Makarskaan

Makarskaan-12

Hei Makarskassa käyneet!

Olisin tiedustellut, onko ko. paikan rannoilla rantatuolit ja varjot? Entäpä rantapalveluja?

Onko kokemuksia hotellista nimeltä Meteor (nyt Apollomatkojen valikoimissa)?

Lomaa odottaen :)

8

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön.

      Itsekkin oon Makarskaan kesällä lähdössä jaa kiinnostais myös tuo rantatuoli -asia. :D

      • Podgoraan menossa

        Sama homma, ekaa kertaa lähdössä Kroatiaan. Olen katsellut paljon kuvia netistä ja näyttää siltä, että rannoilla ihmiset pääasiassa makoilee omilla patjoilla yms. Tuoleja näkyy olevan hyvin vähän kuvissa, jos vertaa Kreikan saarten rantoihin, missä itse olen ollut. Ajattelin itse ottaa jonkunlaiset pehmeät makuualustat mukaan koska heinäkuussa ei varmaan tuoleja riitä todellakaan kaikille. Rantakaistale näkyy olevan kaikkialla aika kapea, joten tungosta varmasti on.

        Odotan innolla kauniita maisemia, lämmintä ja kirkasta merivettä.


      • Käynyt

        Onpas Meteorissa hienoja huoneita! Kuvat 14-15 ovat sellaisista huoneista, joihin suomalaiset majoitetaan. Siistit perushuoneet, joihin kuuluu pieni parveke.


    • Käynyt

      Kyllä, on rantatuoleja ja aurinkovarjoja. Rantabaarejakin riittää koko rannan pituudelta. Makuualustoja on myytävänä joka paikassa, niitäkään ei siis ole pakko tuoda Suomesta. On myös tarjolla niitä samoja "vesiurheilulajeja" (esim. vesiskootterit, vesihiihto, polkuveneet, vesiliukumäet jne.) mitä Välimeren kohteissa muuallakin on.

      Makarskan rannoilla näkee kyllä pyyhkeen päällä makaajia enemmän kuin rantatuolissa löhöäjiä. Itse olen ajatellut tämän johtuvan siitä, että naapurimaista tulevat turistit haluavat säästää sen rantatuolin hinnan eivätkä sen vuoksi vuokraa tuolia. Rannoille ei ole pääsymaksua.

      Meteoriin olen itsekin taas menossa. Paras sijainti, ja Makarskan parhaasta päästä muutenkin.

    • Makarskaan

      Moi!

      Olimme Meteorissa viime kesänä ja voin kertoa että hieno on! Hotelli on todella korkeatasoinen. Vastaanotto oli ihan omaa luokkaansa. Hotellin työntekijä kantoi laukut sisälle ja tarjoili kuohuviiniä ennen sisäänkirjautumiskuvioita. Ei hassumpaa!

      Hotellissa on myöskin apollomatkojen toimisto, joten retkien varaaminen yms. käy kätevästi.

      Meteorin aamiainen on todella runsas ja monipuolinen. Joka aamu siellä oli ns. "munakokki" joka valmisti munakasta asiakkaan haluamilla täytteillä. Lisäksi tarjolla oli runsaasti hedelmiä, leipiä, leivoksia, jogurttia. myslejä, muroja, munakokkelia, nakkeja, pekonia, paistettuja kasviksia yms, yms.

      Emme joutuneet maksamaan hotellin edustalla olleista rantatuoleista mitään. Ranta on tosi kapea ja pinjapuut varjostavat ainakin takimmaisia aurinkotuoleja puolillepäivin joten kannattaa mennä hyvissä ajoin varaamaan eturivin paikat.

      Kesällä 2013 menemme takuulla uudestaan :)

    • Makarskaan-12

      Kiitos kaikille vastanneille! :) Kiva kuulla, että aamiainen on hyvä ja että rantatuolejakin hotellin edustalta löytyy!
      Mukavuudenhaluisina tuolit ennemmin kuin pikkukivillä makaaminen ;)

      Ja voihan sitä makoilla poolillakin ja käppäillä sieltä sitten mereen uimaan!

    • Mami

      Vanhempi pariskunta,olemme elokuun alussa menossa Makarskan Rivieralle
      Dalmacija majoitukseen viikoksi.
      Olisimme kiitollisia hotellia koskevista tiedoista,rannasta,hyvistä ruokailupaikoista,sekä hintatasosta yleensä.
      Voiko takseihin luottaa.
      Lisäksi kiinnostaa Apollomatkojen palautteet,toimiiko hyvin.

      Mami

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe