Vaihdoin TeleFinlandiin viime marraskuussa eli liittymä on ollut minulla nyt n. 7 kuukautta. Joka ikisessä laskussa on ollut jotakin pientä häikkää. Minulla on 250min puhepaketti ja 1000 tekstaria.
Ihan ensimmäisessä laskussa yrittivät laskuttaa tuosta tekstaripaketista vaikka se kuului kaupanpäällisenä liittymään. Soitin asiakaspalveluun ja siellä oli tiedoissani näkyvissä, että olen muka ostanut (!!) paketin eikä se edes olisi mikään kaupanpäällinen. Sitä asiaa selviteltiin vaikka kuinka kauan, koska en suostunut maksamaan kymmentä euroa kuussa KAUPANPÄÄLLISESTÄ. Lopulta tiedoistani kuin ihmeen kaupalla löytyi kuin löytyikin, että se on kaupanpäällinen. Tuo asia on siitä lähtien ollut kunnossa, mutta mitään korvauksia en tuosta saanut ja puhelukin meni tietenkin minun piikkiini.
Joka ikisessä laskussa on silti ollut muutama euro jotakin lisää mitä en tietenkään voi tarkistaa mistään, koska minulla ei ole sitä parin euron puheluerittelyä. Nyt TF meni kuitenkin niin pitkälle, että otan kyllä aivan varmasti tuon puheluerittelyn käyttöön.
Minulla ei koko seitsemän kuukauden aikana ole KERTAAKAAN loppunut tekstarit tai puheminuutit, mutta nyt yhtäkkiä muka molemmat olivat loppuneet ja laskua oli aamulla 52 euroa! Normaalisti puhelinlaskuni on parikymppiä! Nyt kävin uudestaan katsomassa niin laskua onkin jo 55 euroa vaikka en ole soittanut tänään vielä mihinkään! En ole myöskään soitellut tai tekstaillut sen enempää, kuin aiemminkaan, joten lasku todellakin oli järkytys!
Nyt vituttaa niin paljon tämä TF:n kusetus (aiemmin olen oudot muutaman euron lisät maksanut mukisematta, kun on ollut niin pieni summa), että en tiedä mitä tekisin!!
TeleFinland kusettaa laskuissa!!
Ryppyinen
2
500
Vastaukset
- SL 2 v
Vaihda Saunalahteen?
- virus?
Mikä puhelin sulla on ja onko nettiä?
Sulla voi olla puhelimessa virus joka käyttää noita puheminuutteja ja tekstareita!! Kannattaa äkkiä tsekata se, muuten sulla on kohta tonnin lasku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566349
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875