Haluaisin antaa poikkikselle sylitanssin mutten oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä että hän nauttisi siitä. Joten nyt vinkkejä tulemaan tytöt!
Pitäisikö minun aloittaa farkut ja toppi päällä ja vähentää siitä pikku hiljaa, vai käydä ensin heittää ne pois ja aloittaa pelkät rintsikat ja stringit päällä? Rintsikat suunnittelin ottavani pois lopussa mutta entä stringit? Olisko ne pidettävä päällä loppuun asti??
Entä miten minun pitäisi edetä? Onko parempi ensin hieroa käsilläni hänen rintalihaksiaan, käsiään, vatsalihaksia ja reisiä enne kuin istun hänen syliinsä? Minkälaisen "hinkkaamisen" sylissä olette havainneet toimivan parhaiten?
ja miten paljon minun pitäisi sallia poikkiksen osallistua? Olisiko parempi sitoa hänen kätensä selän taakse vaikkapa huivilla ja kieltää ettei saa suudella minun tissejä, vai antaa hyväillä minua niin paljon kuin haluaa?
Onko mitään vinkkejä mitä tai jotain temppuja joita ehdottomasti kannaa kokeilla?
Ja kuinka kauan sylitanssin tulisi kestää ja onko parempi että laitan musaa soimaan taustalle?
Miten antaa sylitanssi?
10
8872
Vastaukset
- m24year
WOW! Hyviä ideoita sulla.
Mun mielestä ois kiihottavaa, jos ensin tanssisit tiukoissa farkuissa ja topissa. Sitten vähitellen vähentäisit vaatteita. Rintsikat ainakin pois lopuksi.
Musiikkia pitää olla ilman muuta. Jotain hidasta. Käsien sitominen olisi hyvä mauste.- Anonyymi
Apuaaa en kestä kuinka seksikästä tuo olisi
- Luv u <3
Apuaa oot liian seksikäs!! Kuka tahansa hän onkaan hän on täysin sinun jos tuon teet!! Itse palvoisin moista naista!!
- Anonyymi
Oot tosi seksikäs
- t:poika
Mä tanssi noin miten ite sanoit tosi seksikästä
- Anonyymi
Seksikkäästi. Vaan
- t:poika
tanssi noin miten ite sanoit tosi seksikästä
- keksin tän just :D
tässä.. eli. alota sitomalla poikas kädet tiukkaan, ja käske hänen istua kiltisti paikallaan, tai teet jotakin mistä hän EI pidä, ja kouraise häntä vyön alta tiukasti mutta varovasti.. korosta sanaa EI ;)) istu hänen syliinsä sulavasti ja pyörittele pehvaas ensin kivan hitaasti ja säästellen sit vähän rajummin.. :D pidä hiukset auki paina rinta häneen kiinni ja kallista päätä taaksepäin, sillee jännästi.. (; sit käänny toisinpäin niin et niska on ihan kiinni hänessä ja käske hänen nuolla niskaasi ja samalla pyörittele itsees ja kiemurtele oikeen kunnolla , voihki ::D sitten hauku häntä tuhmaksi pojaksi ja käänny uudelleen, läpsi häntä kasvoille varovasti, ei ole tarkoitus satuttaa.. sit annat vähän rajumpaa kyytiä ja loppu.. it's all yours (;
- tuon kirjottaja^
ainiin, toivottavasti toi ei oo liian... dominoivaa ;D
- Anonyymi
Menet hänen syliin istumaan ja pyöri hervottomasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865