Kun koitan kirjautua tulee : ' SSL-yhteysvirhe
Palvelimeen ei voida muodostaa suojattua yhteyttä. Tämä saattaa olla palvelinta koskeva ongelma, tai saatat tarvita asiakkaan todennusvarmenteen, jota sinulla ei ole.
Virhe 107 (net::ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR): SSL-protokollavirhe.'
Jollakin sama ongelma ? Joku nero kertoo miten ton voi korjata ! (:
En pääse kirjautumaan ? Mikä apuna , joku nero kertoo :3
56
4050
Vastaukset
- nininikk
sama ongelma. Googlen htpps toimii kyllä...
- ahahaaaaa
Oletkos vastausta ongelmaan keksinyt O:
- nininikk
En. Luulen noiden sisäänpääsevien kirjautuvan fb, twitter tai googletiliensä kautta...
- ahahaha
Oisi kiva jos koittaisit selvittää miten muuten pääsis ! (:
- gerwahrea
Sama ongelma. Gallerian ylläpidolle on laitettu viestiä (varmaan aika monta viestiä), toivottavasti korjaantuu.
Miten sen sivun saa toimimaan jos tulee tämä teksti? SSL-yhteysvirhe
Palvelimeen ei voida muodostaa suojattua yhteyttä. Tämä saattaa olla palvelinta koskeva ongelma, tai saatat tarvita asiakkaan todennusvarmenteen, jota sinulla ei ole- ssl-yhteysvirhe
Sama ongelma. En pääse kirjautumaan IRC-galleriaan. Jos yritän kirjautua, se kyllä lataa sen, mutta tulee isolla ilmoitus : SSL-yhteysvirhe jne. Olen ottanut yhteyttä ylläpitoon, mutta asia ei tunnu korjaantuvan. Facebook toimii, mutta IRC-galleria ei tunnu sitten toimivan millään. Olen kokeillut Google Chromea & Mozilla Firefoxia, mutta ei, se vain laittaa samaa tekstiä. Minkä p*rkelen todennusvarmenteen mä muka tarviin?! Eilen toimi galleria, mutta nyt ei.
Mulla toimi vielä eilen, paitsi ei tänään ei enään toimi tulee tuo sama teksti kuin sinulla? mikä on vikana :O
- mullakiiiiiiin
Tismalleen sama ongelma mulla ! Ei vaan tuu toimimaan.. Ei millään selaimella.
- avutonIRCkäyttäjä
Onko ketään saanut ratkaisua miksei irc toimi? Itselläni toimi viellä eilen, mutta tänään tulee vain koko ajan se SSL-virhe jne.jne. Eli onko itse vika irc galleriassa?
- Siellä päässä vika.
irc toimii, mutta ei irc-galleria, herra avuton. :P
- SSL prkl
Sama ongelma.. Pääse itse galleriaan kyllä, mut kirjautuminen tuottaa vaikeuksia ku ei päästä sisään... Olis kyllä arvostettua jos jok pystyis auttaan?
- witutus
joo sama jutttu ollu koko tän päivä kans !
- EmilianNnnn
Sama juttu!!
- apuvaaaaaa3
Joku joka vähänkin osais auttaa kertoo !!! :3
- wtf?
Kohta kukaan ei pääse kirjautuun iRC-Galleriaan enää? :D aika monel sama ongelma meinaan... ärsyttää.
Onkohan ylläpidollakaan mitään neuvoja? - kekäleeeee
Nyt toimii.
- apuvaaaaaaaaaaaaaaaa
mulla ei toimi nyy? :o miten sen saa toimiii? :o
- shhhus
mullakaan ei toimi irc-galleriaan kirjautuminen!!! mikä vikana sivu toimii muuten kyllä mut ei päästä sisään???
- Kyllä se sitten
Pitää vaan ootella..
- stryu
Eip toimi täälläkään, ei oo toiminut koko viikonlopun aikana kertaakaan.
Ehkä ne tänään jaksais sen korjata. - shhsus
nyt toimii ainakin mulla! onneks!
- apuvaaaaaaaaaaaaaaaa
mullaki toimiii!!!
- nerotero12
viirus koneessa, se varastaa tunnukset ja salasanat!!
- dasdas6
ei toimi tääläkää, herjaa iha samaa ongelmaa :D
- galzuilia
Eilen illalla en päässy, enkä tänään koko päivänä kirjautumaan ollenka. >;O
- argff
tää on aina niin ärsyttävää........
- ASD
Juuuh.... Ei oo tietoo enkä usko, että tähän mitään ratkaisuu ees on.. :/
Pitänee vaan oottaa, että ylläpito hoitaa tän.. - korppi2
Ei helvetti. Eikö ne voi korjata tätä paskaa. Normaalisti käytössä automaattinen sisäänkirjautuminen ja näköjään syystäkin. Yhden kerran vahingossa kirjaudun ulos, enkä pääse enää kirjautumaan sisään.
- noniimpänii
mullakaan ei taaskaan toimi? kellään muulla sama? kaikki muut sivustot toimii.
- höbözöbö
Ei toiminu eilen eikä tänäänkään... Saa nähdä kauanko menee, että toimii taas
- noniimpänii
bbbbuuuuu :(!
- Glitterbabe
Joo mullakaa ei toimi ._. oon kokeillu jopa meidän pöytäkoneella ja kaikilla selaimilla päästä kirjautumaan sinne. Ainoo mihin pääsee on tosiaan etusivu mut sit ku yrittää kirjautuu sisää ni sit tulee just näit ihme juttui siihen .__. ei toiminu eilen eikä tänäänkään.
- noniimpänii
diiididiididiii... not wooorkiing... camoooon.
- noniimpänii
nonyt toimii!
- höbözöbö
JEEEEE! mahtavuutta
- noniimpänii
ja näin taas sama juttu :D
- höbözöbö
Siel on taas modet viikonlopun vietossa :D
- noniimpänii
näin on :(
- Blääh
Äsken pääsi kirjautumaan ja sen jälkeen toimi vähän aikaa ja sitten taas alkoi tulla se oops ilmoitus. Kirjauduin huvikseen ulos ja yritin kirjautua takaisin ja kuten arvasin TAAS sama vitun ongelma eli ei pääse kirjautumaan :DDD
- Helvetinvihanen
Koittasivat korta palvelimensa saatnan pihit paskat
- Hienopaikka
Mikä jumantskekkuli siinä on että kokoajan on jotain häikkää... Nyt ei pääse mihinkään kun tulee "Oops, something went wrong" Huoh! Ois ihan kiva päästä jutskailee tyypeille mut ei väkisin :D
- noniimpänii
ja näin taas mennää ;) ei suaatana..
- mäwaa
nonii eihän sinne taaskaan pääse,alakaa vituttaa tämmönen!
- wittuleipä
Ei toimi täälläkään. Kaippa tuo nyt vaan meinaa sitä että Galleria käyttää SSL-protokollalla suojattua yhteyttä ja jostain syystä siinä suojauksessa on nyt vikaa ja teidän koneet puolustaa itteänsä sulkemalla sen yhteyden :b Siinä on mun villi veikkaus. Kokeilin jo kaikki hyväks todetut vanhat temput ja en pääse silti läpi. Huomista odotellessa \o
- silälailla
Mikä viddu siinä on että eivät saa yhtä sivua toimimaan kunnolla...
- tyhmäääon
Ai kiva et muillaki on ongelmia kirjautumisessa, luulin jo et mulla on internet-yhteydessä vikaa ku latas nii kauhee kaua ja sit tuli toi SSL-yhteysvirheteksti..
- 1+6
no voi jumalauta ku ei toimi!
- noniimpänii
siis oikeesti whhaat... mun pitää aina kirjautuu ulos ja takas sisää et tää näyttää sydämet ja kommentit.. kellään muulla samaa ongelmaa?
- mikä vikana
mullaki sama ongelma, sydämistä ja kommenteista tulee ilmotukset vasta sitte ku kirjautuu uudestaa sisää.. -.-
- höbözöbö
mulla oli sama ongelma kun "noniimpäniillä" ne näky kuitenki siinä omassa proffassa mut ilmotuksii ei tullu eriksee. Nyt tulee taas vaihteeks oopsia :D
- noniimpänii
sattuuko teillä olemaan elisan nettiä...? ainaki kysyny kavereilta ja heilläkin sama ongelma.. ja elisan netti
- höbözöbö
Mulla soneran netti. Pääsee taas kirjautumaan, mutta koko systeemi on ihan sekaisin taas vaihteeksi...
- noniimpänii
mä koitin puhelimel mis mul on sonera.. se on yhtä sekasi :D.... ei... v.. D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831