Oon 12- vuotias tyttö ja mul on 15- vuotias veli. Mun veljellä on ADHD. Yks juttu ärsyttää. Et jos me ollaa vaik normaalisti kattomas telkkaa mut et iskä tai puol äiti oo lähettyvil ni veli iha ilma mitää tapoi työntää käden omii housuihi ja alkaa runkkaa siin mun ees iha ku siin ei ois mitää ihmeellist!! Se on noloo ja ärsyttävää. Sit jos sanon et: "Hei voitko lopettaa" ni se sanoo ei ja yrittää koskee mua niillä käsillää. Ja sit ku sillä on seisokki ni iha pokkana on iha normaalisti. Voi aaargh se ärsyttää!!! >: /
Veli ärsyttää..
minävaa
5
558
Vastaukset
- ei oikein
tuo on seksuaalista häirintää ihan oikeasti.tee loppu se sanoen tai puhu vanhemmillesi.ei ole oikein sua kohtaan tai muita.se pitää saada loppumaan
- huihh
runkkaa sinäkin, se on mukavaa :D
- iu
hyi sun veli on ällö
- somittaa
nice :D kiva pikku ongelma sulla! vedä sääki ens kerral huosut alas ja rupee sormittaa nii se on sillee et joo mitä vittuu :D varmasti loppuis siihe! ;)
- mrrr...
mun veli ei osaa pitää näppejään erossa toisten asioista! >=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315723
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134503- 1962399
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661790Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791736Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351497En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741385Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941205