tuli mainos lehti ja kun heidän tunnus on sunnuntaina ei tehdä työtä vaan levätään ok.kaljaa ei myydä eikä tupakkaa mutta isot mainokset aseiden myynnistä. niin että sillaa mihin katekodiaan se kuuluu.
halpa halli
kalliit hinnat
2
321
Vastaukset
- juppapoika
Kuka sieltä mitään ostaa? Esim. jogurrti on S-marketissa 29snt ja Halpa hallissa JUST sama jogurtti 59snt. Ajatelkaa mikä ero! Ja näitää esimerkkejän kyllä piisaa...aika olis vaihtaa nimi kallis halliksi.
- 12 3
Jep.
Jätetään se uskiksille - hehän mielellään ylimääräiset kymmenykset maksavat..
Niin, ja muistakaa, että voitte säästää satoja euroja vuodessa kunhan eroatte kirkosta. Ja ensi vuonnahan tulee se veroluonteinen TV-maksu joten monella voi ruveta olemaan aika tiukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624