kesäksi Pohjoiseen. Vr mainostanut että osta lippu ennakkoon verkosta. sitä tässä olen yritellyt, matka hki-ylitornio(juna menee kolariin). Viikon verran yrittelin, kyseistä junaa ei kuulemma olemassa, hyppäsin metroon ja rautatieasemalle kyselemään, virkailija ilmoitti että kyllä on juna joka menee 13.6 kolariin ja pysähtyy ylitornion kohdalla. Kotiin, kokeilemaan, ei onnistunut taaskaan, monena pv yrittänyt. Sitten taas rautatieasemalle, raha kouraan ja käteismaksu. Kyse4ltyäni asiasta kertoivat että yrittävä saada nämä ennakkoliput toimimaan. Muuta vastausta en saanut. Aikataulukin on vaikea saada, että tietäisin milloin kulkee takaisin päin. 3.6 ei ollut vielä yleisessä jakelussa "ihmiset menevät kuullemma sekaisin" jos laittavat kesäaikataulun hyllyyn ennen 4.6. jolloin kesäjunat alkavat kullkea. Kiitos vaan Vr taas kerran.
VR ja ennakolippumainostus huuhaata
vr ja verkko mätäää
1
170
Vastaukset
- ivjrjaghkd
älä ämmä länkytä. Ite vaan et osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412694
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621