Hml keskustan uudehko kangaskauppa

järkyttynyt asiakas

Eli haluaisin nostaa esille Hallituskadulla jonkin aikaa olleen pienen kangaskaupan, jota pitää nuori nainen.
Olen kerran asioinut kyseisessä liikkeessä ja se jäi viimeiseksi. Palvelu oli pöyristyttävän huonoa.

Olen 51-vuotias, asiallisesti pukeutuva, asiakaspalvelutyössä itsekin toimiva nainen. Astuin kauppaan tapani mukaisesti tervehtien myyjää kuuluvalla äänellä hymyillen. Myyjä ynähti jotain vastaukseksi ja tuijotti ynseästi tiskin takaa, kun aloin katsella innoissani uuden mielenkiintoiselta vaikuttavan kaupan tarjontaa. Kankaat olivat todella ihania ja olisi tehnyt mieli ostaa useampaakin eri laatua. Hinnat olivat hieman epäselvästi aseteltu, joten kysyin myyjältä erään kankaan hintaa. Myyjä mulkaisi minua ja totesi, että se on eri kangasta kuin hintalapun mukaiset kankaat. Sen tajusin kyllä itsekin, joten kysyin uudestaan hintaa. Myyjä ei ilmeisesti kuullut, koska painui takaisin kassan taakse hapan ilme naamallaan.
Jäin siihen tyhmänä toljottamaan, voiko näin huonoa palvelua tosiaan olla. Löysin hyllyltä pienen kangassuikaleen, joka oli ilmeisesti leikatessa irronnut eräästä rullasta. Pyysin, josko saisin sen mallikappaleeksi, että voisin kotona kokeilla sen sopivuutta verhoihin. Ajatuksena siis tulla mahdollisesti ostamaan kyseistä kangasta sohvatyynyjä varten. Vastaukseksi sain lähes murhaavan katseen saattelemana sanan "ei". Ihmetyksissäni en saanut sanotuksi muuta kuin "jaa", samalla kun ystävällinen hymyni karisi. Ajattelin lähteä kaupasta ennen kuin pahoitan mieltäni lisää. Huikkasin lähtiessäni vielä ystävällisesti "kiitos hei" ja päätin, että tuohon kauppaan en astu enää koskaan jalallanikaan.
Ystävättäriltäni olen kuullut samankaltaista palautetta kyseisestä liikkeestä. Kaikki ovat kehuneet upeita kankaita, mutta en ole kenenkään tuttavani kuullut ostaneen mitään, juuri tämän erittäin huonon palvelun takia.
Ikävää, että nuoren naisen yksityisyritys on tuhoon tuomittu pelkästään huonon käytöksen takia, kun edellytykset olisivat niin paljon paremmat. Liikkeen kangastarjonta on niin huikea, että kauppa kävisi varmasti paljon paremmin, jos palvelu ei olisi ala-arvoisen surkeaa!

7

2776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilpo 69

Oliks sillä isot tissit!! ? Tarviiki käydä ostaa lakana kangasta kun edellisistä tuli Japanin lippuja!

• Vähän vanhempi

Minulla on aivan päinvastainen kokemus. Sain ystävällistä palvelua ja ostinkin kahta eri kangasta.

• Ralph Malph

Todella outoa, todella outoa. Tämän ketjun aloittajan kirjoitustyyli oli sen verran asiallista ja oikeaa, että uskallan luottaa häneen. Sinänsä ikävää, jos tuo mainitsemasi nainen tiskin takana oli palkollinen työllistetty ja näin pilasi koko liikkeen maineen tai jos sitten olikin niin, että ketjun aloittajallakin on kankaskauppa ja hän vain halusi mustamaalata uutta kilpailijaa. Itse en olisi sietänyt huonoa kohtelua lainkaan, vaan olisin antanut takaisin ja nopeasti, niin että tuntuu.

Mene ja tiedä, niin vaikea on saada tietoa netistä, siksi suosittelen omia jalkoja ja käyntiä ko liikkeessä. Totta kai, me kuluttajat osaamme äänestää jaloillamme, vaikka muuten emme osaakaan ;-)

• Anonyymi

Saattaahan se olla asiakkaassakin vika? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ps. Mulla erittäin hyvä kokemus ja todella ystävällinen palvelu. Kiitos!!!

• Anonyymi

On sulla, mutta vähän hidas. Nytkin kesti 9 vuotta kun kommentoit, on voinut asiakas jo ostaa muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla, mutta vähän hidas. Nytkin kesti 9 vuotta kun kommentoit, on voinut asiakas jo ostaa muualta.

Mietin asiaa edelleen ja vastaan kommenttisi 9 vuoden päästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin asiaa edelleen ja vastaan kommenttisi 9 vuoden päästä

Minulla on isot tissit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      46
      3030
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2854
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2306
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1326
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1276
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      912
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      792
    Aihe