androidejen jälkeen..
Näin väittää kauppalehti ja analyytikot!
2016 Lumiat ja windows on kakkonen
8
74
Vastaukset
- pöly
Antaa heijjä väittää. Ei se ketään satuta :)
- Maon punainen silmä
2016 valtapuhelin on kiinalainen tsongtsang. Kansalaispuhelimena tunnettu, senjälkeen kun kiinalaiset päätti valloittaa maapallon.
- veikkaaja.
veikkaanpa, ettei Lumiasta ja Androidista ole enää mitään havaintoa/muiskuvia 2016.
- Anonyymi
Kyllä Windows-puhelimet ja Lumiat olivat ihan hyviä vaikka sovellustarjonta olikin suppeaa. Androideja ovat nykyään Nokiatkin.
- Anonyymi
Tottahan tuo lainaus on.Siis ei jumalauta, nyt alkaa vähitellen kyllä ymmärrys loppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan tuo lainaus on.Siis ei jumalauta, nyt alkaa vähitellen kyllä ymmärrys loppua.
Onx sulla joteski hitaalla tuo järjenjuoksu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onx sulla joteski hitaalla tuo järjenjuoksu?
Pikusen päivin. Hokien Älä tule sininen ruutu mandraa, tuli kuiteskin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikusen päivin. Hokien Älä tule sininen ruutu mandraa, tuli kuiteskin...
Missä windows, siellä hinnalla pilatut vermeet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158