Oon 15v poika ja oon nyt puhunu mun ihastukselle mesessä jo pari viikkoa mut ei olla viel puhuttu oikeesti. Ihastukseni sai mopokortin juuri, mulla ei sitä viel oo joten kysyn teiltä tytöt et mitä te ajattelisitte jos poika kysyis teiltä kyytiä esim. kaupunkiin? Oisko se jotenki töykeetä kysyä sitä kyytsäämään vaa???
TYTÖT!!
6
77
Vastaukset
- girl
ei se mitenkään töykeää ois ellei siitä tulis tapa et koko ajan joutuis kyytsäämään..
- Kokkolaboy
Joo siis yhestä kerrasta tässä on kyse
- .-.
kokkolassahan osaa olla vaikeita ihmisiä mutta: jos kerran kysyy et voikko vaik heittää kaupungille mopol niin ei se ketään loukkaa
- girl14wee
Eks oo nähny sitä viel oikeesti?? Sanot sille et mitä jos mä testaisin sun ajotaidot ;) jos kyytiin pääset, ooy yhen askeleen edempänä :)
- kokkolaboy
girl14wee kirjoitti:
Eks oo nähny sitä viel oikeesti?? Sanot sille et mitä jos mä testaisin sun ajotaidot ;) jos kyytiin pääset, ooy yhen askeleen edempänä :)
niinii et se ois ennemmi sellane syy et pääsis sen kaa juttelee ja viettää aikaa:)
- girl14wee
kokkolaboy kirjoitti:
niinii et se ois ennemmi sellane syy et pääsis sen kaa juttelee ja viettää aikaa:)
(:keinoja on monia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286