Onko koiraihmisillä eksoottisia eläimiä? Käärme kiehtoisi itseäni, mutta se ruokkiminen, sen takia 99% varmuudella jää haaveeksi.
Eksoottiset eläimet
34
179
Vastaukset
- 6+3
Eikö jollain nimimerkillä ollut käärme jos en väärin muista?
- Mikäs siinä
madon ruokinnassa muka mättää? Ei muuta kun kerran kuussa tarjoot sille muutaman rotan. Niitä saa ihan loukulla tai ansalla kiinni ja ei muuta kun madon kanssa samaan akvaarioon...
Ei käärmettä ole, mutta hienoja eläimiä ovat, enkä ymmärrä inhoa niitä kohtaan,
upeita otuksia kertakaikkiaan.
Meillä on hämppis Mexican Fireleg, tuli yhdeltä kaiffarilta aikoinaan hoitsuun mulle vuosia sitten sitten ja lupasin pitää huolta siitä, tuossahan se edelleenkin on, kaiffarista en ole kuullut 7-vuoteen mitään. :) Iästä ei ole tarkkaa tietoa, mutta
9-11 vuden väliltä tuo on. Brachypelma Boehmei ei ole niin yleinen kuin
sisarlajinsa B.Smithi ainakaan Suomessa. Iso rauhallinen naaras Hämy on ja
selvinnyt molteistaan hengissä (nahanluonti). Syö jauhomatoja ja sirkkoja, vaikkakin tuo pystyisi luonnossa tappamaan ja syömään pieniä liskoja, lintuja
ja käärmeitä. En kuitenkaan sisiliskoja sille pyydystä... :D
Exo-terra pitää nyt huolen, ettei lähde omille teilleen, kerran on ottanut ritolat
vanhan "kaapin" aikana, siirsi vaan tylysti kannen veks ja lähti käpyttelemään asuntoon. Löyty kirjahyllyn takaa/päältä, jalat pilkotti. Purin varmuudeksi hyllyn, etten vahingoittaisi sitä pyydystäessä. :DTuossa on kuva tulikintusta :) http://aijaa.com/0092110333127
- hyi kauheeta!
no en kyllä haluaisi tuollaista kotiini,pelottaa jo tavalliset pienet hämähäkitkin!
Jaa...en itse ymmärrä miten aikuinen ihminen voi pelätä jotain pientä ötökkää...
näin sanon muijallekkin... :D
Tämä meidän "lukki" on kyllä rauhallinen tapaus. Eihän tuo mikään marsu ole,
ei sitä häiritä, silitellä, eikä kosketella jos ei ole pakko.- vinkvinkki
olet vissiin paasannut hämähäkistäsi jo vuosia sitten; katsos tämä ja vieritä
sivua alaspäin kuvat aiheesta kohtaan, kätesi ja suomi 24 keskustelu! ;))))))
http://www.google.fi/#q=mexican fireleg&hl=fi&prmd=imvns&source=lnt&tbs=lr:lang_1fi&lr=lang_fi&sa=X&ei=1kjST4_mEdGq-AbU-aWiBA&ved=0CEcQpwUoAQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=c1d4c9655601d5ca&biw=1024&bih=600 vinkvinkki kirjoitti:
olet vissiin paasannut hämähäkistäsi jo vuosia sitten; katsos tämä ja vieritä
sivua alaspäin kuvat aiheesta kohtaan, kätesi ja suomi 24 keskustelu! ;))))))
http://www.google.fi/#q=mexican fireleg&hl=fi&prmd=imvns&source=lnt&tbs=lr:lang_1fi&lr=lang_fi&sa=X&ei=1kjST4_mEdGq-AbU-aWiBA&ved=0CEcQpwUoAQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=c1d4c9655601d5ca&biw=1024&bih=6002010 tuo taitaa olla, aika paljon googletettu näemmä... :D Nykyinenkin profiilikuvani
on vieressä. En kyllä ymmärrä, miten tatakat/sleeve liittyyn Hämyyn. Outoa. :?- 14+8
kaishakunin kirjoitti:
2010 tuo taitaa olla, aika paljon googletettu näemmä... :D Nykyinenkin profiilikuvani
on vieressä. En kyllä ymmärrä, miten tatakat/sleeve liittyyn Hämyyn. Outoa. :?jxxe-lahti nimimerkillä kirjoittaessasi jossain yhteydessä kun kirjoitit hämähäkistäsi laitoit
kuvan kädestäsi. :))))) 14+8 kirjoitti:
jxxe-lahti nimimerkillä kirjoittaessasi jossain yhteydessä kun kirjoitit hämähäkistäsi laitoit
kuvan kädestäsi. :))))):D joo nyt muistan kun katsoin sitä viesti-ketjua kuvastani, taisi revetä se keskustelu pois lukeista...mutta Hämyn arvoahan se ei vie. :)
- kontula jalkapallo
kaishakunin kirjoitti:
:D joo nyt muistan kun katsoin sitä viesti-ketjua kuvastani, taisi revetä se keskustelu pois lukeista...mutta Hämyn arvoahan se ei vie. :)
äärioikeisto piireissähän olet hyvinkin tunnettu mies ainakin 1990 luvulla aikoinasi ja myös tavallisille ihmisille ihan tv uutisia ja sanomalehtiä myöten
- silloinnepelkäsi
kontula jalkapallo kirjoitti:
äärioikeisto piireissähän olet hyvinkin tunnettu mies ainakin 1990 luvulla aikoinasi ja myös tavallisille ihmisille ihan tv uutisia ja sanomalehtiä myöten
- 112+112
kaishakunin kirjoitti:
2010 tuo taitaa olla, aika paljon googletettu näemmä... :D Nykyinenkin profiilikuvani
on vieressä. En kyllä ymmärrä, miten tatakat/sleeve liittyyn Hämyyn. Outoa. :?no olet ainakin ollut rehellinen ja antanut samat tietosi etkä tekaissut uutta
vaihtaessasi nikkiä,,, - Hail! streetfighting
kaishakunin kirjoitti:
:D joo nyt muistan kun katsoin sitä viesti-ketjua kuvastani, taisi revetä se keskustelu pois lukeista...mutta Hämyn arvoahan se ei vie. :)
http://www.youtube.com/watch?v=WpJ5YrtVC48&feature=related
streetfighting crew! toivottavasti pidät. - 13
silloinnepelkäsi kirjoitti:
jatka ihan rauhassa kontulasta tarinointia itse vaan nauran, ei kerrota TOISILLE miksi nauran pidetään meidän salaisuutena.. HAUSKAA LUKEA ainakin mulla LOL LOL
- jos ei salattavaa
kaishakunin kirjoitti:
Mikä mies vaihtaa nimeään? toinen etunimistä käyttöön ja vaimon tai äidin sukunimi?
- 18
13 kirjoitti:
jatka ihan rauhassa kontulasta tarinointia itse vaan nauran, ei kerrota TOISILLE miksi nauran pidetään meidän salaisuutena.. HAUSKAA LUKEA ainakin mulla LOL LOL
kyttääjä laitatko muutkin ketjun viestit asiattomaksi kiitos..
- Rekisteröi,itse,kysy
jos ei salattavaa kirjoitti:
Mikä mies vaihtaa nimeään? toinen etunimistä käyttöön ja vaimon tai äidin sukunimi?
Kysy siltä itseltään! Laita rekisteröityneelle yksityisviesti ja kysy.
- Rekisteröi itse,kysy
- 18
Hail! streetfighting kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=WpJ5YrtVC48&feature=related
streetfighting crew! toivottavasti pidät.kyttääjä laitatko muutkin ketjun viestit asiattomaksi kiitos..
tämän unohdit , mieli kipaleesi???? - älämäärääketään
Rekisteröi itse,kysy kirjoitti:
sinulla kaksi samaa viestiä proxyllako kirjoitat????
- taisjäädä
älämäärääketään kirjoitti:
sinulla kaksi samaa viestiä proxyllako kirjoitat????
housut kintussa kiinni ,ekana asiattomuuksia kylvää itsestään puskissa kaiken töryn ilmoo yllÄpitoon. Niin exexsakuli :maista touhua
- peramakkola
Mikä ihminen utelee toisilta pää puskassa?
ter. Pera - VITDIOLET
taisjäädä kirjoitti:
housut kintussa kiinni ,ekana asiattomuuksia kylvää itsestään puskissa kaiken töryn ilmoo yllÄpitoon. Niin exexsakuli :maista touhua
MIKSI KYTTÄÄT PULINOITA TÄMÄNKIN ILMOSIT SAMAN TIEN. ANNA IHMISTEN RAUHASSA KIRJOITELLA MIKSI HALUAT ESTÄÄ JATKUVASTI SANAVAPAUTTA PALSTAN KIRJOITAJILTA?
- mullaonaikaa
peramakkola kirjoitti:
Mikä ihminen utelee toisilta pää puskassa?
ter. Perayrität pera turunmaa hyökiä puskista monilla viesteillä , jäit kiinni se siitä kaiken ilmoitat poistoon omat kirjoituksesi.
- Vaakkvaak
VITDIOLET kirjoitti:
MIKSI KYTTÄÄT PULINOITA TÄMÄNKIN ILMOSIT SAMAN TIEN. ANNA IHMISTEN RAUHASSA KIRJOITELLA MIKSI HALUAT ESTÄÄ JATKUVASTI SANAVAPAUTTA PALSTAN KIRJOITAJILTA?
Vaakvaak kun taas päässä vippaa!
- nytrepes
Vaakkvaak kirjoitti:
miksi pääsäsi vippaa? voimeko auttaa ? joskus helppottaa avautuu tuntemattomille ihmisille. Haluatko olla jonkulainen lintu? ainakin tekstistä saamme semmoisen kuvan.
- Vai vaak sh
Vaakkvaak kirjoitti:
Sinulla ei ole varaa kirjoittaa muiden päästä vippaamisesta, paraskin arvostelija, tiedät kyllä mitä tarkoitan.
- nytrepes
Vai vaak sh kirjoitti:
Sinulla ei ole varaa kirjoittaa muiden päästä vippaamisesta, paraskin arvostelija, tiedät kyllä mitä tarkoitan.
Minusta oikein ihminen avoimesti tilittää päässään vippaa. Huolestuttaa teksti haluaa olla lintu niin minä kirjoituksen tajuan.
- ihanoikeestihei
nytrepes kirjoitti:
Minusta oikein ihminen avoimesti tilittää päässään vippaa. Huolestuttaa teksti haluaa olla lintu niin minä kirjoituksen tajuan.
oikea paikka mielenterveysalan ammattiauttajat ei me muut tiedä miten sekaisin ihminen on .
- viidetä
ihanoikeestihei kirjoitti:
oikea paikka mielenterveysalan ammattiauttajat ei me muut tiedä miten sekaisin ihminen on .
ei kaikki
muumit taida ihmisellä kotona neuvot oikean osoitteen. Katto ketjun ilmot huviksee:-P
moips. itselläni ollut kolme kärmestä. kaksi viljakäärmettä ja yksi hybridi :)) ihania elukoita ovat. Tällä hetkelläkin haluaisin käärmeen talouteemme mutta isännys totesi että jos käärme luikertelee taloon ni hän jää autotalliin asumaan (melkein jo muutenki kyllä asuu siellä):)) ja käärmeen ruokinta on oikesti helppo homma :)
- se riiti
olen nähnyt kärmeen pihalla
- kaijapapunen
On pieni parvi papukaijoja, joille on sisustettu oma huone. Huoneessa myös 2m * 1,5m * 2m häkki (pit*lev*kork*).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949