Miten antaa sylitanssi?

Tytsy_16

Haluaisin antaa poikkikselle sylitanssin mutten oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä että hän nauttisi siitä. Joten nyt vinkkejä tulemaan tytöt!

Pitäisikö minun aloittaa farkut ja toppi päällä ja vähentää siitä pikku hiljaa, vai käydä ensin heittää ne pois ja aloittaa pelkät rintsikat ja stringit päällä? Rintsikat suunnittelin ottavani pois lopussa mutta entä stringit? Olisko ne pidettävä päällä loppuun asti??

Entä miten minun pitäisi edetä? Onko parempi ensin hieroa käsilläni hänen rintalihaksiaan, käsiään, vatsalihaksia ja reisiä enne kuin istun hänen syliinsä? Minkälaisen "hinkkaamisen" sylissä olette havainneet toimivan parhaiten?

ja miten paljon minun pitäisi sallia poikkiksen osallistua? Olisiko parempi sitoa hänen kätensä selän taakse vaikkapa huivilla ja kieltää ettei saa suudella minun tissejä, vai antaa hyväillä minua niin paljon kuin haluaa?

Onko mitään vinkkejä mitä tai jotain temppuja joita ehdottomasti kannaa kokeilla?
Ja kuinka kauan sylitanssin tulisi kestää ja onko parempi että laitan musaa soimaan taustalle?

10

10684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m24year

WOW! Hyviä ideoita sulla.
      Mun mielestä ois kiihottavaa, jos ensin tanssisit tiukoissa farkuissa ja topissa. Sitten vähitellen vähentäisit vaatteita. Rintsikat ainakin pois lopuksi.
      Musiikkia pitää olla ilman muuta. Jotain hidasta. Käsien sitominen olisi hyvä mauste.

• Anonyymi

Apuaaa en kestä kuinka seksikästä tuo olisi

• Luv u <3

Apuaa oot liian seksikäs!! Kuka tahansa hän onkaan hän on täysin sinun jos tuon teet!! Itse palvoisin moista naista!!

• Anonyymi

Oot tosi seksikäs

• t:poika

Mä tanssi noin miten ite sanoit tosi seksikästä

• Anonyymi

Seksikkäästi. Vaan

• t:poika

tanssi noin miten ite sanoit tosi seksikästä

• keksin tän just :D

tässä.. eli. alota sitomalla poikas kädet tiukkaan, ja käske hänen istua kiltisti paikallaan, tai teet jotakin mistä hän EI pidä, ja kouraise häntä vyön alta tiukasti mutta varovasti.. korosta sanaa EI ;)) istu hänen syliinsä sulavasti ja pyörittele pehvaas ensin kivan hitaasti ja säästellen sit vähän rajummin.. :D pidä hiukset auki paina rinta häneen kiinni ja kallista päätä taaksepäin, sillee jännästi.. (; sit käänny toisinpäin niin et niska on ihan kiinni hänessä ja käske hänen nuolla niskaasi ja samalla pyörittele itsees ja kiemurtele oikeen kunnolla , voihki ::D sitten hauku häntä tuhmaksi pojaksi ja käänny uudelleen, läpsi häntä kasvoille varovasti, ei ole tarkoitus satuttaa.. sit annat vähän rajumpaa kyytiä ja loppu.. it's all yours (;

• tuon kirjottaja^

ainiin, toivottavasti toi ei oo liian... dominoivaa ;D

• Anonyymi

Menet hänen syliin istumaan ja pyöri hervottomasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7086
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3457
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe