voisiko joku auttaa kun mä en pääse manu ja matti 3 kolmos kerrokseen. pitääkö sille käärmeelle tehä jotaan? mä tiedän että mun pitää vielä päästä yhteen huoneeseen mut miten? jos viittit kertoo niin olisin tosi kiitollinen. Kiitos!! :}
manu ja matti 3
13
903
Vastaukset
- nipakuusnepa
mikä huone jos sulla ei oo valokuva kameraa sun pitää hakee sielta kerroksesta missä on se pikku kaktus ota siitä piiki mee sinne huoneeseen missä on 2 tiatokonnetta ja sellanen kaapi käytä sita neulaa siihen kaapiin ja saat kameran. kato oon itekkin siinä seitti kohassa niinkun 600muuta hennkilöä ps. onnea matkaan
- meme
Nii-in. Minäkin olen jumissa seitissä. Minulla on kamera ja papukaijan sulka sekä bambun varsi, mutta en vaan pääse eteenpäin. En myöskään onnistu näkemään sitä yhtä kylttiä, jonka ympärillä on piikit. HELP.
- mia
meme kirjoitti:
Nii-in. Minäkin olen jumissa seitissä. Minulla on kamera ja papukaijan sulka sekä bambun varsi, mutta en vaan pääse eteenpäin. En myöskään onnistu näkemään sitä yhtä kylttiä, jonka ympärillä on piikit. HELP.
eli.. menkää siihen kerrokseen, missä on niitä vesieläimiä. ottakaa rauskulta häntä, laittakaa se simpukkaan, ottakaa se helmi, viekää se ravun saksen tilalle ja ottakaa se ravun saksi. sillä voitte leikata sen seitin poikki. mä en vaan ole vielä keksinyt, miten sen tapiirin kyltin voi lukea..
- Tanju
mia kirjoitti:
eli.. menkää siihen kerrokseen, missä on niitä vesieläimiä. ottakaa rauskulta häntä, laittakaa se simpukkaan, ottakaa se helmi, viekää se ravun saksen tilalle ja ottakaa se ravun saksi. sillä voitte leikata sen seitin poikki. mä en vaan ole vielä keksinyt, miten sen tapiirin kyltin voi lukea..
Sen tapiirin kyltin saa luettua sillälailla että yhdistä räkälöntti siihen bambunvarteen ja sulka siihen vielä ja sitten laitat sen siihen tabiirin kyltin kohdalle!
- mia
Tanju kirjoitti:
Sen tapiirin kyltin saa luettua sillälailla että yhdistä räkälöntti siihen bambunvarteen ja sulka siihen vielä ja sitten laitat sen siihen tabiirin kyltin kohdalle!
niin xD
- mia
mia kirjoitti:
niin xD
mutta miten tavaroita voi yhdistellä?
- mia
mia kirjoitti:
mutta miten tavaroita voi yhdistellä?
mutta mistä ne loput niistä palkeista saa vihreäksi siitä kortista? kun kaikki kyltit olen kattonut mutta siitä puuttuu vielä jotain kolme..
- taiwa
mia kirjoitti:
mutta mistä ne loput niistä palkeista saa vihreäksi siitä kortista? kun kaikki kyltit olen kattonut mutta siitä puuttuu vielä jotain kolme..
Mistä saa räkälimpin. vastatkaa.
- mia
taiwa kirjoitti:
Mistä saa räkälimpin. vastatkaa.
nenäapinan nenästä xD
- jahoo
meme kirjoitti:
yhdistä räkä, sulka ja bambu varsi
- missä sulka
jahoo kirjoitti:
yhdistä räkä, sulka ja bambu varsi
misrä saa sulan 2 kerroksesta saakosen sieltä papukaijan luota
- ???
Niin että mikä peli toi on?
- mia
manu ja matti 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100