Rippijuhlat, häät yms uusioperheessä

boxi

Rippijuhliin ja häihin ensisijaisesti täytyy haalia ne biologiset vanhemmat. Juhlakalu haluaa ne.
Kuka jää sitten pois, jos joku vaatii sitä? Tässä täytyy vain todeta, että fiksuin ei-biologinen vanhempi sitten joustaa ja pitää pokan ja valkoiset valheet loppuun asti.
Jos biol-isä ei tule , kun äidin uusi puoliso on paikalla, äidin uusi puoliso ei sitten tule. Kerää henkiset pinnat kotiin ja valehtelee valkoisesti, että on työmatka juuri silloin Tampereelle ja menee sitten vaikka golfaamaan tai kylpylään siksi päiväksi. Lapsi ei häntä kaipaa, jos biologinen vanhempi tulee. ( Karmeaa, näin vain on)

Lapselle, joka juhlii rippijuhlia tai häitä, ei sälytetä mitään riitoja. Nyt on hänen juhlapäivänsä ja kaikki ei-biologiset sussut ja puolisot joustavat niin, että resorikin kadehtisi. Pysyvät poissa, jos ei muu auta. Ja Biologiset vanhemmat pitävät pokan niin, että poskilihaksia vielä seuraavallakin viikolla särkee. Niin pitävät muutkin. Kukaan ei vinoile yhtään mitään kenellekään eikä näytä mieltään. Tämä on nyt näytelmä, jota Kansallisteatterikin kadehtisi. Ja seisovat taputukset saa sitten henkisesti haalia!!!
Näin saadaan hyvä juhla. Kaikilla on hyvä mieli. Ne kylpylään karkoitetutkin saavat nyt luvan pitää pokkansa!

Siunausta rippilapselle! Onnea ja sinunausta avioparille! Skål!

50

2739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exvaimo

Totta kai lapsi haluaa oman isänsä ja äitinsä omiin juhliinsa,itsestään selvyys! Silloin tahdikas uusi puoliso poistuu takavasemmalle tyylikkäästi tekemättä asiasta sen kummempaa numeroa..Sanoohan tuon jo saamari soikoon järki! Hitto kun yksinkertaisista asioista tehdään kiistakapula ja vedetään herneet nenuun,kasvakaa aikuisiksi ihmiset!

• 878776564545f65giyb

Minä en kotoani poistu taka- vasemmalle enkä oikealle, oli juhlat mitkä tahansa.
        Meillä on tässä ollut viime vuosina kolmet rippijuhlat. Ekat olivat mieheni vanhimman lapsen juhlat, jotka pidettiin hänen kotonaan (äidin luona), en osallistunut juhliin muutoin kuin vieraana hänen isänsä kanssa. Mieheni osallistui juhliin maksamalla juhlat.

Toiset olivat mieheni nuoremman lapsen juhlat, jotka pidettiin meillä (lapsi asuu meillä, toinen asuu äidillään). Leivoin ja laitoin ja siivosin ja tein juhlat lapselle yhdessä hänen isänsä kanssa. Lapsen äiti osallistui juhliin vieraana, eikä maksanut niistä penniäkään meille (eikä edes pyydetty).

Kolmannet olivat minun lapseni juhlat, jotka pidettiin meillä. Tein juhlat, siivosin, leivoin ja laitoin kaiken itse. Lapseni isä osallistui juhliin maksajan omalta osaltaan ja oli juhlissa puolisonsa kanssa mukana alusta loppuun.

Jokainen juhlapäivä meni hienosti, väellä oli mukavaa ja juttua riitti. Ei ollut hampaiden kiristelyä eikä kiistoja. Ihan on ihmisistä kiinni miten juhlat onnistuu, ei siitä onko uusi- vai vanha puoliso.

• no ei ulkopuoliset k
        878776564545f65giyb kirjoitti:

Minä en kotoani poistu taka- vasemmalle enkä oikealle, oli juhlat mitkä tahansa.
        Meillä on tässä ollut viime vuosina kolmet rippijuhlat. Ekat olivat mieheni vanhimman lapsen juhlat, jotka pidettiin hänen kotonaan (äidin luona), en osallistunut juhliin muutoin kuin vieraana hänen isänsä kanssa. Mieheni osallistui juhliin maksamalla juhlat.

Toiset olivat mieheni nuoremman lapsen juhlat, jotka pidettiin meillä (lapsi asuu meillä, toinen asuu äidillään). Leivoin ja laitoin ja siivosin ja tein juhlat lapselle yhdessä hänen isänsä kanssa. Lapsen äiti osallistui juhliin vieraana, eikä maksanut niistä penniäkään meille (eikä edes pyydetty).

Kolmannet olivat minun lapseni juhlat, jotka pidettiin meillä. Tein juhlat, siivosin, leivoin ja laitoin kaiken itse. Lapseni isä osallistui juhliin maksajan omalta osaltaan ja oli juhlissa puolisonsa kanssa mukana alusta loppuun.

Jokainen juhlapäivä meni hienosti, väellä oli mukavaa ja juttua riitti. Ei ollut hampaiden kiristelyä eikä kiistoja. Ihan on ihmisistä kiinni miten juhlat onnistuu, ei siitä onko uusi- vai vanha puoliso.

No kuka sun kotiis nyt tuliskaan rippijuhlia juhlimaan, kyllä se isä menee lapsen kotiin joss äiti on juhlat järjestäny. Ei sunt arvi pelätä että sinne kukaan tulisi.

Olisihan se sääli jos isä jättäisi tulematta uusionsa kiukuttelun tähden. Mutta kun se nainen ei sinne kuulu! Juhalt on lasten vanhempien kavereiden ja suvun, ei ulkopuolisten.

Meillä on ollut kaikkia juhlia, ja koskaan ei ole edes keskusteltu siitä että isän naiset sinne tulisi! Eihän hyvänen aika ne kuulu siihen hienoon sukuun mikä meillä on.
        Nyt on taas yhdet rippijuhlat tulossa, ja eim itään puhettakaan, että ex miehen naikkonen näyttäytyisi tai tulisi ilmaiselle ruualle ja kahville!! Hyi sanon mä! Emme halua että kukaan ulkopuolinen pilaa ja tulee häiriköimään ja sotkemaan lapsen juhia, ei missään nimessä.
        Jäisi huono kuva ja muisto jos tulisi ulkopuolinen kuokkimaan ja häiriköimään.

• 878776564545f65giyb
        no ei ulkopuoliset k kirjoitti:

No kuka sun kotiis nyt tuliskaan rippijuhlia juhlimaan, kyllä se isä menee lapsen kotiin joss äiti on juhlat järjestäny. Ei sunt arvi pelätä että sinne kukaan tulisi.

Olisihan se sääli jos isä jättäisi tulematta uusionsa kiukuttelun tähden. Mutta kun se nainen ei sinne kuulu! Juhalt on lasten vanhempien kavereiden ja suvun, ei ulkopuolisten.

Meillä on ollut kaikkia juhlia, ja koskaan ei ole edes keskusteltu siitä että isän naiset sinne tulisi! Eihän hyvänen aika ne kuulu siihen hienoon sukuun mikä meillä on.
        Nyt on taas yhdet rippijuhlat tulossa, ja eim itään puhettakaan, että ex miehen naikkonen näyttäytyisi tai tulisi ilmaiselle ruualle ja kahville!! Hyi sanon mä! Emme halua että kukaan ulkopuolinen pilaa ja tulee häiriköimään ja sotkemaan lapsen juhia, ei missään nimessä.

Anteeksi, mutta ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi. Meidät rippijuhlat on jo vietetty ja kahdet niistä vietettiin meidän (minun) kodissa.Ja yksissä olin mieheni kanssa hänen puolisonaan, lapsen kotona. Lisää juhlia on tulossa tulevaisuudessa, ja niihinkin juhliin mahdumme sekä uudet että entiset, isät ja äidit ja koko suku. Lueppa uudelleen ja vastaa sitten jos on vielä jotain asiaa.

• ?????????????

Mutta kun se nainen ei sinne kuulu!
        = Ekat olivat mieheni vanhimman lapsen juhlat, jotka pidettiin hänen kotonaan (äidin luona), en osallistunut juhliin muutoin kuin vieraana hänen isänsä kanssa.
        Toiset olivat mieheni nuoremman lapsen juhlat, jotka pidettiin meillä
        Kolmannet olivat minun lapseni juhlat, jotka pidettiin meillä.
        Jokainen juhlapäivä meni hienosti, väellä oli mukavaa ja juttua riitti.
        Mitä kohtaa näistä et Lissu ymmärtänyt?

• Buahahahahahahahahah

Se isä jättää tulematta SINUN takia......harhainen ääliö paska kun olet......
        Mutta eihän sulla ole oikeassa elämssä mitään, ei lapisa, ei juhlia, ei miestä. Ainoastaan toimimaton lääkitys. Olet niin sekaisin ettet enään erota todellisuutta ja omia harhojasi......

• poisvaanjuhlista

Noissa uusissa puolisoissa se piru vaaniikin, joten pysykööt juhlista pois!

• Vieläkin parempi

MInä olin vieraana rippijulissa, joissa olivat kummatkin biologiset vanhemmat uusine puolisoineen, eikä kenenkään nuppi tutissut ylimääräisiä, vaan kaikki osasivat käyttäytyä ja juhlia juhlakalua. Tiedän, tähän ei moni pysty.

• onnistuu kyllä

meillä ollut monet juhlat,jonne on mahtunut ihmisiä,exiä ja nyksiä ja sovussa on pystytty olemaan.

• karmea ajatuskin ett

Ei missään nimessä miesten uusiot kuulu suvun juhliin. Sehän on jo itsestään selvyys. Pitää ostaa mennä takavasemmalle, kun on täkreät juhlat ym edessä. Miksi uusiot haluaa pilata miehen lapsen juhlatkin? Eikä riitä että elämä on pilattu kun isä on viety???

• huh huh huh

Samoiten takavasemalle se äidinkin uusimunankantotelinne eli se uusio-ukko! Sisar ja velipuolet, eno-, setä-, tätipuolet. Kaikki suvun uusiot niin miehet kuin naiset pois ja heidän tilalleen ne vanhat ex puolisot, niin hyvä tulee tuolla sinun järjenjuoksulla.

JA TODELLAKIN NE ÄITIEN UUSIOUKOT MYÖS MÄKEEN, EIKÄ PELKÄSTÄÄN VAIN ISÄN UUSIVAIMO.

• Suku on paras

Kyllä se isän uusi kumppani kuuluu suvun juhliin samlla lailla kuin sinäkin aikoinaan. Kun on perheessä yhteisiä lapsia, niin ne isovanhemmat, enot, tädit ja sedät ovat samoja kuin edellisen kierroksen lapsilla. Ja uuden kierroksen lasten äiti on miniä, käly jne. Joten sukuun kuuluu, sitä et voi sinäkään väittää.

• wilma60

Esikoisen rippijuhlat takana ja sateesta huolimatta erittäin onnistuneet juhlat. Juhlittiin minun ja lasten kotona ja paikalla kaikki nuorelle tärkeät ihmiset. Minä uuden kumppanini kanssa, isä uuden puolison kanssa ja kaikki muut tärkeät ihmiset. Ensimmäisen kerran kohtasimme ex:n kumppanin kanssa mutta niin vain sulassa sovussa olimme ja kun hän kysyi että mitä voisi tehdä niin pyysin häntä tiskaamaan. Ja kun katsoin ex:ää ja hänen uutta puolisoa niin täytyy sanoa että he todella sopivat toisilleen. On totta että pitkän liiton aikana kasvoimme erillemme, ajatusmaailma muuttui molemmilla ja tiedän että nyt me kumpikin olemme onnellisia. Nuori nautti täysillä juhlistaan ja viimeisten vieraiden lähdettyä sanoi että olipa aivan ihana päivä.

• uskoisin näin

Myös nuorenne varmasti nauttii siitä,kun omat vanhemmat tahoillaan ovat onnellisia ja pystyvät ystävällisiin suhteisiin myös toisen vanhemman uuteen kumppaniin.

• suuruusperheenäiti

Meillä on vasta tuossa 3-4 vuoden päästä tulossa rippijuhlasuma (3 kpl:tta), mutta lähden kyllä siitä että kaikki lapsille tärkeät aikuiset ovat paikalla: minä ja minun uusi puolisoni = lasteni isäpuoli. Lasten isä ja hänen uusi puolisonsa= lasteni äitipuoli. Vastaavasti mieheni lasten juhlissa samalla kaavalla.

Haluan olla sellainen äitipuoli ettei minua tarvitse häätää juhlista vaan on itsestään selvyys että olen tärkeänä päivänä paikalla. Olenhan ollut siinä vaiheessa mieheni lasten elämässä mukana jo 6-7 vuotta.

• meidän malli!

Meillä ei tule yksikään ulkopuolinen ihminen. En voisi kuvitellakkaan että kahvit tarjoisin kuokkavieraille. Lapsen juhlat on suvun ja tuttujen juhla, ei isän ulkopuolisten naisten.

Olisi tosi järkyttävää jos sinne änkeisi vieras ihminen, ja sitten alat selittää et kuka kummajainen tuo on??? Palvelusväkeä vai? Sitäpä juusi sitten..

Mutta ei meille ole koskaan tulleet ulkopuoliset isän naiset, missään huhlissa. Ei edes anoppilaan.

• UP:n äiti

Anoppilaan, olet siis Lissu uudessa parisuhteessa. Onnea sinulle kovasti! Ehkäpä nyt rauhoitut kun olet löytönyt uuden onnen.
        Mutta miksi ihmeessa ex-miehesi uusi kumppani tulisi sinun uuden miehesi äidin kotiin. Eiväthän he todennäköisesti edes tunne tosiaan.
        Tuskin oikeasti tarkoitit isän naisilla sinun oman isäsi naisia, tarkoitit varmaankin ex-miestäsi:))

• hyvä juttu

Juu onnea vaan täältäkin!

• en tajuu???

Mitä!, ei kai sun exä vaimoineen/tyttöystävineen, nyt sun uuden miehen vanhempien kotiin tulekkaan, olet sinä ääliö...

• meidän oma malli

No ei tule onneksi. Mieädn elämään ei yksikään ex miehen ja ex isän nainen tule, ei ole tulleetkaan eikä tule vastakaan.

Emme halua ehitä nähdä, emme halua että he haukkuvat meitä tai muuten hankaloittaa elämäämme.

Olemme pärjänneet vuosia ilman niitä naisia pärjäämme vastakin. Onneksi mies on samaa mieltä olllut aina, että hänen naiset ovat erittäin huonoa seuraa meille. Ei siis ole tuomassa naakkojaan meille.

• en tajuu,
        meidän oma malli kirjoitti:

No ei tule onneksi. Mieädn elämään ei yksikään ex miehen ja ex isän nainen tule, ei ole tulleetkaan eikä tule vastakaan.

Emme halua ehitä nähdä, emme halua että he haukkuvat meitä tai muuten hankaloittaa elämäämme.

Olemme pärjänneet vuosia ilman niitä naisia pärjäämme vastakin. Onneksi mies on samaa mieltä olllut aina, että hänen naiset ovat erittäin huonoa seuraa meille. Ei siis ole tuomassa naakkojaan meille.

mitä hemmet*****ä sun miehesi entiset, mitä ,ei tule teille,millaisessa suhteessa oikeen elät, kun miehesi entiset tunkee teille, nyt meni niin yli hilseen ?????millainen puoliso sulla oikeen on, heitä mäkeen tuolainen ja eroa, kun on entisissään noin kiinni.
        Mitä sulle kuuluu kenen kanssa isäsi kulkee se on häneen asiansa.

• äitipuoli pojalle ja,äit

Meille ei tullut mieheni pojan rippijuhliin hänen äitinsä ollenkaan. Tajusi haahka pysyä kaukana. Kutsu lähetettiin mutta arvasihan sen että koska ei ole nähnyt/hakenut poikaansa tapaamisiin yli kahteen vuoteen niin ei hän tullut rippijuhliinkaan. Äitin uusi puoliso ei halua että äiti olisi tekemisissä exänsä kanssa. Äiti on niin loukannut poikaansa tuolla itsekkäällä käytöksellä että poika kielsi kutsumasta äitiään. Kutsuimne silti koska hyviin tapoihin kuuluu tehdä niin. Mutta onneksi ei tullut haukkumaan perhettämme ja pilaamaan pojan juhlia. Ne nakku ei osaa arvostaa kuin itseänsä.

• meille ei tulla
        en tajuu, kirjoitti:

mitä hemmet*****ä sun miehesi entiset, mitä ,ei tule teille,millaisessa suhteessa oikeen elät, kun miehesi entiset tunkee teille, nyt meni niin yli hilseen ?????millainen puoliso sulla oikeen on, heitä mäkeen tuolainen ja eroa, kun on entisissään noin kiinni.
        Mitä sulle kuuluu kenen kanssa isäsi kulkee se on häneen asiansa.

Älä muuta sano! On kummaa jos ex miehen naiset tunkisi meille, kylhän ne varmaan tulisivat ja tunkisivat, jos kehtaisivat, mutta heitä hävettää, kun rikkoivat perheemme. Ja olemme selvästi sanoneet, ettei meidän elämään tulla tosta noin vaan lapsiamme ja minua haukkumaan! Meille ie tulla, eikä varsinkaan lasten elämään. Emme exänkanssa ole antaneet hänen naistentulla meidän lapsia haukkumaan ja meille sotkemaan.

Meidän lasten juhliin ei ole asia, ilmaiselle lounaalle. Ei ole ei.

Meille on täys kielto tulla, eikä lasten näkyville ole ollut asiaa. En voisi kuvitella, että jokun naikkonen tulisi lasten eteen heitä haukkumaan, olisi järkkyä että ensin rikotaan perhe, ja sitten haukutaan lapset ja mut! Mies on onneksi estänyt naistensa tulon lasten ja mun eteen.

• nikku nakku, tikku t
        äitipuoli pojalle ja,äit kirjoitti:

Meille ei tullut mieheni pojan rippijuhliin hänen äitinsä ollenkaan. Tajusi haahka pysyä kaukana. Kutsu lähetettiin mutta arvasihan sen että koska ei ole nähnyt/hakenut poikaansa tapaamisiin yli kahteen vuoteen niin ei hän tullut rippijuhliinkaan. Äitin uusi puoliso ei halua että äiti olisi tekemisissä exänsä kanssa. Äiti on niin loukannut poikaansa tuolla itsekkäällä käytöksellä että poika kielsi kutsumasta äitiään. Kutsuimne silti koska hyviin tapoihin kuuluu tehdä niin. Mutta onneksi ei tullut haukkumaan perhettämme ja pilaamaan pojan juhlia. Ne nakku ei osaa arvostaa kuin itseänsä.

.. nakku???

• ed. äitipuoli
        nikku nakku, tikku t kirjoitti:

.. nakku???

You know..nakku= ärsyttävä nainen. Vai onko se vaan pohjosen murretta? :)

• ???? ?????? ?
        meille ei tulla kirjoitti:

Älä muuta sano! On kummaa jos ex miehen naiset tunkisi meille, kylhän ne varmaan tulisivat ja tunkisivat, jos kehtaisivat, mutta heitä hävettää, kun rikkoivat perheemme. Ja olemme selvästi sanoneet, ettei meidän elämään tulla tosta noin vaan lapsiamme ja minua haukkumaan! Meille ie tulla, eikä varsinkaan lasten elämään. Emme exänkanssa ole antaneet hänen naistentulla meidän lapsia haukkumaan ja meille sotkemaan.

Meidän lasten juhliin ei ole asia, ilmaiselle lounaalle. Ei ole ei.

Meille on täys kielto tulla, eikä lasten näkyville ole ollut asiaa. En voisi kuvitella, että jokun naikkonen tulisi lasten eteen heitä haukkumaan, olisi järkkyä että ensin rikotaan perhe, ja sitten haukutaan lapset ja mut! Mies on onneksi estänyt naistensa tulon lasten ja mun eteen.

Miksi ne tulisivat?Eikö nyky miehesi ajais ne pois.Millai ne siis ketkä? Kuinka monta? mikä hävettää? kuinka monta perhettä teiltä on sitte rikottu kun niitä rikkojia on noin monta, onko nyky perheesikin rikkoutumassa, , onko tätäkin miestä naikkoset vokottamassa?
        Montako miestä sulta on" viety"Onko sulla ja tällä nykyisellä montakin lasta?

• teidän on malli juu

aijaa ex miehelläsi on uus nainen ja isälläsikin on uus nainen, ja kumpainenkin on haukkuva ihminen,ja Juha sun uus mies on samaa mieltä, et hänenkään exät ei ole hyvää seuraa ja juha ei tuo exiään teille, sorry siis naakkojaan.

• yxmuzi

Häitä viettävät täysi-ikäiset ihmiset, jotka saavat itse päättää, keitä tilaisuuteen haluavat ja kutsuvat.
      Se, joka saa kutsun, voi päättää, meneekö vai ei. Se, joka ei saa kutsua, nuolkoon näppejään.
      Rippilapset ovat vielä alaikäisiä, mutta luulisi, että heidänkin sanansa jotakin painaa vieraita kutsuttaessa.

• ei tule ei

Lapset ja exä päättää ketä kotiinsa huolii. Ulkopuoliset ei kuulu perhepiiriin. Heillä ei mitään sijaa lapsen elämässä.

Juhat ei saa mennä pilalle yhden isän naisen sutturan tähden. Ei missään nimessä ne kuulu sukujuhliin. Johan se anoppikin riehuisi koko päivän, jos vieras tulisi kuokkimaan.

• vai että Juha.

Onko uuden miehesi nimi Juha?ja poikasi nimi myös vai?kun sanot Juhat pilaantuu sutturasta. Ja Juhan äitikään ei tykkää exäsi vaimosta.

• naapurin erkki
        vai että Juha. kirjoitti:

Onko uuden miehesi nimi Juha?ja poikasi nimi myös vai?kun sanot Juhat pilaantuu sutturasta. Ja Juhan äitikään ei tykkää exäsi vaimosta.

Lissu sanoi, että "Juhat ei saa mennä pilalle yhden isän naisen sutturan tähden".

Juha on ilmeisesti Lissun uusi puoliso, joka menee pilalle kun joutuu tekemisiin Lissun isän (eli Juhan appiukon) naisen sutturan kanssa. Eli tällä Lissun isän naisella on vielä joku suttura, kyseessä on siis bi-seksuaali, kun tykkää sekä Lissun isästä että jostain sutturasta. Harrastavatkohan ne kolmen kimppaa, Lissun isä, isän nainen ja naisen suttura?

Ja anoppikin vielä alkaa siinä riehumaan, koska ei halua Lissun isän naista ja tämän sutturaa sukujuhliin. Eikä halua tyttärensä uuden puolison Juhan menevän pilalle.

On sulla Lissu erikoinen perhe :)

• juha&juha
        naapurin erkki kirjoitti:

Lissu sanoi, että "Juhat ei saa mennä pilalle yhden isän naisen sutturan tähden".

Juha on ilmeisesti Lissun uusi puoliso, joka menee pilalle kun joutuu tekemisiin Lissun isän (eli Juhan appiukon) naisen sutturan kanssa. Eli tällä Lissun isän naisella on vielä joku suttura, kyseessä on siis bi-seksuaali, kun tykkää sekä Lissun isästä että jostain sutturasta. Harrastavatkohan ne kolmen kimppaa, Lissun isä, isän nainen ja naisen suttura?

Ja anoppikin vielä alkaa siinä riehumaan, koska ei halua Lissun isän naista ja tämän sutturaa sukujuhliin. Eikä halua tyttärensä uuden puolison Juhan menevän pilalle.

tää on hyvä hahah...

• Lissulle.....!
        naapurin erkki kirjoitti:

Niin ja Lissu voisi nyt valaista tätä suhde-solmuaan meille :))
        Lissu on aika avarakatseinen ja suvaitsevainen nainen sittenkin, kun tällaista suhdesoppaa sietää. Olen saanut hänestä jotenkin kireän ja tiukkapipoisen kuvan, mikä nyt osoittautui vääräksi.

• naapurin erkki
        Lissulle.....! kirjoitti:

Niin ja Lissu voisi nyt valaista tätä suhde-solmuaan meille :))
        Lissu on aika avarakatseinen ja suvaitsevainen nainen sittenkin, kun tällaista suhdesoppaa sietää. Olen saanut hänestä jotenkin kireän ja tiukkapipoisen kuvan, mikä nyt osoittautui vääräksi.

Lissuhan on vallan suvaitsevainen sittenkin. Taitaa se hänen Juhansa tykätä myös vähän vanhemmista naisista ja sutturoista, kun häntä täytyy pitää loitolla Lissun isän naisesta ja tämän sutturasta. Taitaa Juhalla karata mopo käsistä muuten.

• kaunis nainen

Palsta on näköjään saanut uuden ilmiön, kuten yllä olevista voi päätellä! Aika sairasta ja säälittävää.. mutta tapansa kullakin edustaa itseään.

• Noup noup

Ei Lissu ole mikään uusi ilmiö, ikivanha valittaja täällä.

• ---

Et sinä Lissu varmastikkaan ole kovin kaunis nainen. Kyllä 20 vuoden katkeruus alkaa näkyä jo naamassakin, samalla tavalla kuin alkoholismi.

• lissu ry
        Noup noup kirjoitti:

Ei Lissu ole mikään uusi ilmiö, ikivanha valittaja täällä.

Tarkoitinkin näitä jotka jatkuvasti näkee hänessä vikaa, mutta muut ovat pulmusia sanoivat he mitä tahansa ja kirjoitti he millaisia virheitä tahansa. Olette erittäin kateellisia ihmisiä hänelle!

• antilissu ry
        lissu ry kirjoitti:

Tarkoitinkin näitä jotka jatkuvasti näkee hänessä vikaa, mutta muut ovat pulmusia sanoivat he mitä tahansa ja kirjoitti he millaisia virheitä tahansa. Olette erittäin kateellisia ihmisiä hänelle!

Päivän naurut :D :D Että kaikki olis kateellisia sinulle Lissu! Älä unta nää. Kuka olisi kateellinen mielisairaalle?

• lissu hei haloo.....
        lissu ry kirjoitti:

Älä Lissu viitti....

• jeijee

Tyttäreni rippijuhlat olivat aivan pian eroni jälkeen, ja järjestettiin minun kodissani (huolimatta siitä että isän talo, entinen yhteinen kotimme, olisi ollut paljon suurempi).

Isän uusi ei ollut kutsuttuna juhliin. Eromme oli siitä ikävä, että ex ylläpiti sivusuhdetta puoli vuotta ennen eroamme kertomatta minulle mitään, käytti minun rahojani ja omaisuuttani uuden naisensa huvittamiseen. Tästä syystä vielä kaksi vuotta eron jälkeen tunsin itseni sillä tavalla loukatuksi ja hyväksikäytetyksi, että en halunnut tätä naista uuteen kotiini. Ex ei myöskään tehnyt elettäkään siihen suuntaan että olisi voinut osallistua juhlien järjestämiseen mitenkään.

Kun sitten samainen lapsi pääsi ylioppilaaksi, yritin miettiä jotain ratkaisua. Edelleenkään en tuota naista halunnut oman kattoni alle, enkä tule koskaan haluamaan. Ehdotin exälle, että järjestetään juhlat neutraalissa tilassa porukalla, ja näin tehtiin. Ja juhlat menivät suht hyvin, kai.

(Jos ei lasketa sitä että se isän uusi tuli sinne jossain ihme goottikorsetissa ja pitkässä laahushameessa... siis ylioppilasjuhliin. No mutta hän on sitten oman tapaisensa. Vähän siinä ylioppilaan kaverit pitkään katsoivat, mutta noh, ehkä se sitten oli tuon ihmisen käsitys keski-ikää lähestyvän naisen tyylikkyydestä, tai suoja omaa epävarmuutta vastaan.)

• arghhhxx

Onko teistä ok, että mieheni menee lapsensa rippijuhliin eikä minua uutta aviovaimoa hyväksytä ollenkaan juhliin?
      Ymmärrän toki, että mieheni menee kirkkoon mutta hän on menossa ex-kotiinsa esittämään "onnellista pikku perhettä", vaikka oikea aviovaimo odottaa kotona?
      Tämä sama uusi aviovaimo maksoi tälle lapselle 1000€ maksaneen ulkomaanmatkan ja tässäkö kiitos, en kelpaa edes rippijuhliin. Minua ei ole edes pyydetty kirkkoon!
      Erosta on jo 2-vuotta ja silti minua ei hyväksytä. Olen kaiken yrittänyt tehdä lasten hyvinvoinnin eteen ja tässä kiitos!
      Joo oleen katkera ja kaikista eniten miehelleni jonka mielestä minun pitää hyväksyä nämä lapset omaan kotiini, mutta he eivät kutsu minua edes kirkkoon! Pitääkö minun vaan niellä kaikki tämä vai pistänkö hanttiin?

• Koti on yksityinen p

On oikein että ISÄ menee lapsensa juhliin, se on kuitenkin lähtökohta tässä asiassa. Isän kuuluu olla kirkossa ja isän kuuluu olla lapsen kotona juhlissa. Kyllä siellä jokainen juhlija varmasti tietää että hän on eronnut lapsen äidistä ja uudelleen naimisissa. Ei siellä perhettä leikitä, vaan juhlitaan lasta.
        Jotain on mennyt väärin, kun sinä et ole hyväsytty mukaan (mites teidän liitto sai alkunsa?). Ehkä äidin tahtoa noudetetaan, sinä et juurikaan mitään voi tehdä, miehesi voisi yrittää puhua asiasta. Kenenkään kotiin ei voi väkisin mennä missään tilanteessa.
        Kirkkoon saa mennä kuka tahansa, kirkko on kaikille avoin, siitä ei voi määrätä ex-puoliso. Kirkossa voit seisoa miehesi rinnalla ja olla ylpeä rippikoululaisesta.

• ei kuulu sinne

Tottakai isä menee lastensa juhliin aina, sellanen ei ole isäkään ellei kunnioita lapsen juhlia. Mutta hänen suhteet ei kuulu sinne missään nimessä, ei kukaan järkevä ulkopuolinen ihminen mene kuokkimaan tositen juhliin. Ei varmaan miehen exäkään halua mennä sen naisen lasten juhliin.

Aivan käsittämätöntä tuppautumista, ja halu vaan sotkea miehen perheen elämä.

• Ole Lissu vaiti

Se miehen exä ei varmasti ole tekemisissä mitenkään ex-miehensä uuden puolison lasten kanssa. Siinä syy miksi ei mene. Isän uusi puoliso taasen pitää miehensä edellisen suhteen lapsia kotonaan, tekee asioita näiden kanssa, osallistuu heidän elämään. Siinä syy miksi hän menee miehensä lasten juhliin. Osa juhlista vietetään myöskin heidän kotoaan. Turhaa vänkäämistä sinulta, esität tyhmenpää jopa, kuin mitä olet.

• Ei meillä vieras kuu
        Ole Lissu vaiti kirjoitti:

Se miehen exä ei varmasti ole tekemisissä mitenkään ex-miehensä uuden puolison lasten kanssa. Siinä syy miksi ei mene. Isän uusi puoliso taasen pitää miehensä edellisen suhteen lapsia kotonaan, tekee asioita näiden kanssa, osallistuu heidän elämään. Siinä syy miksi hän menee miehensä lasten juhliin. Osa juhlista vietetään myöskin heidän kotoaan. Turhaa vänkäämistä sinulta, esität tyhmenpää jopa, kuin mitä olet.

Ei meillä ainkaan ex miehen/ex isän naikkoset oo ikinä nähneet meidän lapsia! Hyi, en voisi kuvitella, että semmosiet edes puhuisivat munl apsille,. Me emme tarvi heitä mihinkään, eikä mies edes ilkeä tuoda niitä naisia meille koska häpee heitä.

Meillä ei sallita heidän tulemista ja olemista lähellämme. Mieskin on likainen emmekä halua edes häntä enää takaisin, meitä ei kukaan edes lasten isä petkuta. Kyn lähti, lähti lopullisesti.

Juu en ole tyhmä, vaan toimin niinkuin meille ja lapsille on ollut parasta, sillä jos olisimme laskeneet naikkoset meille, olisi meillä enemmäno ngelmia kuin se mitä perheerikkoja on nyt tähän asti saanut aikaan.

Meidän elämään ei kuulu miehen naikkoset ja mies sanoi itsekin että hänen naiet ei ole meille hyvää seuraa, eikä tuo heitä meille ikinä, ei mekään mennä heitä sinne puhuttelemaan ka kyselemään hänen asioitaan.

Lapsetkin ovat onnellisempia, kun eivät ole joutuneet haukuttavaksi ja kiusattavaksi, eikä kukaan vieras omituinen ihminenole päässyt vaikuttamaan lapsiimme huonosti ja antamaan vääriä vaikutteita.

Lapsille minä olen maailman paras äiti, ja isän ovat hylänneet kun hän hylkäsi lapsensa pienenä.

• Huoh vaan taas
        Ei meillä vieras kuu kirjoitti:

Ei meillä ainkaan ex miehen/ex isän naikkoset oo ikinä nähneet meidän lapsia! Hyi, en voisi kuvitella, että semmosiet edes puhuisivat munl apsille,. Me emme tarvi heitä mihinkään, eikä mies edes ilkeä tuoda niitä naisia meille koska häpee heitä.

Meillä ei sallita heidän tulemista ja olemista lähellämme. Mieskin on likainen emmekä halua edes häntä enää takaisin, meitä ei kukaan edes lasten isä petkuta. Kyn lähti, lähti lopullisesti.

Juu en ole tyhmä, vaan toimin niinkuin meille ja lapsille on ollut parasta, sillä jos olisimme laskeneet naikkoset meille, olisi meillä enemmäno ngelmia kuin se mitä perheerikkoja on nyt tähän asti saanut aikaan.

Meidän elämään ei kuulu miehen naikkoset ja mies sanoi itsekin että hänen naiet ei ole meille hyvää seuraa, eikä tuo heitä meille ikinä, ei mekään mennä heitä sinne puhuttelemaan ka kyselemään hänen asioitaan.

Lapsetkin ovat onnellisempia, kun eivät ole joutuneet haukuttavaksi ja kiusattavaksi, eikä kukaan vieras omituinen ihminenole päässyt vaikuttamaan lapsiimme huonosti ja antamaan vääriä vaikutteita.

Lapsille minä olen maailman paras äiti, ja isän ovat hylänneet kun hän hylkäsi lapsensa pienenä.

Kyse olikin normaaleista perheistä, ei sinusta.....

• lissu&juha
        Ei meillä vieras kuu kirjoitti:

Teitä hän häpee sinua ja Juhaa, miksi Juha kelpaa, mutta exäsi vaimo ei?
        Sanoit ettet ole tyhmä, ja toimit niinkuin teille sinulle ja Juhalle ja lapsille on parasta, onko lapsille parasta ettei ole missään tekemisissä isänsä kanssa, ja se Juha on sitte joku yliihminen vai??

• onnen ydin perhe
        Huoh vaan taas kirjoitti:

Kyse olikin normaaleista perheistä, ei sinusta.....

Olet tosi katkera, kun oma elämäsi on niin solmussa, ja meillä menee hyvin. Ei kannata olla katkera, toimi sinäkinl astesi parhaaksi, niin ei tarvi huudella kateellisina älyttömyyksiä.

Ymmärrän toki, että hyvin asiansa hoitaneille ollaan kateellisia, mutta niin se yleensä on. Kuka sanoo asiat suoraan, ja kiertelemättä, niin heille kateellisia löytyy. Kiitos siitä, ymmärrän kyllä.

• Ole Lissu vaiti
        onnen ydin perhe kirjoitti:

Olet tosi katkera, kun oma elämäsi on niin solmussa, ja meillä menee hyvin. Ei kannata olla katkera, toimi sinäkinl astesi parhaaksi, niin ei tarvi huudella kateellisina älyttömyyksiä.

Ymmärrän toki, että hyvin asiansa hoitaneille ollaan kateellisia, mutta niin se yleensä on. Kuka sanoo asiat suoraan, ja kiertelemättä, niin heille kateellisia löytyy. Kiitos siitä, ymmärrän kyllä.

Kokeile Lissu jospa osaisit jonkun muunkin sanan kuin katkera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      115
      2983
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      60
      2132
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2097
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      65
      1818
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1652
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1446
    7. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1053
    8. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1045
    9. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      80
      1011
    10. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      67
      1008
    Aihe