minua pelottaa että hamsterini on addiktoitunut juoksupyöräänsä.
minulla on normaalin kokoinen häkki kultahamsterille, jossa on kaksi kerrosta (oikeasti kolme, mutta otin sen pois) mutta sinne ei mahdu niin paljoo pahvilaatikoita... Hamsterini on myös kasvanut aika isoksi ja se ei mahdu menemään vessapaperi hylyistä... Jos laitan sille sellaisia herkku virikkeitä, mistä senpitää kaivaa tai jotenkin saada herkut ulos, mutta se ei ole kiinnostunut siitäkään... AINOO MISTÄ SE TYKKÄÄ ON JUOKSUPYÖRÄ~
kuinka kauan pidän juoksupyörää poissa?
apuva
9
51
Vastaukset
- 123456789iuytrew
kukaan ei halua auttaa? ;__;
- 9+2=?
Oon lukenu tän sun viestin monta kertaa mutten ollu varma miten vastais :) että kyl mä ainaki oon tätä lukenu ja autan nyt omalla tiedollani mitä tiedän. Eli jos hamsteri addiktoituu juoksupyörään niin sillä todennäköisesti voi olla jokseenkin tylsää. Oletko vaihtanut riittävän usein häkin sisustusta? :) se tehoaa yleensä, tee tai osta paljon virikkeitä mutta älä laita niitä samaan aikaan vaan vaihtelet niitä suht usein niin se ei kerkeä kyllästyymään niihin :) juoksupyörä yleensä myös vie menko paljon tilaa niin saat jotain mahutettua sinne enemmän kun otat sen pois. Jos hamsusi ei mahdu wchylsyihin kuten ei oma syrkkinikään niin mä olen ottanut jostain koristepaperirullasta sen suojaputken missä se paperi oli ja olen sahannut sen kolmeen eri kokoiseen osaan. Jos teiltä ei löydy mitään putkia niin jos lähelläsi on jokin rautakauppa tai joku jossa myydään lautoja niin kannattaa sieltä käydä kysymässä koska niillä on usein ainakin paljon pahvilaatikoita joita ne antaa mielellään pois. Tai sitten ostat eläinkaupasta putkia. Ja anna hamsterisi jalotella häkin ulkopuolellakin joka päivä jos vain mahdollista koska silloin hamsu ei turhaudu häkissä, eikä välttämättä addiktoidu silloin jos sillä on paljon aktiviteettia. Mutta jos se on häkissä 24/7 niin en ihmettelisikään jos se turhautuisi ja addiktoituisi juoksupyörään. Jos kehität hamsullesi paljon virikkeitä ja vaihtelet niitä niin ei ole pahaksi jos juoksupyörän ottaa kokonaan pois mutta sen voi sitten kun haluaa niin laittaa takaisin ja muista jos et pidä sillä juoksupyörää niin huolehdi että se pääsee juoksemaan häkin ulkopuolella jos ei vapaana niin sitten juoksuaitauksessa. Toivon tästä olevan sinulle jotain apua :))
- 123456789iuytrew
Paljon oli apua! kiitos :D taidampa ottaa nyt sen juoksu pyörän pois :D
laitan sille kaikkee virikkeitä ja sellasia ruoka leluja ^^- 9+2=?
Hieno juttu! :D
- 7+20=27
Miten se sit liikkuu ku ei oo juoksupyörääkää?
- 123456789iuytrew
häkissä se liikku hyvin. hyvähän sillä on olla kun sillä on muutakin tekemistä kun juosta juoksupyörässä.
- 9+2=?
Ja se on sille tarpeeksi jännää jos pääsee temmeltämään vaikka sängylle tai lattialle :)
- rakentaja
rakenna isompi häkki! Tiheästä jäykästä minkkiverkosta saa rautalangalla ompelemalla vaikka kuinka suuren ja minka mallisen häin tahansa. Hoitoluukkuja kannattaa gtehdä kahteen päähän. saranoita pystyy taivuttelemaan rautalankaa. Avattava katto on myös kätevä. Välipohjiksi voi värkätä vaneria tai lautoja jotka ripustaa verkkoon rautalangoilla roikkumaan.Häkin pohjaksi sopii esin sängynaluslaatikko. Silloin huusholli on helppo puhdistaa, senkus nostaa koko häkin sivuun ja tyhjää aluslaatikon. Huom, tämä häkin teko onnituu jo 12 vuotiaalta ja nuorempi voi kysyä aikuista apuun. Valmis katiskakin olisi varsin hyvä häkki, kunhan siihen tekisi lisää hoitoluukkuja.
- 9+2=?
Mielenkiintoista 8D kuulostaa vähän vaikeelta tehdä kun näin kertaalleen luin rakennusohjeet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261