Keittokomero kodinhoitohuoneeksi

MarianneNen

Tervehdys!
Eli kaikessa lyhykäisyydessään miten tehdä kk:sta khh? Onko kukaan täällä tehnyt? Mitä tarvitsee huomioida? Onko kallis remontti?
Jne jne
Kaikki tieto tästä on tervetullutta!
Toivottavasti jollain on kokemusta :)

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä ratkaisu

Käänny keittiöfirman puoleen, sieltä saat tiedot ilmaiseksi ja vielä tarjouksen tulevista uusista kalusteista, Isku on ainakin hyvä.

• mitta käteen...

Mieti nyt ensin, mitä ymmärrät kodinhoitohuoneella? Mitä kaikkea sinne haluat, mahtuuko edes tai mitä voisit saada sinne sopimaan.

Yleensähän KHH:ssa ovat ainakin pyykinpesukone, ehkä kuivausrumpu, paikka silityslaudalle ja -raudalle sekä säilytys tilaa jonkin verran. Saattaa keittokomerossa loppua tila kesken, riippuu tietysti kk:sta.

Jos minä alkaisin tuollaista pusaamaan, aloittaisin kartoituksen viemäröinneistä ja vesiliitännöistä. Millä asennuksilla selviäisi ja mitä pitäisi tilata putkimieheltä. Samoin sähköjen kohdalla.

Asuuko aloittaja osakehuoneistossa vai omakotitalossa tai vastaavassa? Osakehuoneistossa ei juurikaan noita vesi-, viemäri- eikä sähköliitäntöjä pääse muuttamaan. Okt:ssa periaatteessa kaikki on mahdollista.

Kalusteita voisi käydä etsiskelemässä Hämeenlinnasta Ylijäämävarastosta, uutta tavaraa edullisesti.

Enpä ole kyseistä muutosta tehnyt, mutta remppaa paljon okt:ssa, tässä nyt jotain aluksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe