Vaihdoin TeleFinlandiin viime marraskuussa eli liittymä on ollut minulla nyt n. 7 kuukautta. Joka ikisessä laskussa on ollut jotakin pientä häikkää. Minulla on 250min puhepaketti ja 1000 tekstaria.
Ihan ensimmäisessä laskussa yrittivät laskuttaa tuosta tekstaripaketista vaikka se kuului kaupanpäällisenä liittymään. Soitin asiakaspalveluun ja siellä oli tiedoissani näkyvissä, että olen muka ostanut (!!) paketin eikä se edes olisi mikään kaupanpäällinen. Sitä asiaa selviteltiin vaikka kuinka kauan, koska en suostunut maksamaan kymmentä euroa kuussa KAUPANPÄÄLLISESTÄ. Lopulta tiedoistani kuin ihmeen kaupalla löytyi kuin löytyikin, että se on kaupanpäällinen. Tuo asia on siitä lähtien ollut kunnossa, mutta mitään korvauksia en tuosta saanut ja puhelukin meni tietenkin minun piikkiini.
Joka ikisessä laskussa on silti ollut muutama euro jotakin lisää mitä en tietenkään voi tarkistaa mistään, koska minulla ei ole sitä parin euron puheluerittelyä. Nyt TF meni kuitenkin niin pitkälle, että otan kyllä aivan varmasti tuon puheluerittelyn käyttöön.
Minulla ei koko seitsemän kuukauden aikana ole KERTAAKAAN loppunut tekstarit tai puheminuutit, mutta nyt yhtäkkiä muka molemmat olivat loppuneet ja laskua oli aamulla 52 euroa! Normaalisti puhelinlaskuni on parikymppiä! Nyt kävin uudestaan katsomassa niin laskua onkin jo 55 euroa vaikka en ole soittanut tänään vielä mihinkään! En ole myöskään soitellut tai tekstaillut sen enempää, kuin aiemminkaan, joten lasku todellakin oli järkytys!
Nyt vituttaa niin paljon tämä TF:n kusetus (aiemmin olen oudot muutaman euron lisät maksanut mukisematta, kun on ollut niin pieni summa), että en tiedä mitä tekisin!!
TeleFinland kusettaa laskuissa!!
Ryppyinen
2
520
Vastaukset
- SL 2 v
Vaihda Saunalahteen?
- virus?
Mikä puhelin sulla on ja onko nettiä?
Sulla voi olla puhelimessa virus joka käyttää noita puheminuutteja ja tekstareita!! Kannattaa äkkiä tsekata se, muuten sulla on kohta tonnin lasku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827