Yhtenä vaihtoehtona marraskuun lomalle Kanarialla.Onko kokemuksia kyseisestä hotellista ja hotellin puolihoidosta?
Revoli Playa Puerto Rico
10
1981
Vastaukset
- fakta homma
no onpa hyviä ja huonoja kokemuksia. huonoja ne kun varastivat huoneesta rahaa 100 euron erissä. veikkaanpa järjestäytynyttä hotellin henkilökuntaliigaa.
- ah
Mistä varastivat, laukusta, tallelokerosta? Entä ne hyvät puolet? Mahdollisuus vielä hotellin vaihtoon....
- Ulkopuolinen.
ah kirjoitti:
Mistä varastivat, laukusta, tallelokerosta? Entä ne hyvät puolet? Mahdollisuus vielä hotellin vaihtoon....
Tallelokerot ovat hotellin aulassa, käytettävissä ympäri vuorokauden, joten niistä tuskin on mitään varastettu. En usko, että Revolissa on yhtään enempää varkaita kuin missään muussakaan hotellissa. Sijainti on hyvä.
Ruokailukokemusta minulla on vain aamiaisesta, joka menettelee, mutta ei tietenkään vedä vertoja esimerkiksi Thaimaan hotellien seisoville pöydille. En sitoisi itseäni syömään joka päivä hotellissa, kun Puerto Ricossa on paljon erinomaisia ravintoloita muutaman minuutin kävelymatkan päässä. Näin tulee ruokailuun vaihteluakin. Kova kilpailu pitää ravintoloiden hinnat kohtuullisina. Itse asiassa minua on houkuteltu syömään laakson pohjan ostarissa jopa siten, että on luvattu ateria ilmaiseksi, jos en ole siihen tyytyväinen! - ei niin antelias
100 euron erissä?? Panitko 100 euroa pöydälle aina kun halusit kokeilla, jos varastavat? Ja henkilökunta oli onnellinen, kun on noin antelias asiakas. Kaikki pöydälle, näkyviin laitetut rahat ovat tippejä. Eivät siis varastaneet, etkä saa haukkua heitä varkaaksi. Fakta on.
- Sotavento (ei kirj.)
ei niin antelias kirjoitti:
100 euron erissä?? Panitko 100 euroa pöydälle aina kun halusit kokeilla, jos varastavat? Ja henkilökunta oli onnellinen, kun on noin antelias asiakas. Kaikki pöydälle, näkyviin laitetut rahat ovat tippejä. Eivät siis varastaneet, etkä saa haukkua heitä varkaaksi. Fakta on.
Tämä on se vanhaan ketjuun liittyvä tarina, missä kaveri kertoi laittaneensa rahat matkalaukkuun (!) ja sieltä sitä sitten hävisi (?). Vähän arveluttava tapaus ja miksi todella ei hyödynnetä tallaria, on se sitten huoneessa tai respassa. Jos oikein muistan, tämä "fakta homma" ei koskaan kertonut, miten tapaus päättyi, kuitenkin siinä oli kovin paljon epäselviä piirteitä liittyen hotellin, matkatoimiston ja asiakkaan vastuisiin. Tuntui vähän aikuisten sadulta.
- ah
Sotavento (ei kirj.) kirjoitti:
Tämä on se vanhaan ketjuun liittyvä tarina, missä kaveri kertoi laittaneensa rahat matkalaukkuun (!) ja sieltä sitä sitten hävisi (?). Vähän arveluttava tapaus ja miksi todella ei hyödynnetä tallaria, on se sitten huoneessa tai respassa. Jos oikein muistan, tämä "fakta homma" ei koskaan kertonut, miten tapaus päättyi, kuitenkin siinä oli kovin paljon epäselviä piirteitä liittyen hotellin, matkatoimiston ja asiakkaan vastuisiin. Tuntui vähän aikuisten sadulta.
Varmaan kuitenkin menemme tuohon Revoliin. Mietin tuota samaa tuon varastelun suhteen ,että jos rahat tallelokerossa, kai ne siellä säilyvät! Turha sen kanssa on etukäteen panikoida.
- fakta homma
Sotavento (ei kirj.) kirjoitti:
Niinpä, satujakin kirjoitetaan joskus tosiasioihin perustuen. Homman tutkintahan päättyi alkuunsa koska Finnmatkatkojen silloinen kohdeopas neuvoi jotta tutkitaan itse "hiljaa". Elikä ei halunnut minun tekevän poliisiasiaa luottohotellistaan. Vaikka huoneiden ovissa on korttilukot niin eivät suostuneet ilmoittamaan millä korteilla huoneemme ovi oli avattu la klo 18-20. Kaikista avauksistahan jää jälki tiedostoon. Mutta hotellissa on jollakin valtuuksia jälkien poistoon. Näin se vaan menee.
Tietysti tyhmää oli rahoja säilyttää mutta kun ne eivät olleet pöydällä vaan ne varta vasten etsittiin niin varkautta se on. Ja jos vielä joku viisastelee asian suhteen niin minun mielestä hän allekirjoittaa hyväksyvänsä varastamisen!
- Diipadaapa
Olimme Revoli Playassa vuonna 2009. Ihan kiva hotelli, siisti. Meillä oli iso kaksio ja tallelokero oli kyllä huoneessa.
Aamiainen oli ihan riittävä, muistaakseni siellä oli jopa jotain puuroa :) Astiat piti viedä itse pois mutta eipä ne kotonakaan itsestään pöydästä yleensä häviä...
Hyvällä paikalla puolessa välissä rinnettä.
Kävelimme aina joka paikkaan, Puerto Ricon uimarannalle oli portaita n. 150 kpl (en enää muista tarkkaa lukua), viereiselle Amadoresin rannalle käveli 15 min.
Meillä kuului vain aamianinen hintaan.- ah
Kiitos edellisille vastauksista. Ruokailuista sen verran, että muutaman kerran olemme ottaneet all inclusiven, joskus pelkän aamiaisen ja joskus ei mitään. Ei välttämättä ole huono asia, että omassa hotelissa on illalla ruokailu, jos on koko päivän ollut menossa ja illansuussa kotiutuu hotelille. Siinä vaiheessa ( olemme huomanneet) on ollut mukava tietää, että ruokapaikkaa ei enää väsyneenä tarvitse lähteä hakemaan. Siis, jos joku on puolihoidon ottanut,minkälainen se on ollut? Jossakin ketjussa joku kertoi, että puolihoitolaiset saivat huonompaa ruokaa kuin muut.
- Revoli >> Meloneras
Revoli on hyvä hotelli, homma pelittää. Rahoistaan kannattaa aina pitää äärimmäinen huoli. Mitään ei pidä jättää sattuman tai onnen varaan.
Minulle, joka olen huonojalkainen, Puerto Ricon portaat ja rinteet eivät kuitenkaan olleet mieluisia. Siksi alkavalla matkailukaudella suuntaan Melonerakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584