeksi...

• noniimpänii

mä koitin puhelimel mis mul on sonera.. se on yhtä sekasi :D.... ei... v.. D:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3195
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1022
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe