Transtyttö ilman miestä

TV JANICA

onko helsingissä jotain paikkoja joissa voisi tyttöillä ja tavata miehiä seksin merkeissä?En paikkakuntalainen joten en tunne sen kylän paikkoja tarkemmin...Kerran kävin siellä us-videossa ja otin mukaan korkkarit,stay-upit,verkkominimekon,peruukin,ym ja puin ne siellä päälle...kävelin siellä cruising-alueella missä on niitä videonkatselukoppeja ja oottelin jos joku tulisi ehdottelemaan jotain tuhmia!!!Mutta eihän siellä kukaan uskaltanut tehdä aloitetta vaan ne vain katseli ja jos kysäsin "haluttaisko"nää miehet melkein lähti karkuun!!!Taisi poikia ujostuttaa???Niin onko jollain tiedossa jotain muita paikkoja joissa olisi jotain livesexiä mahdollista saada?Käyn satunnaisesti helsingissä ehkä pari kertaa kuussa ja seksiseuraa haen.Terveisin JANICA

50

3682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitävaan

      Eiköhän mikä tahansa ravintola tai baari käy. Itsestäsi sitten on kiinni löytyykö miehiä ja mitä sen jälkeen tapahtuu (pääset sänkyhommiin tai saat turpiisi sekä kaikkea siltä väliltä).

    • TV Tea

      Moi Janica,

      Useat homot ovat arkoja tulee sun luo ja juttelee siitä, mitä tehtäis. Mä käyn Hesan seksipaikoissa; Keltasessa Ruusussa ja US videaossa. paras paikka transuilla on mun paikka länsi-Vantaalla. Oma paikka, iso sänky ja rauhallinen. Voin tyttöillä itsekin.
      Mä nallemainen homo-poika, 55v, kestävä ja halukas. Pitkät leikit sun kanssa kiinnostaa. Pane vaikka txt 050-3422293.
      Terv., ja shemppiä Simo/ TV Tea

      • ...

        Homot eivät yleensä ole kiinnostuneet naisen näköisestä partnerista. Bi-ihmiset ja ladyboyta etsivät voivat kiinnostua.


      • naurupidentääsinniä

        .. ja vai että 55-v "poika". LMFAO :)


    • NikkiN

      Niinpä. Homomiehet ovat homoja, koska haluavat miestä. Se kuka haluaa naista, on useimmiten hetero vaikka naisen jalkojen välissä olisi mitä. Puhun kokemusta, olen elänyt tyttönä vuosikausia ja kaikki keiden kanssa olen ollut sängyssä ovat olleet heteromiehiä, joko kokeilunhaluisia, eivät saaneet oikeaa naista (lol) tai sitten kaapissa olevia homoja. Mutta en tiedä että kellään näistä miehistä olisi ollut suhteita miesten kanssa.

      • transakkamainen

        Transakka ilman miestä! Tillaus kyllä on päällään, mutta kun ei vaan ole löytynyt :(

        Kylä se tuo piolokia asettaa rajoituksensa. Ku olet mikä olet,niin ei sille mittään voi.

        Romuluinen ja a muutenkin karkeanoloinen ei kiinnosta kettään.

        Olisipa tuolainen, vähällä ruualla ollut, itämainen ladyboy, niin johan vientiä riitäisi. Vaikka ei ossaisi ees suomen kieltä.

        Vaan kun on tällainen hyvässä lihassa oleva perisuomalainen, niin ei kelpaa ite kellekkään, vaikka kui vehkeet olisivat otillaan.

        Niin se vaan on.


      • hthtrjhklrjt
        transakkamainen kirjoitti:

        Transakka ilman miestä! Tillaus kyllä on päällään, mutta kun ei vaan ole löytynyt :(

        Kylä se tuo piolokia asettaa rajoituksensa. Ku olet mikä olet,niin ei sille mittään voi.

        Romuluinen ja a muutenkin karkeanoloinen ei kiinnosta kettään.

        Olisipa tuolainen, vähällä ruualla ollut, itämainen ladyboy, niin johan vientiä riitäisi. Vaikka ei ossaisi ees suomen kieltä.

        Vaan kun on tällainen hyvässä lihassa oleva perisuomalainen, niin ei kelpaa ite kellekkään, vaikka kui vehkeet olisivat otillaan.

        Niin se vaan on.

        Mä olen mieluummin hyväkroppainen ja timmi suomalainen nainen, jota miehet jahtaa, kuin itämainen "ladyboy", jolla on ihan hirveä kilpailu länsimaisista miehistä siellä Thaimaassa. Ja minua kun ei aasialaiset pienet miehet edes kiinnosta, vain kivankokoiset länsimaiset ja tummaihoiset miehet. Ei todellakaan huvittaisi olla syntynyt sinne ladyboyksi, hyvin monesta syystä. Varsinkin kun kropassa ja ulkonäössä ei ole valittamista nytkään.

        Kyllä sä voit sille kropallesi tehdä jotain, jos vain huvittaa. Mutta laiskoja ihmisiä harvoin huvittaa.


    • TV JANICA

      Moi Simo/Tv Tea.Numerosi tuntuu tutulta...ollaan kait textailtu viime vuonna pari kertaa???Käytin nimimerkkiä janita silloin mut jouduin vaihtamaan sen Janicaksi kun yksi hesan tv alkoi häiriköimään ja syyttelemään että käytän hänen nimeään...kaikenlaisia mahtuu maailmaan näköjään!Mutta kertokaapa mulle millainen se keltainen ruusu on nykyisin,käynyt yhden kerran pari vuotta sitten eikä se silloin oikein innostanut.Siellä oli ne pienet videokatselukopit eikä sitten muuta...ja jotkut oli aika kännissäkin siellä huutelemassa!!!Onko paikka kuinka muuttunut/uudistettu tiloja/turvallisempi???Ajattelin poiketa kesäkuun lopussa siellä suunnilla jos joku vaikka tarjoisi yökyläpaikkaa???Transakkamaiselle tiedoksi ettei me kaikki transut olla romuluisia vaan hyvinkin sopusuhtaisia ja parempivartaloisia kuin monet oikeat naiset "jenkkakahvoineen"Jos haluat esim katsoa miltä näytn niin kuviani löytyy osoittesta:www.tehokontaktit.com valitse sieltä LISÄÄ KUVIA ja anna seuraavat tiedot LEHDEN NUMERO 3/2012 ILMOITTAJAN TUNNUS K20772 SIVU NUMERO 50 yllätyt varmaan positiivisesti!Terkkuja vaan kaikille:JANICA

      • Valitan mutta

        "ettei me kaikki transut olla romuluisia vaan hyvinkin sopusuhtaisia ja parempivartaloisia kuin monet oikeat naiset "jenkkakahvoineen"..."

        Jos itsestäsi puhut, niin nyt taisit hieman ylimainostaa. Kropassasi ei ole mitään naisellista ja kuka tahansa lähiövalas (150kg/150cm) on vetävämpi kun sinä.


    • TV JANICA

      Janica tulossa helsinkiin sunnuntaina aamupäivällä 8.7. Meen kait ensin katselemaan keltaiseen ruusuun 12 jälkeen millainen se on nykyään,jos siellä on hiljaista niin käyn vielä US-videossa kolmen jälkeen?Pukeutuiskohan blondiksi vai bruneteksi...sen näkee sitten...Halukkaita TOP-Miehiä paikalla silloin???Terkuin JANICA TV

      • .

        Että tällaista mainostusta. Mitähän ylläpito tykkää.


      • pihhöh
        . kirjoitti:

        Että tällaista mainostusta. Mitähän ylläpito tykkää.

        Hauskaa, kun transu hakee seuraa....on ASIA OK. Kun hetero hakee transua, heti ollaan ohjaamassa muille palstoille.. Hehheh


      • surkeaa kauppaamista
        pihhöh kirjoitti:

        Hauskaa, kun transu hakee seuraa....on ASIA OK. Kun hetero hakee transua, heti ollaan ohjaamassa muille palstoille.. Hehheh

        Janica taitaa olla epätoivoinen kun hakee täältä seksiseuraa. Tuokin missä on esillä osoittaa samaa. Asiakkaita ei löydy normaalipaikoista. Tuollaisia säälittäviä tapauksia ei viitsitä hätistellä täältä pois.


      • gjrnekjnrkjn
        pihhöh kirjoitti:

        Hauskaa, kun transu hakee seuraa....on ASIA OK. Kun hetero hakee transua, heti ollaan ohjaamassa muille palstoille.. Hehheh

        Voisi se Janicakin mennä täältä ihan rauhassa sinne seksideitteihin. Tämä ei ole mikään deittipalsta, Suomi24:llä on se deittiosiokin ihan erikseen niin jos käyttäisi pikkasen sitä yläpäätäkin.

        Että vink vink Janica.


      • pihhöh kirjoitti:

        Hauskaa, kun transu hakee seuraa....on ASIA OK. Kun hetero hakee transua, heti ollaan ohjaamassa muille palstoille.. Hehheh

        Se johtuu siitä, etteivät transihmiset käytä hyväksi cissejä, mutta cissit käyttävät transihmisiä seksileluinaan. Oppikaa jo, että transihmiset ovat ihmisiä.


    • TV JANICA

      no hei kuule en tosiaankaan ole epätoivoinen enkä ole mikään maksullinen joka hakee asiakkaita!!!Itse asiassa parikin kaveria sanoi mulle että olet liian upea kun laitoin kuvan kännyllä heille...eivät uskaltaneet kokeilla livenä aidon ladyboyn kanssa!!!

      • rgrejngkjeng

        Onko sinulla oikeat rinnat? Siis ei ylipainosta johtuvat tissiliivipuristetut ihrakerrokset, vaan rinnat? Oletko thaimaalainen? Elätkö naisena?

        Ai ei kaikkiin kohtiin? Mitäs jos lakkaisit siis mainostamasta itseäsi ladyboyna ja ties minä muina asioina kuin sinä mitä olet: Transvestiitti, suomalainen mies joka tykkää pukeutua naiseksi. Kerrothan sitten jormatimomattina maanantaina työpaikalla viikonloppuseikkailuistasi työkavereillesi samalla kun vedät krakan kaulaan tai työhaalarit päälle?


    • Ota ensin selvää

      Oikea Janica taitaa olla Niuvannniemessä valtion täyshoidossa lukkujen takana.
      Ettei vaan taas tulisi erehdystä...

      • 21+4

        Voihan joku muukin käyttää samaa tyttönimeä ja sattuu tämäkin olemaan myös shemale.
        Jotain vikaa on oltava jos ei kelpaa tyrkytyksestä huolimatta.


    • TV JANICA

      Janica moi en ole yhdessäkään kirjoituksessani mainostanut itseäni lädyboyna/thaimaalaisena ja mittani ovat 180 cm 70 kg joten nää sun ihrakommenttisi on sun ajatuksiasi että kaikki transsut olisi lihavia hikisiä ukkoja?Ja olin juuri tänään Ruusussa ja sain viideltä kaverilta lastin irtoamaan,yksikin kaveri kehui pitkiä ja sileitä sääriäni joten joku ainakin tykkää,,,

      • ?

        Mikä tämä viesti sitten oli?

        "TV JANICA
        8.7.2012 00:19

        no hei kuule en tosiaankaan ole epätoivoinen enkä ole mikään maksullinen joka hakee asiakkaita!!!Itse asiassa parikin kaveria sanoi mulle että olet liian upea kun laitoin kuvan kännyllä heille...eivät uskaltaneet kokeilla livenä aidon ladyboyn kanssa!!!


      • khjbjhgtchfc

        Ei ne olleet sellaisia ajatuksia, vaan ajatuksia siitä, että sinulla joko on rinnat tai ei ole, olit sitten laiha tai lihava.

        Meitä ei kiinnosta seksisi. Tämä ei ole mikään ruususeksipalsta. Eli jos voisit ottaa vinkistä vaarin ja kalppia kirjoittelemaan noita panojuttujasi jonnekin muualle. Ellet ole huomannut niin täällä kirjoitellaan vähän toisenlaisia juttuja, tämä kun ei ole seksipalsta, eikä edes foorumin seksiosiossa.

        Tietenkin jos vielä haastetta haluat, niin suosittelen siirtymään pokaamaan niitä miehiä ihan normibaareihin pimeiden homomiehiä täynnä olevien runkkausalueiden sijasta. Kerro sitten uudestaan paikastasi nokkimisjärjestyksissä.

        Heippa.


      • 20+18
        khjbjhgtchfc kirjoitti:

        Ei ne olleet sellaisia ajatuksia, vaan ajatuksia siitä, että sinulla joko on rinnat tai ei ole, olit sitten laiha tai lihava.

        Meitä ei kiinnosta seksisi. Tämä ei ole mikään ruususeksipalsta. Eli jos voisit ottaa vinkistä vaarin ja kalppia kirjoittelemaan noita panojuttujasi jonnekin muualle. Ellet ole huomannut niin täällä kirjoitellaan vähän toisenlaisia juttuja, tämä kun ei ole seksipalsta, eikä edes foorumin seksiosiossa.

        Tietenkin jos vielä haastetta haluat, niin suosittelen siirtymään pokaamaan niitä miehiä ihan normibaareihin pimeiden homomiehiä täynnä olevien runkkausalueiden sijasta. Kerro sitten uudestaan paikastasi nokkimisjärjestyksissä.

        Heippa.

        Eihän sillä kestä kantti pokata miehiä tavallisessa baarissa.


      • ruusun nautinnot....

        Mikset laita seuranhaku ilmoitusta vaikka Iskuri treffisivustolle. Moni heteromies haluaisi tutustua kaltaiseesi tyttöön kaikessa rauhassa ja nauttia rakkauden hetkistä kanssasi. Onhan käsilaulussasi alkoholipitoista liukuvoidetta ja kondomeja?


      • Cis suinakkoon
        ruusun nautinnot.... kirjoitti:

        Mikset laita seuranhaku ilmoitusta vaikka Iskuri treffisivustolle. Moni heteromies haluaisi tutustua kaltaiseesi tyttöön kaikessa rauhassa ja nauttia rakkauden hetkistä kanssasi. Onhan käsilaulussasi alkoholipitoista liukuvoidetta ja kondomeja?

        Eläkeläisen käsilaukussa on aina alkoholia. Samoin myös hänen sivupersoonillaan, joita tässäkin keskustelussa nähdään taas muutama.


      • "TV"
        khjbjhgtchfc kirjoitti:

        Ei ne olleet sellaisia ajatuksia, vaan ajatuksia siitä, että sinulla joko on rinnat tai ei ole, olit sitten laiha tai lihava.

        Meitä ei kiinnosta seksisi. Tämä ei ole mikään ruususeksipalsta. Eli jos voisit ottaa vinkistä vaarin ja kalppia kirjoittelemaan noita panojuttujasi jonnekin muualle. Ellet ole huomannut niin täällä kirjoitellaan vähän toisenlaisia juttuja, tämä kun ei ole seksipalsta, eikä edes foorumin seksiosiossa.

        Tietenkin jos vielä haastetta haluat, niin suosittelen siirtymään pokaamaan niitä miehiä ihan normibaareihin pimeiden homomiehiä täynnä olevien runkkausalueiden sijasta. Kerro sitten uudestaan paikastasi nokkimisjärjestyksissä.

        Heippa.

        Miksi kirjoitit, meitä ei kiinnosta seksijutut. Kuule, puhu vain omasta puolestasi. Ainakin minua kiinnostaa ja etsin kumppaneita ihan mistä parhaaksi näen. Koita tajuta, että et ole palsta moderaattori.


      • 8+17
        "TV" kirjoitti:

        Miksi kirjoitit, meitä ei kiinnosta seksijutut. Kuule, puhu vain omasta puolestasi. Ainakin minua kiinnostaa ja etsin kumppaneita ihan mistä parhaaksi näen. Koita tajuta, että et ole palsta moderaattori.

        Tällä palstalla seksijutut ärsyttää. Suurin osa ei välitä lukea niitä vaikka sinua ne kiinnostaakin. Mutta sinä voit siirtyä Janican kanssa seksipalstalle ja saatte samalla suuren määrän kiinnostuneita lukijoita ja vastaamaan kirjoituksiinne.


    • TV JANICA

      täällä näköjään muutamia joita mun kirjoittelut on ärsyttänyt???joku kirjainnimimerkkihirviö käski häipyä sivuilta???tietääkseni tämä on BI/GAY/TRANS/LESBO osasto joten oon oikealla sivulla mutta tää hetero joka arvosteli mun kirjotuksia on itse eksynyt väärälle sivulle vai olisko salaa kiinnostunut transtytöistä kun noinkin vahvasti reagoi mun tekemisiin???ja olisihan ylläpito siivonnut nämä tekstit pois jos ne ei kuuluisi tänne!!!pre kaarina on oikeessa kommentissaan että joudumme usein pelkiksi seksileluiksi ikävä kyllä!!!ja lopuksi tiedoksi näille gay-priden kananmunanheittäjille yms homokauhuisille ystäväpiirissäsikin on monta "poikkeavaa"et vain tiedä sitä???näinhän se on,terveisin JANICA

      • ......

        Jospa tarkistaisit tuolta ylhäältä missä olet todellisuudessa. Olet osastossa Transihmiset. Lesbo, gay, bi ja trans on ylempi porras hakemistossa. Eli täällä voi ja saa olla myös transihmisiä jotka ovat heteroita ja todennäköisesti heitä on enemmistö. Seksiasiat ovat Suomi24:ssä aivan eri kategoriassa ja se osasto on kielletty alle 18 vuotiailta, käsiteltävien asioiden takia.

        Seksityrkytys todellakin ärsyttää eräitä koska tällä osastolla käsitellään muita asioita. Samanlaista kylmää kyytiä on saanut transdiggaritkin jotka hakevat täältä vain seksiseuraa.


      • rglikrmlgkrlkmldkmgl

        Sinä puhut seksijuttuja, tämä ei ole seksiosasto. Tuolla on foorumin seksiosasto erikseen. Seksijuttusi eivät kuulu tänne, joka ei ole seksiosasto, vaikka seksijuttusi olisivat kuinka paljon transaihetta käsitteleviä. Ne ovat silti seksijuttuja

        Pitääköhän tämä toistaa montakin kertaa?

        Ylläpito ei siivoa täältä melkein ikinä yhtään mitään, eivät edes katso tätä paikkaa, joten siksi viestejäsi ei ole siivottu pois. Oikeasti moderoiduilla transpalstoilla viestisi olisi jo heitetty romukoppaan.


      • 100%hetero

        Koska tulet taas Keltaiseen Ruusuun Janica? Isokaluinen kestävä mahti sonni haluaisi kiihkeästi viettää kanssasi romanttisia hetkiä. Ikävä kyllä Keltaisen Ruusun cruisin alueen kävijöistä suurin osa on homoja joten ei ole ihme ettei näitä kiinnosta kaltaisesi seksikäs lady.


    • TV JANICA

      mahti sonni kävitkö kattomassa kuviani tehokontaktien sivulla?mikä oli paras mielestäsi?ANTEEKSI kaikilta NORMAALEILTA jos oon loukannut teitä näillä pikkutuhmilla kirjotuksilla...tavallaan olen otettu että nostatan näinkin suuria tunteita...niin yläpäässä kuin ehkäpä joidenkin alapäässäkin!!!voi ei,taas puhuin hieman tuhmia ja joku pahoitti mielensä?en ole ihan varma koska poikkean taas keltaisessa ruusussa,ehkä la-su aikoihin...alakerran keinussa tai penkillä voisi olla mukavaa...jos laittaisit numeros niin voisin txt privaatisti ettei se häiritsisi niin monia?T:JANICA

      • /&&/R¤¤RD%Y//&/&(%/¤

        Siirtyisitkö seksipalstalle! Kiitos.


      • cis kis trins trans

        Et sinä mitään tunteita nostata. Vaikutat vain vähän hidasälyiseltä. Juttusi kuuluu SEKSIPALSTALLE jollainen suomi24-foorumeiltakin löytyy, mutta myös DEITTIPALSTOILLE joita myös suomi24-foorumeilta löytyy.

        Tämä ei ole seksipalsta, eikä deittipalsta. Onko jotenkin vaikeaa ymmärtää tätä asiaa?


      • Tyttönä miehissä...
        /&&/R¤¤RD%Y//&/&(%/¤ kirjoitti:

        Siirtyisitkö seksipalstalle! Kiitos.

        Olen transvestiitti ja seksuaalinen suuntautumiseni on hukassa. Joskus hetero, bi, homo, lesbo, sado, mas, laidasta laitaan...
        Janican arvostelijat kirjoittavat, pois täältä Janica, me puhumme fiksumpia asioita. Eipä niitä paljoa ole tässäkään ketjussa näkynyt.
        Kertokaa nyt sekoilevat harrastelija tekstivahdit, mikä mielestänne on se minun palstani.
        Tarkemmin ajatellen, älkää vastatko.


      • kukamitenhäh
        Tyttönä miehissä... kirjoitti:

        Olen transvestiitti ja seksuaalinen suuntautumiseni on hukassa. Joskus hetero, bi, homo, lesbo, sado, mas, laidasta laitaan...
        Janican arvostelijat kirjoittavat, pois täältä Janica, me puhumme fiksumpia asioita. Eipä niitä paljoa ole tässäkään ketjussa näkynyt.
        Kertokaa nyt sekoilevat harrastelija tekstivahdit, mikä mielestänne on se minun palstani.
        Tarkemmin ajatellen, älkää vastatko.

        Hidasälyinen olet siis sinäkin jos tuollaista kysyt.

        Jos aiot kertoa seksikokemuksistasi, kuten Janica tässä tekee, oikea paikka on seksipalstat.

        Jos aiot hakea seuraa, oikea paikka on deittipalstat.

        Onko tämä siis vaikeaa?


      • &E&%R/%/)Y)&
        Tyttönä miehissä... kirjoitti:

        Olen transvestiitti ja seksuaalinen suuntautumiseni on hukassa. Joskus hetero, bi, homo, lesbo, sado, mas, laidasta laitaan...
        Janican arvostelijat kirjoittavat, pois täältä Janica, me puhumme fiksumpia asioita. Eipä niitä paljoa ole tässäkään ketjussa näkynyt.
        Kertokaa nyt sekoilevat harrastelija tekstivahdit, mikä mielestänne on se minun palstani.
        Tarkemmin ajatellen, älkää vastatko.

        Kas tässä linkki ellet itse osaa http://keskustelu.suomi24.fi/debate/26
        Sieltä sitten valitsemaan sopiva alue. Fiksuus on suhteellista.


    • asdfghjklöä

      Hahhahhaa...mitä te täällä keskenään nahistelette ootte ihan kuin pikkupoikia juupas eipäs juupas...Tuossahan on alakulmassa tuo "ilmoita asiaton viesti" Sillähän tuo riitely ratkeaa kun tämän palvelun tuottaja saa tiedon että täällä on jotain asiatonta ja tarkastaa sivun sisällön,helppo ratkaisu eikö olekin,antakaa puolueettoman tuomarin ratkoa riita?Hyviä kesäilmoja kaikille!asdfghjkl

    • Yksi mies

      Hei mun mielestä on kivaa kun sinä uskalat pukeutua tyttöksi se on hieno asia mun mielestä Sinun olis pitänyt hakea miehiä tanssimaan

    • joku transu

      Transvestiitit tykkäävät näköjään muun itsensäpaljastelun lisäksi kirjoitella seksuaalissävytteisiä viestejä ei-seksiaiheisille palstoille joissa käy myös alaikäisiä. Kuuluuko ei-halukkaiden ihmisten mukaanvetäminen seksileikkeihin transvestismiin? Onkohan tuo nyt ihan ok fetissi?

      • qwertyuyioopå

        hei oliks toi transsu mitään alaikäisiä mitään hakemassa?Ja tiedän muutaman transsun jotka on tosi hienoja ihmisinä vaikka he ovatkin "sairaita"ONKO SE AINOA JA OIKEA TAPA M/N JA LÄHETYS-SAARNAAJA-ASENNOSSA???JA EIKÖ NE PAPIT OLE NYKYISIN NÄITÄ PAHIMPIA PIKKUTYTTÖJEN UHKIA???


      • joku transu
        qwertyuyioopå kirjoitti:

        hei oliks toi transsu mitään alaikäisiä mitään hakemassa?Ja tiedän muutaman transsun jotka on tosi hienoja ihmisinä vaikka he ovatkin "sairaita"ONKO SE AINOA JA OIKEA TAPA M/N JA LÄHETYS-SAARNAAJA-ASENNOSSA???JA EIKÖ NE PAPIT OLE NYKYISIN NÄITÄ PAHIMPIA PIKKUTYTTÖJEN UHKIA???

        Ymmärrän että se että joku pyytää lopettamaan seksuaalisen häirinnän ei-seksiaiheisella palstalla loukkaa syvästi seksuaalista itsemääräämisoikeuttanne mutta menkää nyt oikeasti vittuun tältä palstalta.


      • tretretre
        joku transu kirjoitti:

        Ymmärrän että se että joku pyytää lopettamaan seksuaalisen häirinnän ei-seksiaiheisella palstalla loukkaa syvästi seksuaalista itsemääräämisoikeuttanne mutta menkää nyt oikeasti vittuun tältä palstalta.

        kyl mää luen mielellään teidän seksi-jutskia ;)


      • >>>>>>
        tretretre kirjoitti:

        kyl mää luen mielellään teidän seksi-jutskia ;)

        Eikös se olisi mukavampaa siirtyä tuonne seksipalstalle, niin seksin vonkaajat kuin vonkaajien juttuja lukevatkin. Olisi enemmän luettavaa ja vonkaajille enemmän tarjolla todellisia tarjokkaita.


    • Alkoholia peppuun?

      "alkoholipitoista liukuvoidetta"?

    • lionrd

      Ehkäpä sinun pitäisi käydä DTM:ssa entisen Mikadon tiloissa Mannerheimintien vieressä, vinosti Stockmannia vastapäätä? Olen tavannut siellä useita transvestiitteja, ehkäpä sinutkin?

    • Anonyymi

      Moi haluan pillua

      • Anonyymi

        Transpalsta onkin se oikea palsta sitä pyytää. Haluatko sitä siis parrakkailta, homoilta preop-transmiehiltä?


    • Anonyymi

      Onko sulla snappii voin kertoa

    • Anonyymi

      Voisin sitoa ja piiskata jonkun halukkaan trans-tytsyn.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe