Aion hommata 2 erirotuista slingiä thespidershopista, niin voiko niitä molempia laittaa tähän: http://www.thespidershop.co.uk/insect/product_info.php?products_id=531
Hämppejä ostamassa
5
207
Vastaukset
- piidus
Ensinnäkään hämähäkit ei tarvi mitään lämpömattoa. Toiseksi, jos ihan oikeasti vasta aloittelee harrastusta eikä oikeasti tiedä mitään, olisi viisaampi hankkia joku vähän isommaksi ennättänyt eläin. Nimittäin, slingin kasvattaminen isoksi ei ole ihan aloittelijan juttu.
- fgjhdfg
tiiäkkö sinä paskan vertaa niistä etes?:D Minä oon ostanu aikusia ja on 4vuoden kokemus mutta kysyin vaan että VOIKO niitä (slingejä) laittaa molempia tuohon aikusten terraan?
- piidus
Jos sä tiedät ja sulla on kokemusta hämyistä, niin ei sun tarvi mitään tuollaista edes kysyä, tiedät kysymättäkin, voiko kahta hämähäkkiä laittaa samaan terraan. Mulla on hämyjä, slingeistä isoihin adultteihin, ollut lähes 20vuotta.
- RoseaHämy
Täällä olis yks ihan alottelija joka olis kiinnostunut tietämään noista enemmän. Meinaan slingien kasvatuksesta :) Ei ole ollut kun yksi tarantula tuossa muutaman kuukauden vasta, mutta joskus jatkossa olisi kiva ottaa lisää (poikasiakin), kun vaan ensin tietäisin tarpeeksi.
- agngak
www.herppi.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1284615BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2023856- 2103122
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1062978Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652791- 1181585
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok51545- 601296
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2431128MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1281060