mistä löytää hyvän minkki loukku paikan???
ite olen yrittänyt minkkejä vuoden enkä ole saanut yhtään... mikä olisi paras syötti loukkuun???
AUTTAKAA MINUA ETTÄ SAISIN MINKIT KURIIN!!!!!!!!
-KIMI-
MINKKI
8
7703
Vastaukset
- Erämies
ja kala syötiksi.
- varret
syötiksi kalaa.Keinulautaloukkuun ei pakko laittaa syöttiä.
- Mike
varret kirjoitti:
syötiksi kalaa.Keinulautaloukkuun ei pakko laittaa syöttiä.
Eli. Minkki on todella nirso kapuamaan esteiden yli joten tee vaikka tukista ns.ohjakset mitkä ohjaa minkin loukkun suulle. Mikä on sitten hyvä paikka?? Se riittää että alueella on minkki. Vältä sitä että loukkuun jäisi ihmisen hajua.
Syötiksi kelpaa hyvin kala niinkuin edellä sanottiin. Itsehavaitsemani hyvä syötti on kananmuna jonka päälle on tipautettu tippa anisöljyä. Sitä saat apteekista joka kyllä oli hieman laimennettua mutta toimii silti todella tehokkaasti. Tuossa konstit mitä itse olen käyttänyt! Onnea minkkijahtiin! - jussi
Mike kirjoitti:
Eli. Minkki on todella nirso kapuamaan esteiden yli joten tee vaikka tukista ns.ohjakset mitkä ohjaa minkin loukkun suulle. Mikä on sitten hyvä paikka?? Se riittää että alueella on minkki. Vältä sitä että loukkuun jäisi ihmisen hajua.
Syötiksi kelpaa hyvin kala niinkuin edellä sanottiin. Itsehavaitsemani hyvä syötti on kananmuna jonka päälle on tipautettu tippa anisöljyä. Sitä saat apteekista joka kyllä oli hieman laimennettua mutta toimii silti todella tehokkaasti. Tuossa konstit mitä itse olen käyttänyt! Onnea minkkijahtiin!monesti löytää minkin kun katselee kesällä rannassa olevi jälkiä, jotka ovat ihan vesirajassa...ja sitten viereiseen puskaaan loukku...parin päivän päästä siellä on viimeistään minkki..
- Anonyymi
Mike kirjoitti:
Syötiksi kelpaa hyvin kala niinkuin edellä sanottiin. Itsehavaitsemani hyvä syötti on kananmuna jonka päälle on tipautettu tippa anisöljyä. Sitä saat apteekista joka kyllä oli hieman laimennettua mutta toimii silti todella tehokkaasti. Tuossa konstit mitä itse olen käyttänyt! Onnea minkkijahtiin!Kuorellinen vai kuorittu.
- Anonyymi
Käytetyillä pikkareilla voi tulla majavakin 🤣😂😅
- Anonyymi
Paras minkinloukun paikka on tietenkin siellä mistä se minkki kulkee joo.
- Anonyymi
Minkki rukkaset lämmittää talvella joo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379