Vuoraan rantamökkiä Kalajoen Hiekkasärkillä. Mökki on talviasuttava, majoitus kuudelle hengelle. Rantaan 20m! Huippupaikka! Mukaan tarvitset liinavaatteet ja ruokaa. Soita 040-3053209
Rantamökki Kalajoella
5
739
Vastaukset
- Hki78
Heippa!
Laittaisitko kuvauksen/kuvia minulle: [email protected]. Etsimme 20.7 - 20.8 väliselle aajalle mökkiä muutamiksi öiksi-viikoksi, paikasta riippuen. Olemme pks:lta.- Tampereen poppoo
Hei,etsimme mieheni ja koiramme kanssa viikoksi mökkiä jossa ranta ja vene sekä koira sallittu. Onko viikko 28 tai29 vielä vapaa? Vuokra viikolta? Vast. sähköpostiinkin [email protected]
- Lode2
Morjens, vieläkö vuokraat mökkiä ja jos niin onko vapaana 28.2-2.3.2014. Eli vuoden päähän mennään Jos niin kerrotko hintaa/kuvia - kiinnostaisi. T. [email protected]
- marc6
Hei. Onko mökki vuokrattavana tänä kesänä juhannuksen aikana 20-23.6. ?
t: [email protected] - Annemarit
Hei!
Onko mökki vielä vapaana juhannukseksi ja mihin hintaan?
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722