Tänne ei saa tulla niitten eri iskien kanssa, en mä niin halua behavioristisesti ajatellakaan. Se on intiimi-asia.
Mutta en mä niin halua tehdäkään, kun mut tilattiin erikseen, ja mun pitää hoitaa tässä samalla henkiparantamalla neurosairaus, nimeltä motoriikka-häiriö, jonka olen itse aiheuttanut rumalla naiskäyttäytymisellä ympäristöön, silloin kun mut tilattiin selvittämään Tehyn lakko 1994.
-Jossa mua pyydettiin selittämään tätä henkiparannusta.
Aiheutin sosiaalisella kanssakäymisellä, nololla naisten keskisellä argumentoinnilla motorisen häiriö, äidin kaverin sisaren veljelle, eli hänen tyttärelleen, pojalle.
Listaa:
1. ADHD
2. Autismi
3. Heikki-kehitys
4. Leena-kehitysvammainen
5. Autismi
6. Hampaiden poisto fokusaatio, naapuri
7. Sanasokeus,yleinen viha-mielisyys, ehkä kiinnosti ja innosti, krusifiksi-
8.Epaitous, persoonallisuushäiriö
9. Autismi
10. Ulkonäköpiirrevammainen
11. Kuuro
12. Mt-halvaantuntu
13. Erityinen ääni: naisen ääni
14. Erityinen ääni, erikoinen: lapsen ääni
15. vahtii varmaan,
16. kun ovat olleet jo kauan lapsenvahtina
17. motoriikka-virhe
18. mahdollinen
19. tälllä tyypillisellä sanasokealla
20. joka kuin paikkakunnalla
21. onko näillä DDR loogisuus kasvoista revittävä onnistunut?
22. Sanasokea
23. erityis-persoonahäiriö
24. erityis-persoonallisuushäiriö
25. ei saa
26. ei oo kivaa
27. ei voi ottaa
28 kärsineet jo liikaa
29. et voi antaa
30 itsestäsi pakottava ja painostavaa kuvaa
31. se on osa kehitysvammaa
32. millä narsismia todetaa
33. psykoosi
32. skitsofrenia
33. Sielullinen sairaus: "hän on lääkäri"
34. ulkonäköpiirre-vammainen
Neurosairaus... (en saa tehdä, pelotava vahinko)
2
98
Vastaukset
- DDR-City-Side82
Tätäköhän ne tarkoitti?
- osataan siellä parantaa.
Mutta tosi harvoin saa sanoa. Mä saan harvemmin käyttää meterologiaa.
Ehkä tälleen Sam, Sam:ia omaksuen.
Mun pitää laittaa tänne se ylös, meterologia-käyttöön.
Ei siinä niillä ollut ylhäällä, siinä "Karpolla on asiaa"- ohjelmassa, josta musta taas sanottiin.
Huomaatko, kun mua on kusetettu. Se Tuomon kaima sanoi niin.
- Ei se ihan hänen siskonsa ole.
Niin sen Lohtajan papin. - Ryhmä:STNSinde82
Annan anteeksi, kun se hoitaa psyykkistä kipua.
Se on ollut sietämätöntä ja kestämätöntä.
Oota, tää on taas kesken.
Maaseudun rauha....
Ja sen keskittymät, ja nimenomaan mielisairauden: Väkivaltaisuuden ja vaarallisuuden kannalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934