Mikä on yleinen käytäntö? Täytyykö kaasonkin seistä alttarin vieressä vai riittääkö, että bestman siellä seisoo? Istuisin nääs mieluummin, kun kuitenkin jännitän ystäväni puolesta ja liikutuksen kyyneleitäkin varmaan vierähtää, niin ei kovin mukavaa olisi seistä kaikkien edessä....
kaaso alttarilla??
5
1878
Vastaukset
- Kaaso
Olin itse kaasona pari kk sitten. Istuin morsiamen vanhempien viereen toimituksen ajaksi ja nousin vain ottamaan morsiamen hääkimpun välillä ja antamaan myöhemmin takaisin.
En ollut etukäteen toivonut istumapaikkaa, ja olin iloisesti yllättynyt kun morsiamen äiti oli "säästänyt" minulle istumapaikan. Homma toimi hyvin, koska oli mukavampi pyyhkiä kyyneleitä kaikkien katseilta piilossa. Olen joskus aikaisemmin myös seisonut alttarin vas. puolella kaasona toimiessani...
Onnea kaason hommaan!- :o)
..aina häissä missä kaaso on seissyt alttarilla. Siellähän voi kuitenkin vetäytyä sen verran syrjään ettei kaikki näe. Tai no, riippuu varmaan kirkostakin. Itse olin kaasona viime kesänä ja siinä tohkeessa ei paljon ehtinyt jännittää, ujostella eikä pillittää kun piti keskittyä siihen että morsiamen laahus oli hyvin ja että muistanko antaa kimpun takaisin kun hääpari lähtee pois. Ja jos vihkiminen tapahtuu lyhimmän kaavan mukaan niin se on ohi äkkiempää kuin uskoisikaan.
- Elokuun morsian
Minulla on kaksi kaasoa; siskoni ja hyvä ystäväni. Tietääkö joku, missä on toisen kaason yleisin paikka vihkimisen aikana, kun on kaksi kaasoa? Voiko alttarin vierellä seistä kaksi kaasoa?
- :o)
Olen nähnyt kahden kaason seisovan alttarin vieressä joten se on ihan ok, en ainakaan pitänyt sitä mitenkään outona eikä kukaan muukaan.
- keskipiste
joten aivan sama vaikka itkisit kuule kuin Niagara siellä kirkossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812