MONDEO 2013

työsuhde autoilija

onko jo selvinnyt koska uutta mondeota alkaa saamaan suomessa?

23

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29

      Joskus ens kesän korvilla.
      Sitä hieman itsekkin odottelen, kun auton vaihto on silloin käsillä ja olisi yksi mahdollinen vaihtoehto.

    • myös työsuhde pirssi...

      ensi kevättä veholla myös veikkailtiin.. Ei viitsi vaihtaa ennekuin näkee uuden mallin livenä..kuvissa ainakin komee auto!!

    • työsuhdeautoilija

      jep sama täällä pomon määrämä max hinta sellainen että insignia tai mondeo
      perusvaatimukset
      -xenonit
      -automaattivaihde
      -farkku

      toivotaan että on siedettävä hinnoittelu, mondeo olis kuitenkin tilavampi kuin insignia

      • --

        Ota Passat, tuli just. uusi malli ja sama kori on n. 7 vuotta, eikä Passat ole Mondeota kuin 5 - 10 tonnia kalliimpi.


      • vain ford luvallinen
        -- kirjoitti:

        Ota Passat, tuli just. uusi malli ja sama kori on n. 7 vuotta, eikä Passat ole Mondeota kuin 5 - 10 tonnia kalliimpi.

        valitettavasti vw ei kuulu sopimukseen.


      • Aina Ford
        -- kirjoitti:

        Ota Passat, tuli just. uusi malli ja sama kori on n. 7 vuotta, eikä Passat ole Mondeota kuin 5 - 10 tonnia kalliimpi.

        Älytöntä maksaa Passatista euroakaan Mondeota enempää.Itselläni olisi kyllä toisinpäin.Mutta meitähän on moneksi.


      • 15+2
        vain ford luvallinen kirjoitti:

        valitettavasti vw ei kuulu sopimukseen.

        "valitettavasti vw ei kuulu sopimukseen."

        > olisi oksettavaa, jos autoksi pitäisi valita WV


      • feisdown
        -- kirjoitti:

        Ota Passat, tuli just. uusi malli ja sama kori on n. 7 vuotta, eikä Passat ole Mondeota kuin 5 - 10 tonnia kalliimpi.

        UUSI MALLI - PASSAT ? jompi kumpi ei pidä paikkaansa . . . .


      • Jape -79
        -- kirjoitti:

        Ota Passat, tuli just. uusi malli ja sama kori on n. 7 vuotta, eikä Passat ole Mondeota kuin 5 - 10 tonnia kalliimpi.

        Jos mondeoon ottaa samat varusteet kuin Passattin, niin hinta eroa on n.2000€....

        Minä valitsin Mondeon, koska on laadukkaampi sisätiloiltaan ja hiljaisempi kuin passat!!!

        Ensi kuussa tulee...


      • onnistunut valinta!
        Jape -79 kirjoitti:

        Jos mondeoon ottaa samat varusteet kuin Passattin, niin hinta eroa on n.2000€....

        Minä valitsin Mondeon, koska on laadukkaampi sisätiloiltaan ja hiljaisempi kuin passat!!!

        Ensi kuussa tulee...

        Näin on ja mondeon ajettavuus sisätilat ovat passattia paremmat!!!

        Mondeoon kallistuin minäkin, jo keväällä!!

        Nyt odottelen kieli pitkällä tulevaa mondeo-mallia!!


    • usa std ei kelpaa eu

      nyt tuli ilmoitus että valmistus belgiassa siirtyy 3kk , eli alkavat valmistamaan sitä vasta heinäkuussa 2013, eli menee varmaan vuodenvaihteeseen 2014..

    • Kuga 2009

      Odotan innolla nelivetoista mallia. Saisiko Mondeosta seuraavan veturin 2000kg jarrulliselle kärrille.

    • Mattias 12:3

      Ottakaa selvää ensin, miten maahantuoja osallistuu virhevastuisiin. Fordilla se on surkeinta. Mieti jotain muuta merkkiä.

    • köf

      Ei ne ota mittään selville. Foordin omistajat tykkää kuljettaa koslaansa alvariin korjaamolle...




      hihhiihiiiiiiii

    • köf

      mulla takuukorjaukset ovat pelanneet loistavasti mitä nyt pientä tullut vastaa koska mun monsku on pelannut kuin se kuuluisa sveitsiläinen kello.

    • Foooooooooooooortiii

      Eikös ne volvotkin tehdä belgiassa, ettei vaan olisi jopa samoja osia autoissa.

    • pelleEEEEEEEEEEEEEEE

      eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tehdä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • työsuhde autoilija

      kysymys kuului koska uusi malli tulee, nyt on lapsilta juttu taaas lähtenyt omille teilleen

    • köf

      Ootsä sä tyhmä, kuten foordilaiset on. Jos se tieto kiinnostaa, soita sinne koslaliikkeeseen ja kysy, koska se maailman paras auto tulee tiskille..


      hahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • köf

      minä vaihdan heti uuskoppaasen monskun kun se tulee myyntiin en huoli muita koslia koska mun monsku on pelannu kuin se sveitsiläinen huippukello!!!!

    • köf

      tee niin kaimaseni...


      hihihiiiiiiiiiiiii

    • köf

      olen ylpeä monskun omistaja!!!!!!!!!!

    • köf

      ooo ooooo

      uskotaan jo.......


      hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe