kaaso alttarilla??

.x.

Mikä on yleinen käytäntö? Täytyykö kaasonkin seistä alttarin vieressä vai riittääkö, että bestman siellä seisoo? Istuisin nääs mieluummin, kun kuitenkin jännitän ystäväni puolesta ja liikutuksen kyyneleitäkin varmaan vierähtää, niin ei kovin mukavaa olisi seistä kaikkien edessä....

5

2032

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaaso

Olin itse kaasona pari kk sitten. Istuin morsiamen vanhempien viereen toimituksen ajaksi ja nousin vain ottamaan morsiamen hääkimpun välillä ja antamaan myöhemmin takaisin.

En ollut etukäteen toivonut istumapaikkaa, ja olin iloisesti yllättynyt kun morsiamen äiti oli "säästänyt" minulle istumapaikan. Homma toimi hyvin, koska oli mukavampi pyyhkiä kyyneleitä kaikkien katseilta piilossa. Olen joskus aikaisemmin myös seisonut alttarin vas. puolella kaasona toimiessani...
      Onnea kaason hommaan!

• :o)

..aina häissä missä kaaso on seissyt alttarilla. Siellähän voi kuitenkin vetäytyä sen verran syrjään ettei kaikki näe. Tai no, riippuu varmaan kirkostakin. Itse olin kaasona viime kesänä ja siinä tohkeessa ei paljon ehtinyt jännittää, ujostella eikä pillittää kun piti keskittyä siihen että morsiamen laahus oli hyvin ja että muistanko antaa kimpun takaisin kun hääpari lähtee pois. Ja jos vihkiminen tapahtuu lyhimmän kaavan mukaan niin se on ohi äkkiempää kuin uskoisikaan.

• Elokuun morsian

Minulla on kaksi kaasoa; siskoni ja hyvä ystäväni. Tietääkö joku, missä on toisen kaason yleisin paikka vihkimisen aikana, kun on kaksi kaasoa? Voiko alttarin vierellä seistä kaksi kaasoa?

• :o)

Olen nähnyt kahden kaason seisovan alttarin vieressä joten se on ihan ok, en ainakaan pitänyt sitä mitenkään outona eikä kukaan muukaan.

• keskipiste

joten aivan sama vaikka itkisit kuule kuin Niagara siellä kirkossa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      76
      1258
    2. 72
      1164
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      77
      1014
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      815
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      27
      705
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      673
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      600
    Aihe