Paskansyönti metsässä.

Yökhyisaatana

Onko normaalia että koira syö paskaa metsässä ? Nyt kun tultiin metsälenkiltä autolla niin tietysti koira oksensi penkille. Ihmettelin että paskansiko se per_kele suunkautta kun ruskeaa paskalta haisevaa lillua oli etupenkillä.

Mikä ihme että sitä pitää aina mässyttää jos kasan löytää metsästä ! Erään kerran kun olin katsomassa appiukon mettäpalstalla niin taas koira löysi appiukon riun paikan ja taas löyhyttiin joten vein kostoksi koiran morjestamaan appivanhempia heh heh oppiipahan paskomaan mettään.

Muutenkin on heikkomahainen koira kun vihjaan että "auto" niin melkein jo siitä kyökkää. Koira on nyt 9 kk joten paraneeko niiden autossa olokyky vai pitääkö aina olla luuttuamassa autoa kun mettälle mennään ?

2

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ongelma oli

Minun koirani teki pentuna sillain, että paskansi autoni enkille, söi paskansa ja sitten oksensi sen paskansa. Sille kelpasi myös toisten koirien ja villieläinten paska. Kun itse menin kyykkypaskalle metsään, koirani sen jälkeen saattoi kaivaa paskomani herkut esiin ja pistellä poskeensa.

• 120 nautinnon yötä

Ruskeassa talossa noudatetaan samanlaisia tapoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe